Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med Telia. God dekning, god hastighet på data, fin app, ikke opplevd dårlig kundeservice eller problemer med faktura. Anbefales!
Telia er en av de verste selskapene, mobilen var sperret i en periode så fikk ikke brukt mobilen i det hele tatt, men så må jeg betale for de periodene mobilen var sperret, drittselskap og suger som f#%&.
Jeg har hatt Telia nå helt siden jeg ble flyttet over fra gamle Tele2, til Netcom og deretter til Telia. Veldig fornøyd med den prosessen. Det ble gitt god informasjon fra kundeservice den gangen og hver gang det er noe jeg lurer på så får jeg svar det det samme uansett klokkeslett i åpningstiden deres. Anbefaler på det sterkeste siden nettet til Telia dekker enkelte steder som Telenor ikke dekker!
Samtaler bryter hele tiden, innkommende samtaler går rett i telefonsvar. Bli også vant til i gen dekning i displayet :( Har du Telia, kan du like gjerne kjøpe Ipod i stedet for Iphone, for telefonbiten virker ikke uansett.
Bor sentralt i Oslo. Etter at firma byttet til Telia, så er det lotto om bekjente/firmakontakter kommer igjennom. Dekningskart viser full dekning. På 4G, 3G og edge, men har toppen 2 streker med edge hjemme. Sjelden jeg har en samtale uten å bli brutt når jeg er hjemme. Firma byttet til de.. Da var avtalen at de skulle kjøpe ut bindingstiden vi hadde hos Telenor. Det resulterte i at firma blir fakturert for utkjøping + at bindingstiden nå er til august 2018. Dette var ikke en del av avtalen som ble inngått. Mulig det er mange fornøyde der ute, men jeg er ikke en av de. Jeg skal tilbake til Telenor.
Kan ikke huske problemer med Telia. God dekning og rask fart. Men du betaler godt for det også.
Bra: god app for kontroll av databruk. Helt OK kundeservice. Dårlig: alt det andre. Dekningen er fortsatt problematisk mange steder. Spesielt under kjøring. Dårligste pris per gigabyte av bortimot alle selskapene. Tilbyr mye tull i tillegg. Som et HBO Nordic-abo mot 89 i økt månedspris - som tilsvarer et vanlig HBO-abo. Mao. Ingen vits.
Telia er et fantastisk mobilselskap. Er veldig fornøyd med kundeservice og verdi for pengene!
Som gammel Tele2 kunde skulle vi få samme vilkår etter å ha fusjonert til Telia. Dette ble dårligere vilkår der kostnadene flyter på om vi er utenfor Norges grenser. Kundeservice var lite behjelpelig. Dekningen er dårligere enn Telenor hvor jeg befinner meg.
Som fornøyd kunde av Tele2 i en årrekke er det skuffende å bli overført til dette selskapet. Siden jeg hadde et fordelaktig billig abonnement fra Tele2 får jeg «så klart» ikke nye og flotte ting som «roam like home», selv ikke som langvarig lojal kunde. Som lojal Tele2-kunde kunne jeg i det minste få en og annen god deal hvis jeg ville, men med Telia er det bare å glemme det. Jeg hopper glatt over til et annet selskap den dagen jeg finner et akseptabelt abonnement og firma.
Knall bra dekning og hastighet. God kundeservice med forskjellige måter å få hjelp på; epost, chat, telefonsamtale og butikker.
Overhode ikke dekning. Har problemer med både å få ringt ut og å motta samtaler. ☹️Til høsten er det over igjen til Telenor, dem har også en mye bedre kundeservice og ikke minst dekning.👍
Telia har virkelig stått på de siste årene og dekningen har blitt meget god. Kan ikke sammenliknes med NetComs gamle dekning. Bor i en liten kommune midt ute på landet og her har Telia 2, 3 og 4G. Telenor som skryter uhemmet av sin dekning tilbyr på samme sted kun 2G.
Veldig dyrt, plutselig får man en ekstraordinær betalesum... ;( Veldig bra dekning og internett, ingen roaming, men prisen er altfor høy.
Jeg får flere fakturaer på én gang, har bevis i banken på at jeg hadde betalt den gamle fakturaen men Telia sendte ny faktura og la på enda en hundrelapp! Kjipt å måtte betale samme to ganger :( Jeg bytter abonnement pga dette.
De som sitter på kundeservice er hyggelige, men det virker ikke som om de har fått opplæring i det hele tatt! Har til dags dato ikke opplevd at en henvendelse om endringer etc. har blitt riktig. Bare krøll det tar tid å få riktig!