Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd med dekkning og bruk av mobnett i utlande.
Så hyggelig å lese omtalen din, Ivana ! Tusen takk 😊Hilsen Mads i Phonero.
Lure kunder ved å kreve dobel brudgebyr på 6000 kr . opplyses ikek ved salg av abonnement
Hei Arijana ! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Mads i Phonero.
Teknisk oppleves Phonero like bra som andre leverandører. Kundesupport er i en klasse for seg. De svarer raskt, adresserer det som tas opp og kommer tilbake med en løsning om det er mulig. De er også etterettelige. Dvs. at sier de noe holder de det, selvom du får en ny kunderepresentant neste gang du tar kontakt
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Fillip!😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Superrask service, fikk overført et ekstrakjøp på datapakke til tross for at det var min feil :)
Tusen takk for en fin omtale, Lars 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Vi har hatt phonero i en dag og det virker som forventet .
Hei og takk for fin omtale!😊Gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår dekning! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra veiledning for å komme i gang. Jeg måtte ta ut den gamle som kort når jeg gikk over til E-som. Dette kommer ikke godt nok frem i mailen som ar koden ble sendt. Mvh Tomas G.
Takk for tilbakemeldingen din, Tomas. Den setter vi stor pris på 😊 Jeg skal ta innspillet ditt med videre! Hilsen Mads i Phonero.
Veldig bra kundeservice. Anbefales for alle bedrifter.
Så hyggelig å lese, Glenn ! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Har reist avgårde under aktiverings periode, fikk fort hjelp med å utsette aktivering. kjapt og enkelt
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Andreas ! 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Jobbtelefon med mye bytting av viderføring nummer. God kundeservice
Så fint å lese, Andreas! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg fikk god og effektiv hjelp fra support. God veiledning slik at jeg forstod lett hva jeg skulle trykke på.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Sonja! Hilsen Mads i Phonero.
Abonnomentet funker som det skal, jeg har ikke hatt noen problemer eller innvendinger
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Alex ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig hyggelig betjening og god hjelp! Ønsker teamet en god dag
Tusen takk for fin tilbakemelding, Thomas! God dag til deg også! 🙂Hilsen Mads i Phonero.
Fikk god og rask hjelp når jeg stod fast med PUK-kode
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Brita! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Rask til å svare på telefon. God hjelp og blid på telefon.
Så fint å lese, Monica ! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Lett å komme i kontakt med. Hyggelig og hjelpsomme
Tusen takk for hyggelig omtale, Stig ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Det er alltid veldig god kundeservice hos Phonero.
Tusen takk for hyggelig omtale, Annelinda! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.