Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
NiceMobil
3.7
537 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Bra
NiceMobil er rangert
#5 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
299
74
41
36
87
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd med Nicemobil

Omtale av  Henrik

Hadde lenge hatt lyst til å prøve E-sim, men var skeptisk til å bytte til Nice ettersom jeg trodde de hadde dårlig dekning. Jeg valgte derfor å prøve i en måned, for å sjekke om dekningen var tilstrekkelig, og det var den. Akkurat samme hastighet og tilgjengelighet som Telenor. Noe annet som er meget positivt er den gode appen, som er oversiktlig og enkel å bruke. Prisene er også lett tilgjengelig på deres nettsider, noe som også er betryggende.

Svar fra NiceMobil
11.04.2023 11:41

Takk for en super tilbakemelding, Henrik 😍 Husk vi gir deg dobbel paraply på dekning med ICE og Telia ☂️

Nærmest svindel å regne slik de opererer med skulte priser og plutselige belastninger.. Styr unna!

Omtale av  Jan B

NiceMobil er et meget useriøst og lite tillitsvekkende mobil-selskap og med sine skjulte avgifter og plutselige belastninger på enten via Vipps eller kort, så blir man meget skuffet å se deres avgifter belastet i tide og utide! Derav meget useriøst, uproft og totalt tillitssvikt overfor sine nye kunder og deres selvprofilerte «best i test».. men alle kan nå se at denne rangeringen faller som en sten, da fler og fler oppdager NiceMobil sin falske og nærmest svindelaktige fremtoning mot sine såkalt verdsatte kunder! Styr derfor langt unna og ikke tro et sekund på deres markedsføring, som verken stemmer eller vil stemme når dere evnt skulle velge å bli kunde. De har forøvrig et meget slett betalings-system, da du kun(!) kan velge mellom Vipps eller kort, og derfor ikke som en annen seriøs troverdig mobil-leverandør, hvor regningen kommer i nettbank eller i post. Derav forsyner de seg fra din konto uten å få muligheten til å sjekke føringer, angre eller klage, som jeg gjorde, men bryskt avvist! Vipps skal derfor bli informert om nevnte, da de selv sier de ikke ønsker slike direkte Vipps løsninger til useriøse leverandører som NiceMobil viser seg å være, dessverre!

Svar fra NiceMobil
05.04.2023 19:51

Hei Jan B 😀 Veldig trist at du føler det sånn 😔 Vi er en ærlig mobiloperatør og du finner våre vilkår på nettsiden vår: https://www.nicemobil.no/ 💛 Men takker også for tilbakemeldingen din 😊 Vi er en heldigital mobiloperatør som ikke sender ut faktura. Når systemene våre fanger opp at man har brukt tjenester som ikke er inkludert i abonnementet, vil vi trekke deg automatisk fra kontoen du har lagt til som betalingsmetode hos oss 🤗 Du finner også oversikt over alle betalinger i app`en vår 😇 Du er alltid velkommen til å kontakte oss på chat 😍 Ønsker deg en super påske 🌞

Styr unna

Omtale av  Anncristin

I dag var dagen for oppstart i NM appen utilgjengelig og feil i betalingsmåte, som kun kunne ordnes i appen. Dette måtte graves videre I i teknisk avdeling, så sitter nå uten tlf og null løsning fra NM. Syntes oppriktig synd på personen jeg måtte tekste med i chatt i 2 ,5 timer, som var bundet på hender og føtter. Jeg sier styr unna, dukker det opp problemer, så er hjelpen laaaaangt unna. Telia ble min hjelp, er jeg heldig har jeg aktivt abonnement til kvelden.

Svar fra NiceMobil
05.04.2023 19:42

Hei Ann Cristin 😊 Dette var veldig leit å høre! 🙁 Våre kunderådgivere og de på teknisk avdeling ønsker alltid å hjelpe deg 🤗 Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar det til oss 🌼 Det er bare på den måten vi kan bli bedre 😃 Gjerne ta kontakt med oss på chat, slik at vi kan få løst dette for deg 💛 Ønsker deg en super påske 🌞

Veldig bra.

Omtale av  Ivar

Alt fungerer som det skal uten problemer samtidig som det er billig.

