Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
NiceMobil
3.7
537 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Bra
NiceMobil er rangert
#5 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
299
74
41
36
87
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Er de klar for kunder ?

Omtale av  Ny K

Lang leveringstid av sim-kort som gjør at jeg ikke får byttet abonnement etter planen. Det loves ekspresslevering, men er alt annet enn ekspress. Kundeservice som ikke er på ballen i det hele tatt. Kom med feil forklaring på hvorfor jeg ikke fikk sim-kort. Måtte selv kontakte transportør. Har nå fått 3 simkort.

Svar fra NiceMobil
03.01.2023 10:08

Hei! Beklager så mye, men vi var tom på lager en liten periode. Når simkortet først blir sendt ut har vi dessverre ikke sporing på sim-kortet 🙁 Beklager om du har blitt feilinformert, ta kontakt på chat om du skulle trenge yttligere hjelp! Mvh Niklas

Nesten helt perfekt!

Omtale av  Dante D

Har ingenting å klage på med byttet til Nice. Det gikk fort og knirkefritt, kundeservice er rask på chat og hjelper ut. Simkort kom på angitt dato, og er det rimeligste abonnementet jeg har hatt på lenge. Eneste grunn til at dette ikke er 5 stjerner er pga dekningen rundt der jeg bor. Noe som er et Ice-"problem". Men utenom det, helt perfekt!

Svar fra NiceMobil
21.12.2022 13:25

Hei Dante! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, om du tar kontakt med oss på chat kan vi gjerne undersøke dekningen din for deg for å se om det er noe vi kan gjøre 😊 Mvh Niklas

Pixeleiere styr unna.

Omtale av  Espen B

Har Pixel 5 fra Google. Da kan man IKKE bruke mobilt bredbånd under samtaler hvilket man kan med Telenordekning. Fra jeg trykker ring til det faktisk ringer tar det opp til 10 sekunder. 5G eksisterer IKKE i Drammen overhodet. Dekning innendørs flere steder er meget dårlig. Mobilsvar kan IKKE deaktiveres. Kjører man inn i en tunell vil samtalen garantert bli brutt.

Svar fra NiceMobil
19.12.2022 14:37

Hei Espen! Så leit å høre at du opplever dette, jeg kunne gjerne tenke meg å hjelpe deg. Om du har mulighet å kontakte oss på chat så skal vi hjelpe deg så godt vi kan, vi bruker ice/Telia sin dekning, så per idag skal det være 5G-dekning i Drammen Mvh Niklas 😊

Greit å bytte, kjekk app, helt enkelt ....veldig enkelt!

Omtale av  Per

Takk for en fin bytte opplevelse. Gjenstår å se på dekning og hverdagslig bruk, da jeg byttet i dag, men så langt en flott opplevelse. God informasjon før, og etter bytte. Fornøyd! :)

Svar fra NiceMobil
19.12.2022 14:41

Hei Per! Så hyggelig å høre at du er fornøyd så langt, dersom det skal dukke opp problemer eller om du skulle ha noen spørsmål så hjelper vi deg gjerne på chatten vår 😊 Mvh Niklas😊

Elendig kundeservice

Omtale av  Anonym

- Dårlig/treg nett nesten overalt. - Hvis du bytter fra de så får du ikke bytte tilbake. - 15 gb hos nice er = 1 gb hos andre operatører. Gb - ene blir "spist opp" ekstremt raskt. - Kundeservic: De sier at de skal gjøre noe MEN det går selvfølgelig i glemmeboka hos dem. - Og alltid noe krøll med esim eller appen. Noe jeg ikke opplevde hos chilimobil. Overall dårlig opplevelse.

Svar fra NiceMobil
13.12.2022 15:18

Hei😊 Vi har nå fått mulgihet til å tilbakeføre nummer som har vært her tidligere. Ikke helt sikker på hva du mener med "15 gb hos nice er = 1 gb hos andre operatører", men 1gb er 1gb hos alle operatører😉 Hvis du opplever feil, er det bare å kontakte oss på chat, så skal vi selvfølgelig gjøre det beste vi kan for å hjelpe deg. Jeg beklager hvis du har hatt en dårlig opplevelse😢 Hilsen Isabel

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

BankID Og app påtvungen

Omtale av  Bjørn G

Mest tungvinte tjenesten jeg har sett.. bank ID i 2022.. MÅ ha app, påtvungen å tungvint kanskje derfor det er blant de billigeste. Anbefaler ikke.

Svar fra NiceMobil
13.12.2022 15:13

Hei Bjørn😊 Vi er en heldigital platform. Vi bruker bankID av sikkerhetsmessige årsaker for å verifisere at du er deg😉 Hilsen Isabel

Enkelt og billig!

Omtale av  Richard

Dette var enklere enn jeg trodde, eneste som er kjedelig er tiden det tar å flytte det gamle nummeret, men dette er utenfor NiceMobil sin kontroll. Har byttet fra Onecall da de ville øke prisen i Desember pga økte driftskostnader. Flott, men når jeg da med nye priser får kun 2GB hos de for 151,- per måned og her hos Nice får jeg 5GB for 1 krone mindre? Da blir jo valget enkelt. Har også vært i kontakt med kundeservice og de var hyggelig og imøtekommende og løste spørsmålet mitt veldig raskt. Meget fornøyd så langt!

Svar fra NiceMobil
12.12.2022 14:04

Hei Richard, så godt å høre at du er fornøyd hos oss😊 Vi setter veldig pris på tilbakemelding om abonnementet ditt og vår kundeservice. Mvh Niklas

Ingen mail og kundeservice

Omtale av  Pete

Desverre går det ikke ann og kontate dem på mail eller kundeservice,Kun CHAT.Jeg laste ned app for abonnent,og QR Kode.ploblemet er at de ikke har app link og henviser til goole play og appstore.jeg finner de ikke der.goolger finner app,for å få besjed om at "kan ikke legges inn på denne tlf" samsung s7,ser ut som om det gjelder å spare penger/gjøre seg utiggjenglig mest mulig.du får svar på chat (ikke robotsvar) hygglige de,men løser ikke ploblemene som et kundeservicie kunne gjort.

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:31

Hei Pete! Det stemmer at vi kun har kundeservice over chat da vi er et digitalt selskap, men vi hjelper deg såklart gjerne der🤗 For å laste ned NiceMobil appen på en Android telefon må telefonen støtte Android 9 eller nyere 😊 Mvh Silje

Data blir deaktivert under samtaler. Ubrukelig.

Omtale av  Espen B

Data blir deaktivert under samtaler. Ubrukelig. Heller ikke mulig å deaktivere telefonsvarer.

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:28

Hei Espen! Uff da, det må vi finne ut av. Ta gjerne kontakt med oss på chat så får vi undersøkt der, pass også på at du har skrudd på VoLTE/4G-tale 🤗 Mvh Silje

Sperringer for nummer man ikke kan låse opp.

Omtale av  Petter

Etter bytte til Nice mobil er det ikke mulig å ringe til tjenester som foreksempel veterinærvakt. Når man tar kontakt med kundeservice får man beskjed om at det ikke er noe galt med abonnement men mottakern. Jeg ringer fra flere forskjellige abonnementer til samme nummer som kommer igjennom med en gang men hos Nice mobil abonnement får man kun beskjed om "teknisk feil". Dette er en tjeneste som er meget viktig for flere kunder, ønsker derfor og informere om dette.

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:26

Hei Petter! Beklager at vi ikke kunne løse saken her, om teknisk har konstatert at det er feil hos mottakeren så får vi dessverre ikke gjort noe mer. Om du likevel mener feilen ligger hos oss så ta gjerne kontakt med oss på chat, så tar vi det derfra 🤗 Mvh Silje

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utrolig god service og dekning!

Omtale av  Helen

Utrolig hyggelige kundebehandlere. Rask og kunnskapsrik hjelp😍 De vet hvordan det gjøres! Det er også super enkelt å bli kunde. Meget god dekning er det også! Anbefaler NiceMobil til alle jeg kjenner 💛

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:23

Hei Helen! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, håper du blir fornøyd hos oss🥰💛 Mvh Silje

Meget godt fornøyd

Omtale av  Ismet S

jeg er veldig fornøyd med Nice Mobil helt topp dekning.

