Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Akkurat vært i kontakt med support som var hjelpsomme og raske.
Hei Ellen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Flott service, lave priser og hyggelig kunderådgivere.
Hei Hanne, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Du får 24 måneder bindingstid ved å flytte over abonnementet uten noen form for opplysning eller signering for dette. Du blir først gjort oppmerksom på dette når en ønsker å si opp abonnementet.
Hei Alise, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Jeg håper vi kan beholde deg som kunde. Mvh Mads Phonero
Vi er stort sett fornøyd med pris og tjeneste. Vårt firma skulle gjerne sett at E-sim blir implementert som en tjeneste, da denne er aktuelle for oss. Vi ønsker og fast IP adresse på mobilt bredbånd som en tjeneste.
Generelt har Phonero fungert bra i forhold til sentralbordløsning etc, men når vi opplevde dårlig dekning i indre bygder er svaret bare at de er best i test på 4G, og det er det... Det hjelper ikke våre montører når dekningen er lik null flere steder. Når vi så ønska å bytte selskap opplever vi at bindingene er opp i 24 måneder og det er rådyrt å avslutte abonnementet selv om vi opplever at dekningen ikke er god nok for oss og at det er derfor vi ønsker å bytte. Unngå Phonero og finn ett selskap uten binding som det går an å snakke med hvis dekningen er dårlig.
Hei Jon, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på saken din. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Phonero har lave priser. Kundeservice er rask og veldig bra! Men savner tilsvarende service i helgene og helligdager.
Hei Kai, Takk for hyggelig tilbakemelding! Om du trenger hjelp til f.eks PIN/PUK-koder, trenger å sperre et abonnement eller har andre driftskritiske problemer kan du kontakte oss 24 timer i døgnet på vår vakttjeneste. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Phonero er på topp når det gjeld service. Tykkjer kanskje at skjema dykkar kunne vore forenkla.
Hei Erling, Takk for innspill og hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Foretok en iOS-oppdatering og måtte låse opp igjen Sim-kortet, men hadde ikke koden tilgjengelig, mao glemt koden😊 Fikk raskt hjelp fra kundeservice, og problemet var løst på ca 1 minutt.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se ting løste seg kjapt :) Mvh Mads Phonero
Man får raskt svar av hjelpsomme og hyggelige ansatte uansett hvorfor man kontakter de.
Hei Inger, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Har opplevd å bli godt mottatt og fått kyndig veiledning når jeg har hatt spørsmål. Jeg har bedriftsabonnement/tjenestetelefon og det er alt for tungvint og tar for lang tid å få tilgang til egen telefonregning om man ønsker det. Ellers veldig fornøyd
Hei Grete, Takk for fin tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. I vår mobilapp kan du sjekke forbruk for inneværende måned og forrige måned. Mvh Katrine Phonero
Vi har vært kunde hos Phonero siden 2016 og har generelt bare positiv erfaring med de som leverandør på mobiltelefoni og sentralbord løsning.
Hei Roald, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde. Nå skal jeg begynne samarbeidet som privatkunde, og derfor kan jeg ikke påberope meg noen erfaringer privat ennå.
Hei Svein, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
For bedrift er dette supert å bruke. Enkelt, en innlogging. Tilgjengelig service. Kundevennlig Effektivt.
Hei Aslaug, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Tok kontakt via chat for å få endret telefonnummer på tvilling-SIM. Fikk raskt svar og hjelp.
Hei Camilla, Så godt å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kompetente folk og tilsvarende kompetente svar. Både mail- og telefonhenvendelser ble besvart raskt og konstruktiv.
Hei Bernhard, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Rask og god hjelp, fikk svar på det jeg trengte med en gang.
Hei Elin, Så gøy å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero