Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
god dekning og gode priser. God kunde opplevelsen.
Tusen takk for hyggelig omtale, Ramya! 😊 Så fint at du deler din erfaring med dekning, priser og kundeservice. Det setter vi stor pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Som flere beskriver så må man betale bruddgebyr selv om bindingstiden har utløpt. Det burde være tydelig og klart forklart der man kan fristille et nummer for en ansatt som slutter.
Hei Yosri! Vi ønsker gjerne å sjekke opp i saken din og se om det er noe vi kan hjelpe med. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Han har vært veldig hyggelig og behjelpelig med simkort aktiveringen samt andre saker som data kort + sentral bord løsning, ambefale på det beste👍
Så bra du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ahmed! Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt til jobbtelefon. Jeg har få krav, men har ikke opplevd ustabilitet eller problemer.
Så fint å lese, Kjartan! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Er veldig fornøyd og har aldri hatt noe tull med abonnementet.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Inger 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundeservice - kort ventetid, og fikk rask og god hjelp!
Vi setter stor pris på omtalen din, Frode! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd. Datasim og ruter i lomma. Sikkert nett i EU-EØS til rimelig pris. Er på nett hele tiden. Trenger ikke fiber.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Even! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Trivelig og hjelpsom kundekontakt. Løsningsorientert, og imøtekomende.
Så fint å lese, Ove! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service, hyggelig kundeservice og god tilbud som gjorde at vi ikke byttet leverandør.
Så hyggelig å lese, Hani! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig, jeg fant ut av det jeg spurte om. Og føler jeg kan få hjelp igjen om det trengs.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Marte! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Har vært kunde hos Phonero i nesten 10 år, har enda ikke opplevd nedetid. Stabilt, gode priser og rask respons fra kundeservice
Vi setter stor pris på omtalen din, Jens! Tusen takk for at velger oss som din operatør år etter år! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Konkurransedyktige priser. Gode og stabile tjenester. Imøtekommende og løsningsorienterte ressurser. Kompetente med rask respons. Kort oppsummert, meget bra!
Tusen takk for hyggelig omtale, Morten! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero som en tjeneste er enkel, effektiv og lett å bruke, vi trenger ikke noe mer.
Så fint å lese, Brian! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Utrolig god kundeservice. Var redd for å ikke få sim i tide, men plukket opp simkort i nærheten og fikk overført raskt
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Nicolai! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vært kunde nesten fra starten og årsaken til det er prisene og service har vært som det skal være. Da har jeg ikke sett noen grunn til å bytte. Men jeg sjekker prisene med jevne mellomrom.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd, Reidar! 😊 Tusen takk for fin omtale og vi håper at det gode samarbeid fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er en god samarbeidspartner for selskapet vårt. God kundeservice, gode tekniske løsninger og konkurransedyktige priser.
Tusen takk for hyggelig omtale, Geir! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.