Svar fra NiceMobil
06.12.2022 11:08

Hei Ismet :) Det er veldig godt å høre <3 Mvh Isabel

Får ikke SMS for å gå videre i bestillingen av Nicemobil

Omtale av  Sehat

En familie på 4 tenkte å prøve NiceMobil. Installert appen og det gikk helt fint med bestillingen av eSIM og alt perfekt. Så begynte på bestillingen til to barn/ungdommer ( 18+, studenter ) så stoppet opp for begge. Fikk forklart i chatten uten hel. Fikk beskjed at saken ble sendt til tekniske avdelingen som skal ta kontakt innen 1-3 virkedager. Nå har det gått en uke men ingen har kontaktet😔😔. Men jeg tror feilen ligger at systemet kredittsjekkes folk under bestillingen automatisk og ser ikke flere hundretusen kroner inntekt så systemet krasjer ( naturlig at kan ikke forventes student på 18-25 år å ha flere hundre tusen kroner inntekt ) og dermed bestillingen havarerer og kommer ikke videre. Antar at NiceMobil er ikke klar over hvor ligger feilen eller at bevist bare gir blaffen.

Svar fra NiceMobil
05.12.2022 13:15

Hei Sehat 😊 Så leit å høre at det oppstod noen komplikasjoner her 😔 Det at du ikke mottok sms kan være at du satt inn et Nicemobil SIMkort som ikke enda er blitt aktivert hos oss, eller en teknisk feil. Dersom saken er eskalert til teknisk avdeling vil jeg anbefale deg å sjekke eposten din om du har mottat noen informasjon 😊 Når det kommer til kredittsjekk som du nevner, dette har ikke vi. Vi er forhåndsbetalte og tar ingen kredittsjekk. Gjerne ta kontakt med oss på vår chat om det er mer du lurer på 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨

Får ikke motta bekreftelse koder for å logge meg inn på legesenter

Omtale av  May H. H

Får ikke motta bekreftelse koder på sms for å logge meg inn på legesenter etter at jeg ble kunde hos NiceMobil..

Svar fra NiceMobil
21.11.2022 09:50

Hei May :) Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat, så skal vi hjelpe deg å få sett på dette. Mvh Isabel

Ikke helt klare til å være mobiloperatør

Omtale av  Conor F

Det finnes ingen pakker for bruk i utlandet, så det blir dyrt å ta telefonen ut av EU. Når man bytter fra NiceMobil er det ikke mulig å bli kunde igjen med samme nummer grunnet begrensninger i måten de håndterer esim.

Svar fra NiceMobil
08.11.2022 11:22

Hei Conor F 😊 Tusen takk for tilbakemeldingen din 😀 Det stemmer at vi ikke har pakker for bruk i utlandet 😟 Vi jobber hver dag for å kunne tilby våre kunder flere tjenester. Har du flere spørsmål, ta kontakt med en av vår kundebehandlere på chat 🌻 Ønsker deg en fin dag videre 🌞 Mvh Victoria 😊

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Verste kundeservice EVER!

Omtale av  Arne

Selskapet har KUN en kanal til kundeservice. De har en mengde feil ved sin app og når det skjer feil klarer de ikke å rette opp. Markedsføringen er sterkt villedende og deres direkte fakturering gjør det helt umulig for kunder å få helhetlig oversikt. Kundebehandlere har veldig lav kompetanse og derfor lite hjelp å få. Du må IKKE finne på å bruke Nice om du skal til utlandet. De har ikke utenlandspakke (selv om de sender mail om dette som de sier beror på en feil). Alt i alt en helt grusom opplevelse så her ble kundeforholdet SVÆRT kortvarig!!

Svar fra NiceMobil
03.11.2022 09:08

Hei Arne. Beklager for en kort og turbulent tid hos oss 😔 Det stemmer at vi har hatt noe feil med meldinger som sendes ut om denne utlandspakken, dette er noe vi jobber med å løse. Man finner oversikten over dine trekk i appen vår 😊 Det jobbes også med å bedre oversikten over hva forbruken gjelder.

Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NiceMobil ønsker tilbakemeldinger

NiceMobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR