Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får svar fra kundeservice omgående. De er behjelpelig med mine problemer og hjelper til med de endringer som er ønskelig.
Hei Stein, Takk for fin tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Jeg er regnskapsfører og fikk god hjelp til å avklare en utbetaling til Phonero som gjaldt en kunde.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøyd med alt Phonero tilbyr og utretter, men fremdeles er overgangen til Telia-dekning ikke like god som Telenor-dekning der jeg oppholder meg store deler av året.
Hei Ruth, Så fint å se at du er fornøyd oss, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbedring i området eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Ved innføring av Esim i markedet har mange leverandører klart å levere dette for apple Watch. Ved etterspørsel til Phonero kan de ikke / vil de ikke oppgi når de har tenkt å lansere denne tjenesten. De personer da som har behov for dette kan da ikke vite om det kommer neste uke eller neste år. For min del har jeg opplevd dette svaret på flere tjenester som skulle lanseres. En av disse kom bare kort tid etter og den andre kom nesten 10 måneder etter. Hvis de ikke kan estimere når de har tenkt at det kommer vil det si at vi som kunder får bare muligheten til å smøre oss med tålmodighet eller skifte til annen leverandør. Trist at det ikke kan estimeres leveranse slik at man bedre kan vurdere oppsigelse og flytting eller å bli hvis dette er viktig.
Hei Ståle, Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet. Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig høsten 2019, nærmere bestemt oktober. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Fikk veldig god hjelp da jeg kontaktet kundeservice via chat i dag da jeg hadde problemer med pålogging. De måtte resette brukeren min og da ble problemet løst.
Hei Anita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Veldig enkelt å snakke med kundeservice, de er hyggelige og løsningsorienterte.
Hei Nicolas, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Er godt fornøyd med kundeservicen vi får som bedriftskunder. Jeg ordner med nye ansatte som skal over på abonnement hos dere osv og får god hjelp når jeg ringer.
Hei, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Veldig flink og hyggelig konsulent. Han hjalp meg med alt jeg trengte. Og forklarte meg alt om min forbruk av abonnement.
Hei Bruno, Takk for din tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero
Da jeg skal pensjonere meg tok jeg kontakt med Phonero for å høre om det var mulig å bli privatabonnent. Eksisterende bedriftsabonnement i Phonero har fungert problemfritt både teknisk og administrativt, og jeg har hatt god dekning både i Norge og Europa. Prisen på et privatabonnement med mitt behov er marginalt høyere enn de billigste billigabonnementene. Den gode måten jeg ble tatt imot og behandlet på av kunderådgiver ble avgjørende for at Phonero forblir mitt valg også som pensjonist.
Hei Geir, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet ! Mvh Mads Phonero
Det funker veldig bra. Gode på oppsett, og vi har spart gode penger på dette.
Hei Magnus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Tidssparende programvare som gjør det enkelt å ta kontakt med mennesker mens man utfører andre parallelle arbeidsoppgaver.
Hei Ola, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Selgere som lover at du får de samme fordelene som du har hos din tlf operatør som du ikke får. Lover hjelp med portering som de ikke klarer å holde og dårlig lide service som skylder på alle andre når ting ikke virker. Når du ønsker å bryte avtalen for du føler deg lurt så kommer trussel om bruddgebyr til dem + at de vil at du skal betale bruddgebyret som de har betalt for at du skulle komme over til dem 2* bruddgebyr styr unna ikke la dere lure av billige priser når dere må betale xtra for ting som er inkludert hos andre teleselskap.
Hei Kjartan, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Setter veldig god pris på deres service når jeg hadde en forespørsel, interessert i å ordne det til det beste for kunden.
Hei Per, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Jeg skjønte først da jeg fikk krav om å skifte eier på telefonen min at dette ikke var et privat abonnement, og at prisen var EX moms.
Hei Arveolav, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Jeg er fornøyd med Phonero, har dessverre litt liten mobilnettpakke, men det er jo som skolen har bestilt.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg har bare positive opplevelser med Phonero. Er lett og oversiktlig og være kunde hos Phonero
Hei Jørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero