Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet fra Telenor for 1-2 år siden, men med skespsis fordi vi har vært uheldige tidligere med bytte grunnet billigere (og falske løfter), men min erfaring er at Phonero fremstår som solide både på service og teknisk stabilitet i både inn- og utland. Ett lite trekk skal de ha for at de ikke automatisk følger opp kundene når markedet går ned i pris på sammenlignbare tjenester. Men igjen sagt så er det forståelig sett i en forretningssammenheng. Men også forbruker må følge med i timen, så ansvaret burde være delt på begge parter mener jeg.
Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice, Janeric! 😊 Vi jobber hele tiden for å bli bedre og takker så mye for ditt innspill. Hilsen Mads i Phonero.
Er veldig fornøyd. Har et sim kort som jeg har på hytten som fungerer fint. Har nå spurt om et ekstra sim kort som jeg kommer til å bruke hjemme til tv titting. Prisen på abomange er komfortabel med 1000 gigabite😊😊
Så hyggelig å lese, Laila! 😊 Tusen takk for at deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice, får rask problemløsning og hjelp når nødvendig, setter også pris på vennligheten ein møter når tar kontakt. Synest også appen er informativ og enkel å forholde seg til.
Tusen takk for hyggelig omtale, Svein ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Hadde mistet tlf i gjødsel kommen så den var tapt for å si det sånn, fikk kjempe god hjelp til å komme fort på nett igjen med nytt digitalt sim kort. Helt genialt og hun som hjalp oss var hyggelig rolig og kunnskapsrik. 10 av 10 fra oss !!
Så fint å lese at du har fått god hjelp, Lena! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Har hatt issues med tvilling e-sim til klokka. Måtte resette klokka for å få det til å fungere. Etterpå hadde jeg issues med at klokka blir spammet med gamle varsler innimellom. Tror det skal være løst nå. På Bedriftsnett løsningen får jeg beskjed om at det ikke er softphone support og den kommer bare tilbake hver gang jeg trykker retry, så nå trykker jeg bare close på den. Får god hjelp når jeg ringer.
Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Godt å se at du er fornøyd! 😊 Vi vil gjerne se nærmere på dette med softphone, send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra kompani bra pris bra internett god service.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Aurelijus! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Etter nye om og men fikk jeg endelig en kundebehandler som tok grep i saken. Ble løst på 5 min sammenlignet med flere års irritasjon å ikke ha mobilnett
Takk for tilbakemelding, Aleksander ! Så fint å høre at det ordnet seg til slutt og at du sitter igjen med et godt inntrykk! 😊 Det setter vi pris på. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med flere jeg har snakket på kundeservice. Hjelpsomme og veldig raske til å ringe tilbake etter jeg har tastet «0».
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Fungerer bra Holder seg til avtalene som uniform ikke gjør
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig raskt svar og dyktig medarbeider som gav veldig god informasjon !
Tusen takk for hyggelig omtale, Annebritt! Så fint at du fikk den hjelpen du trengte da du kontaktet oss 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Mobilt bredbånd til rimelig kost fungerer greit. Abonnementet er rimelig og regningene kommer per epost.
Så fint å lese, Joar! Takk for omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ingen problemer med dekning og super kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Tove! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super hjelp! Tålmodig og dyktig! Problemet ble løst!
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Cathrine! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kyniske selgere, kynisk kundebehandlere. Om du har kjøpt gjennom enkeltmannsforetak ønsker jeg deg lykke til med å komme deg ut.
Hei Jakob! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Flott service, hyggelig Per telefon, raskt håndtering
Vi setter stor pris på omtalen din, Marcelo! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask svar ved henvendelse. Kundeservice skjønte problemet. God sikkerhet med tanke på spørsmålene. Problemet rask løst. Ikke minst en hyggelig ansatt som var veldig hyggelig.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Kai! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.