OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fantastisk og hyggelig kundeservice som gjorde alt de kunne for å hjelpe. Etter mye trøbbel med bestilling kom de fram til en bra løsning jeg er godt fornøyd med.
Kjøpte mobilabonnement, og finner i oversikt at regningen plutselig er på 362 kr når abonnementet jeg bestilte er 280 kr.. Går rett tilbake til Talkmore, angrer sterkt på at jeg ikke leste anmeldelser av one call før bestilling. Her er det et selskap som bare prøver å lure penger ut av folk, slik alle er andre anmeldelser her beskriver. Styr unna.
Dårlige dekninger og tidsbegrenset support. Er jo stort set ittilgjengelig og må gå rundt med reisenetverket hvoe e. Jeg går
14 dager vente tid på nytt sim kort og 4 samtaler til kundebehandlere. Uakseptabelt noe som gjorde at mobilbruk og vips ikke kunne brukes dagene før jul.
Ekstremt treg mobildata. Måler den til rundt 6 Mb/s, hadde regna med at full 5G ga meg rundt 100 Mb/s.
Dårlig kundeservice som gjør mye feil. Leverer ikke det hva lover, tar før mye betalt. Det er enkelt, men å betale tilbake til kunden er meget vanskelig. Mistet tilliten.
Bra pris, bra kundeservice, bra nettbutikk, i det hele tatt bra.
Får aldri kontakt med kundrservice.må vente i timevis
Har vært kunde hos One Call i mange år, og ingenting å klage på
God service og hurtige svar på problemer, men litt for dyr i forhold til konkurrenter
Bestilte abonnement til meg og min kone til ein rimelig pris. Nokre veker etterpå fikk eg epost og SMS frå OneCall at dei hadde dobla datamengden uren at dette medføte ekstra kostnad. Viiiiirkelig bra!!!! :)
Jeg har vært kunde i mange år, men går nå videre. Prisene bare stiger, og valgene blir færre. Jeg fikk nylig mail om at de fjerner muligheten til å velge bort 'Fri tale og SMS', som gjør at abonnementet vil koste 99kr mer pr/mnd da du nå blir påtvunget tjenesten. Men de er frekke nok til å begrunne det med at de ønsker å forenkle fakturaen for meg og alle andre kunder? Det er noe av det dummeste jeg har hørt. De støtter fortsatt ikke IPv6, til tross for at det er mange som etterspør dette og det er en viktig del av fremtidens internett. Etter det jeg vet er de den ENESTE mobiloperatøren som enda ikke støtter IPv6.
God service,lave priser,flere valg muligheter. Generelt bra.
God hjelp og opplysninger. Billig abonnement og billige mobiltelefoner.
Norges beste leverandør, har vært kunde i mange år og har vervet 6 stk. Alle oss er svært fornøyd med OneCall. Fikk beskjed i dag at dere dobler Data fra 1. November. Suverent!
Hatt OneCall i over 10 år, men med årene så har servicen blitt dårligere og dårligere. Byttet over til andre pga dette.