Svar fra NiceMobil
11.04.2023 11:37

Takk for en hyggelig tilbakemelding, Ivar 🤩

Elendig kundeservice

Omtale av  Ole R

Elendig kundeservice og et heller sleipt opplegg, hvis du vil forandre abonnement til lavere data mengde, får du nytt abonnement med en gang så du betaler dobbelt både for det du hadde fra før og det nye, selv om du bytter samme dag som abonnement fornyes dobbel abonnements pris der altsåhvis du vil forandre noe. Og ufattelig lite hjelpsomme til tider direkte frekke kundebehandlere. Styr unna hvis du faktisk trenger telefon, helt egenhendig avsluttet de hele abonnementet mitt denne mnd og får visstnokikke fikset det før om noen dager , ufattelig useriøst

Svar fra NiceMobil
20.03.2023 11:23

Hei Ole 😊 Ved endring av et abonnement hos oss, vil du bli belastet med en gang og får informasjon om dette før du gjør en endring. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen for videre undersøkelse 🙏😊

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning på 4G

Omtale av  Kåre

Kunne ikke få oppslag på elektroniske bussbilletter med 4G da jeg skulle på utenlandsferie.

Svar fra NiceMobil
10.03.2023 15:20

Hei Kåre!😊 Beklager at du opplevde dette😥 Dersom du fortsatt opplever problemer, kan du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice slik at vi får tatt en titt på dette!😊

Super enkelt!

Omtale av  Jøran

Billigere får du ikke, stabil ice nett. Super enkelt å bestille gjennom appen og god oversikt. Kundeservicen er blant de beste i markedet.

Svar fra NiceMobil
06.03.2023 10:31

Hei, Jøran Det var hyggelig å høre!💛 Vi setter stor pris på din tilbakemelding🤗

Billig, enkelt og rask god service i chatten

Omtale av  Trine

Vært kunde 1 år i april. Super fornøyd med all hjelp i chatten, sette opp tlf med e-sim og få bank id igang bl.a. Deilig å slippe å tenke på fakturaen, da beløpet blir trukket samme dato hver mnd. Anbefales … Billig , god dekning, god service og enkel app

Svar fra NiceMobil
03.03.2023 15:20

Hei Trine 🤩 Super hyggelig å høre fra deg. Du finner oss i appen om det er noe vi kan bistå med 📲

Byttet etter et døgn

Omtale av  Arvid M

Byttet til NM. Fikk umiddelbart problem med at inngående samtaler gikk direkte til voice mail. Gikk i kontakt via chat umiddelbart. Etter et døgn ga jeg opp. Rask respons og lite hjelp. Et eksempel. Etter flere chatter fikk jeg beskjed om at mine problemer skyldes feil hos NM. Etter dette kom vi ikke videre, fram og tilbake men ingen hjelp. Virket på meg som om chat satt i løse luften uten støtte.

Svar fra NiceMobil
22.02.2023 10:21

Hei, Arvid Beklager for problemene dette har medført😥 Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du fortsatt opplever problemer rundt dette😊 Vennlig hilsen Vesa💛

Simkortet ble ikke aktivert etter forventet oppstart, ventet over 1,5 døgn. måtte skifte leverandør.

Omtale av  Else

Fikk desverre ikke aktivert simkort fra byttedato, ingen dekning frem til jeg så meg nødt til å skifte mob operatør tilbake til Ice (som ordnet opp på under 1 time) etter å ha vært tålmodig i over 1,5 døgn med lovnader fra nicemobil om at "teknisk skulle se på det og sende mail som jeg aldri fikk". Savner en personlig kontakt på kundeservice og gjerne på tlf og tviler desverre på kompetansen på teknisk som ikke klarte løse dette. Imøtekommende på chat, men virket ellers useriøst da ingen tok ansvar.

Svar fra NiceMobil
22.02.2023 10:15

Hei, Else Takk for din tilbakemelding. Beklager for din opplevese hos oss. Det er ikke noe vi ønsker kunder skal oppleve😥 Vennlig hilsen Vesa💛

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

I prosessen med å bytte

Omtale av  Thomas

Veldig fornøyd så langt. Kjapt svar på det jeg lurte på i chat og smertefri portering.

Svar fra NiceMobil
16.02.2023 15:12

Hei Thomas 🌻 Så flott å høre at du er fornøyd, da er vi også fornøyd 😍 Om du lurer på noe mer er det bare å ta kontakt med oss på chat, velkommen til NiceMobil 🤗 Vennlig hilsen Silje

Finner ikke telefonnummer

Omtale av  Thomas F

Trist at de ikke har ett telefonnummer å ringe til. Dårlige greier å bare være heldidgitale.... Trist. De bryr seg jo ikke at man har 3 nummer man ville flytte over til dem...

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:11

Hei Thomas! Så leit at du føler dette, det at vi ikke har kundesupport over telefon er en av grunnene til at vi kan ha prisene våre så lave 😍 Du kan alltids kontakte oss på chat så får en av våre dyktige kunderådgivere hjulpet deg der. Vi har også nå støtte for flere abonnement, så der skal det ikke være noe problem 🥰 Vennlig hilsen Silje

Fornøyd

Omtale av  Tore

Ingen problemer - hverken innland eller utland. Raskt svar på chaten/ kundeservice Topp

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:07

Hei Tore! Herlig å høre at du er fornøyd med oss 😍 Skulle du trenge veiledning eller ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på chat 🤗 Vennlig hilsen Silje

Alt gikk greit

Omtale av  Rune A

Var litt skeptisk etter å ha lest diverse negative omtaler her på dette nettstedet, men bestemte meg for å prøve allikevel, - og det angrer jeg ikke på. Alt gikk greit, selv om jeg gjorde en liten feil. Jeg lastet ned app'en og gjorde det jeg fikk beskjed om i hvert enkelt trinn. Alt var godt forklart. Jeg valgte eSIM, siden telefonen min støtter dette, og eSIM ble lastet ned. Dette tok et par minutter. Så gjorde jeg den feilen å deaktivere mitt gamle simkort med en gang, noe jeg ikke burde ha gjort, - jeg burde ventet med til dagen etter - til etter at Nice hadde aktivert mitt nye eSIM. Så da var jeg uten nett, men app'en gav grei instruks om hvordan jeg kunne gå inn i telefonens innstillinger og reaktivere mitt gamle fysiske SIM kort. Dette var enkelt. Dagen etter gikk jeg inn på innstillinger igjen, og aktiverte eSIM. Har vært fornøyd siden. Har ikke hatt problemer med dekningen. Der det ikke er ICE dekning får man automatisk Telia dekning.

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:05

Hei Rune! Så flott at du er fornøyd 😍 Setter veldig pris på tilbakemeldingen, skulle det være noe er vi tilgjengelige på chat, bare å ta kontakt 🤗 Ha en super dag! Vennlig hilsen Silje

Enkelt, oversiktlig og god service

Omtale av  Olemagne U. B

Jeg har vært kunde hos Nice Mobil siden april 2022, og er jevnt over svært fornøyd. Jeg har på denne tiden byttet mobil flere ganger og bytte av eSim går enkelt og greit for seg. Hadde et problem ved forrige bytte, men det løste seg enkelt og raskt ved kontakt med kundeservice! Dekningen er god de stedene jeg befinner meg, gode hastigheter og priser. Ekstra pluss i boka for å oppgradere meg fra 10 til 12gb/mnd automatisk når prisene forandret seg.

Svar fra NiceMobil
30.01.2023 10:03

Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen😁 Dette varmer hjertet ❤️ Hilsen Casper, NiceMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice, men ellers billig og grei

Omtale av  Grethe

Forsøker å chatte med dem i åpningstiden, men kommer bare på chatbot'en. Spm. jeg har (dekativere tlf. svarer) klarer den ikke å svare på, og de har ikke noen mailadr. el.l. som man kan kontakte dem med ellers. Mobilabonnementet er ellers som mobilabonnenter flest, men billigere.

Svar fra NiceMobil
19.01.2023 10:20

Hei Grethe 😊 Leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med vår kundeservice 😟 Våre åpningstider er 08:00-20:00 i hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 🤗 Hvis du har kontaktet oss utenfor åpningstidene, vil du møte en chatbot. Ellers er vi tilgjengelig for å hjelpe deg 😀 Hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet 🌸 Ønsker deg en super dag videre 😍 Mvh Victoria

Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NiceMobil ønsker tilbakemeldinger

NiceMobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR