Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Faller ut av samtalen, høres ut som en blikboks, hakkete, dårlig nett. Tregt.
Hei Morgan, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kontaktet Phonero før jeg kjøpte meg Apple Watch med 4G og behov for eSim, for å forsikre meg om at de hadde det som var nødvendig for at det skulle fungere. Selskapet lovet meg at de skulle ha eSim på plass i løpet av juni, men de har det fortsatt ikke på plass. Brukte mye penger på et produkt jeg ikke får brukt. Dårlig service! Er dessverre bundet til Phonero gjennom arbeidsgiver, ellers hadde jeg byttet umiddelbart.
Hei John, Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet. Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig neste måned. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så kontakter vi deg så snart det er klart. Mvh Mads Phonero
Byttet fra Telenor til Phonero og det er helt utrolig mye dårligere dekning. Steder hvor jeg før hadde ca 50 Mb/s med Telenor, som på jobben, er det nå som å være tilbake på 90-tallet med gammeldags telefonmodem. Man sitter flere sekunder og venter på at sider skal laste. Helt uholdbart, hold dere unna. Det har også vært klaget fra jobben og likevel virker det ikke som de gidder gjøre noe med situasjonen.
Hei Audun, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god nettforbindelse, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Fikk i dag og tidligere veldig god service i forhold til utfordring vi har med viderekobling av vakt telefon.
Hei Janolav, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg! Mvh Mads Phonero
De møtte meg med en blid stemme i telefonen, virker som de tar sine kunder på alvor, som er veldig viktig for meg.
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Jeg er meget fornøyd med Phonero for det har jeg god erfaring fra arbeid.
Hei Yngve, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine
Har i snart tosifferet antall år hatt ansvaret for bedriftens mobil og ip-telefon -løsninger. Den hjelpen vi (jeg) har fått gjennom Phonero, og i særdeleshet (anonymisert), har vært ekstremt bra! Hun er på ballen, ofte før jeg har skjønt at det er en ball å ta tak i... Vi har over 70 køer, sentralbord og vaktordninger. Ikke bare hjelper de til med endringer, men lærer også villig bort så jeg kan gjøre dette selv. De gangene (anonymisert) er opptatt, så er det alltid en serviceinnstilt person som svarer, og som faktisk skjønner det jeg spør om. Jevnt over har Phonero flinke, oppegående og serviceinnstilte medarbeidere.
Hei Jan, Så utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din. Takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Jeg har benyttet Phonero i årevis og er veldig fornøyd🌞
Hei Turid, Så gøy høre, takk for fin tilbakemelding. Mhv Katrine
Er veldig fornøyd med bedriftsabonnement fra Phonero. Stabil leveranse og dekning. Kundeservice er rask og profesjonell.
Hei Mohammad, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Sentralbord løsning meget bra i forhold til vårt behov og forventninger. Kundesupport meget bra. Mobil app meget bra.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Veldig godt fornøyd med Phonero som selskap, men dekningen til Telia kunne vært atskillig bedre.
Hei Oddne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Bara tull fra ende till annan, dyrt lang bindning og arrogant holdning. Nu etter jag entligen blivit kvitt detta søpplet etter mye krangling og noen 10 tusen,så ringer de ostansligt og skall prøve sælje abonemang på nytt.
Hei Robert, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke. Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Først den ene negative tingen: Når man kjøper en datapakke mot slutten av måneden så burde det som er igjen av den kjøpte data blitt med til neste måned for så å bli brukt opp først, før man spiser av den inkluderte data. I dag settes det bare en strek over det som er kjøpt og ingenting blir med til neste. Skjerpings! Så til det som er viktig for meg: I et kundeforhold handler det ofte, om ikke alltid, om personer. Når jeg kontakter phonero får jeg inntrykk av at jeg er den viktigste kunden. Dette vises også i evne og vilje til å løse mine utfordringer. 6 Stjerner fra meg på kundeservice. Når vi først bestilte abonnement fra Phonero fikk vi ikke fred fra de før alt var skikkelig oppe og gå. De passet på at vi kunne betjene vår egen sentralbordløsning og at vi var utlært før de slapp taket. Jeg har aldri hatt et abonnement med så mange muligheter for å skreddersy muligheter og begrensninger til de ansatte. Ut fra omtalen min ser det ut som jeg jobber i Phonero, men det gjør jeg ikke. Lykke til videre
Hei Rune, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og takker for innspill angående ekstra datapakke. Veldig gøy å lese din tilbakemelding angående kundeservice og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Billigste leverandør eg har hatt og enkel app å bruke.
Hei Ingve, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Lynrask kundebehandling av en trivelig og blid kundebehandler 👍
Hei Torbjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og at ting løste seg raskt! Mvh Mads Phonero
Møtte en hyggelig og service innstilt medarbeider. Ga gode råd og lyttet til mine ønsker.
Hei May, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero