⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 644 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 644 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 644 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 334
665
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God og rask kundeservice men håper på bedre funksjonalitet i link for administratorer

Omtale av  Bjørn L

Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...

Svar fra Phonero
18.06.2019 09:06

Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero

Prisvinner

Omtale av  Brit

God service. Rask tilbakemelding nå det skal gjøres endringer i abonnementet. Prisgunstig.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11:57

Hei Brit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Phoneros leveranser

Omtale av  Roger H

Vi er er svært fornøyd med Phoneros kundeservice og deres systemer, men vi er ikke så fornøyd med dekningen vi opplever i deres nett. Det oppleves at våre sjåfører ofte mister dekningen, selv i sentrale strøk.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11:57

Hei Roger, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i området, eller om det kan være andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero

Nærhet, god oppfølgning.

Omtale av  Stig M. P

God kundeoppfølging. Svarer kjapt. Behjelpelig. Er i nærheten. Summert opp har jeg som kunde et godt inntrykk av phonero.

Svar fra Phonero
17.06.2019 10:25

Hei Stig, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

God pris

Omtale av  Mona

Rask å svare på chat, trengte PUK- kode etter å ha tastet feil pinkode tre ganger.

Svar fra Phonero
13.06.2019 12:22

Hei Mona, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig dekning gjevnt over

Omtale av  Elisabeth H

Hyggelige selgere som tok turen hele veien til verkstedet våres for å "måle" dekning da med sine telefoner ved å gå litt rundt. De lovet at den dårlige dekningen fra Telenor kunne gjøres noe med ved å bytte til Phonero. Byttet over alle abonnement i god tro, og verken jeg eller de ansatte kunne snakke med hverandre eller kunder over telefon, verken på verkstedet eller noen som helt annen plass, da vedkommende i andre enden stadig utbrøt :jeg hører deg så dårlig, har du meg på høytaler eller? Og på europaveien mellom Grimstad og Kristiansand brøyt det med jevne mellomrom. Hadde også NULL dekning på mobilnettet på kontoret. Har nå byttet tilbake til Telenor og sitter igjen med en regning fra dere på 13000 i bruddgebyr og 9819 fra Telenor. Håper dere betaler dette i sin helhet, da vi ble lurt trill rundt med lovnader og hadde en marerittuke alle mann uten mulighet for å nå noen som helst, og mange oppgitte kunder som ikke fikk bestilt varene sine. Tragisk.

Svar fra Phonero
12.06.2019 22:20

Hei Elisabeth, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Enkelt og greit å få kontakt.

Omtale av  Knut

Klar og opplysende innfomasjon på mine spørsmål. Ble hørt og fikk greie svar.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13:37

Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Signalproblemer

Omtale av  Jan E. K

Har i lange perioder ikke hatt signaler på min telefon. Dette har vist seg å være vedlikehold på en telemast der hvor jeg bor. Har ikke fått beskjed om dette før i ettertid og har vært til tider frustrerende.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13:37

Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om slik at vi kan sjekke status på arbeidet. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine

Bra kundeservice på chat

Omtale av  B

Rask og effektiv, og proaktiv. Supert. Lover bra. Vi skal portere om 1 time...

Svar fra Phonero
08.06.2019 19:23

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

god pris og rask hjelp

Omtale av  Hans C

Prisene er gode på abonnementet i tillegg til rask hjelp fra kundeservice

Svar fra Phonero
08.06.2019 19:22

Hei Hans, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Særdeles fornøyd

Omtale av  Øyvind H

Phonero leverer akkurat det jeg forventer, og til en hyggelig pris.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13:36

Hei Øyvind, Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Dårlig service

Omtale av  Asif R

Jeg mener Phonero bør se over hva deres selgere lover kjøpere over på telefon. Dere bør gi riktig opplæring til deres selgere. Eneste dere gir opplæring til deres selgere at lov alt sant eller ikke sant spiller ingen rolle. Dere må selge. Og da lover de alt til kundene, og senere finner kunden ut at nå har dem blitt lurt.

Svar fra Phonero
06.06.2019 09:23

Hei Asif, Takk for din tilbakemelding! Slik skal det ikke være, det er viktig for oss med godt samarbeid og fornøyde kunder. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Katrine

Fungerer godt, god hjelp på kundeservice

Omtale av  Elisabeth D. M. A

Vi har hatt lite problemer med Phonero. Savnet bank på mobil hos dere, har dere fått dette nå? Ellers lite problemer, god hjelp ved kontakt med kundeservice. Har opplevet at selgere hos dere har ringt oss for å høre om vi vil gå over til Phonero - da må vi svare at vi allerede er kunder hos dere.... så dette bør an unngå.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13:36

Hei Elisabeth, Takk for fin tilbakemelding! Vi har bankID på mobil, dette aktiverer du inne i nettbanken din. Send meg en mail på [email protected] med ditt telefonnummer og organisasjonsnummer så skal jeg sørge for at du blir slettet fra alle våre ringelister. Mvh Katrine Phonero

Lureri

Omtale av  Transportfirma

Phonero er direkte svindel! Skulle få et abonnement til kr 209 kr for 10 gb. Vi diskuterte litt mellom 10 og 15 men ble anbefalt 10 da det var bare å kjøpe ekstra datapakke. Det de ikke informerer om er at ekstra 5 gb koster nesten det dobbelte av månedsabonnement på 209. Min regning for 1 måned havnet på 1845 kr. SVINDEL! Ligg unna dette selskapet. Grunn til mye databruk kommer av spotify, hadde gratis stream av musikk i Telenor. Uansett, 1845!! Sier de har like god dekning som Telenor, ja kanskje for å ringe, men var like mye på 3g og edge dekning som 4g. Her jobbes det konsekvent for å lure kunden med å si deler av sannheten så det høres bra ut hvis du ikke virkelig er kritisk, å vet hva du må utdype for å få vite sannheten.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13:36

Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero

Elendig oppfølging, forferdelig dekning og skjulte bruddgebyr.

Omtale av  Tarald

Vi ble «tvunget» over på Telia sitt nettverk da phonero ble kjøpt opp av Telia. Dette ble starten på et mareritt for vår lille bedrift. Jeg ringte inn og klagde min nød da vi til stadighet opplevde å bli brutt i samtaler ved bilkjøring. MYE oftere enn med Telenor-dekningen. Samtidig ble vi lovt oppgradering på kontoradresse med forsterkningsutstyr, dette skjedde aldri.. etter noen mndr fant jeg endelig tid til å bytte leverandør og får så et varsel om 3000,- i bruddgebyr pr abonnement! Jeg protesterer/bestrider selvsagt, og argumenterer med at jeg har eksplisitt skrevet: «ingen bindningstid» da jeg aksepterte nye priser, som jeg fikk som en slags kompensasjon for den reduserte kvaliteten i tjenestene etter porteringen til Telianettverket. Blir vel forliksrådet neste.. for dette oppleves som aldeles urimelig. Jeg har forøvrig invitert leder forbnummerportablitet til dialog for å finne en minnelig løsning, foreslo å betale 3 mndr abonnement, men det virker som de spekulerer i å fakturere bruddgebyr istedet. Styr unna!

Svar fra Phonero
11.06.2019 13:35

Hei Tarald, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Har fått god oppfølging så langt

Omtale av  Mette

Direkte kontakt med en som hjalp meg. Ingen tastetrykk, ingen ventetid. Raskt og effektivt !

Svar fra Phonero
06.06.2019 09:23

Hei Mette, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine

Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR