Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
God service. Rask tilbakemelding nå det skal gjøres endringer i abonnementet. Prisgunstig.
Hei Brit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Vi er er svært fornøyd med Phoneros kundeservice og deres systemer, men vi er ikke så fornøyd med dekningen vi opplever i deres nett. Det oppleves at våre sjåfører ofte mister dekningen, selv i sentrale strøk.
Hei Roger, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i området, eller om det kan være andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
God kundeoppfølging. Svarer kjapt. Behjelpelig. Er i nærheten. Summert opp har jeg som kunde et godt inntrykk av phonero.
Hei Stig, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Rask å svare på chat, trengte PUK- kode etter å ha tastet feil pinkode tre ganger.
Hei Mona, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hyggelige selgere som tok turen hele veien til verkstedet våres for å "måle" dekning da med sine telefoner ved å gå litt rundt. De lovet at den dårlige dekningen fra Telenor kunne gjøres noe med ved å bytte til Phonero. Byttet over alle abonnement i god tro, og verken jeg eller de ansatte kunne snakke med hverandre eller kunder over telefon, verken på verkstedet eller noen som helt annen plass, da vedkommende i andre enden stadig utbrøt :jeg hører deg så dårlig, har du meg på høytaler eller? Og på europaveien mellom Grimstad og Kristiansand brøyt det med jevne mellomrom. Hadde også NULL dekning på mobilnettet på kontoret. Har nå byttet tilbake til Telenor og sitter igjen med en regning fra dere på 13000 i bruddgebyr og 9819 fra Telenor. Håper dere betaler dette i sin helhet, da vi ble lurt trill rundt med lovnader og hadde en marerittuke alle mann uten mulighet for å nå noen som helst, og mange oppgitte kunder som ikke fikk bestilt varene sine. Tragisk.
Hei Elisabeth, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Klar og opplysende innfomasjon på mine spørsmål. Ble hørt og fikk greie svar.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har i lange perioder ikke hatt signaler på min telefon. Dette har vist seg å være vedlikehold på en telemast der hvor jeg bor. Har ikke fått beskjed om dette før i ettertid og har vært til tider frustrerende.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om slik at vi kan sjekke status på arbeidet. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine
Rask og effektiv, og proaktiv. Supert. Lover bra. Vi skal portere om 1 time...
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Prisene er gode på abonnementet i tillegg til rask hjelp fra kundeservice
Hei Hans, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Phonero leverer akkurat det jeg forventer, og til en hyggelig pris.
Hei Øyvind, Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg mener Phonero bør se over hva deres selgere lover kjøpere over på telefon. Dere bør gi riktig opplæring til deres selgere. Eneste dere gir opplæring til deres selgere at lov alt sant eller ikke sant spiller ingen rolle. Dere må selge. Og da lover de alt til kundene, og senere finner kunden ut at nå har dem blitt lurt.
Hei Asif, Takk for din tilbakemelding! Slik skal det ikke være, det er viktig for oss med godt samarbeid og fornøyde kunder. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Katrine
Vi har hatt lite problemer med Phonero. Savnet bank på mobil hos dere, har dere fått dette nå? Ellers lite problemer, god hjelp ved kontakt med kundeservice. Har opplevet at selgere hos dere har ringt oss for å høre om vi vil gå over til Phonero - da må vi svare at vi allerede er kunder hos dere.... så dette bør an unngå.
Hei Elisabeth, Takk for fin tilbakemelding! Vi har bankID på mobil, dette aktiverer du inne i nettbanken din. Send meg en mail på [email protected] med ditt telefonnummer og organisasjonsnummer så skal jeg sørge for at du blir slettet fra alle våre ringelister. Mvh Katrine Phonero
Phonero er direkte svindel! Skulle få et abonnement til kr 209 kr for 10 gb. Vi diskuterte litt mellom 10 og 15 men ble anbefalt 10 da det var bare å kjøpe ekstra datapakke. Det de ikke informerer om er at ekstra 5 gb koster nesten det dobbelte av månedsabonnement på 209. Min regning for 1 måned havnet på 1845 kr. SVINDEL! Ligg unna dette selskapet. Grunn til mye databruk kommer av spotify, hadde gratis stream av musikk i Telenor. Uansett, 1845!! Sier de har like god dekning som Telenor, ja kanskje for å ringe, men var like mye på 3g og edge dekning som 4g. Her jobbes det konsekvent for å lure kunden med å si deler av sannheten så det høres bra ut hvis du ikke virkelig er kritisk, å vet hva du må utdype for å få vite sannheten.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Vi ble «tvunget» over på Telia sitt nettverk da phonero ble kjøpt opp av Telia. Dette ble starten på et mareritt for vår lille bedrift. Jeg ringte inn og klagde min nød da vi til stadighet opplevde å bli brutt i samtaler ved bilkjøring. MYE oftere enn med Telenor-dekningen. Samtidig ble vi lovt oppgradering på kontoradresse med forsterkningsutstyr, dette skjedde aldri.. etter noen mndr fant jeg endelig tid til å bytte leverandør og får så et varsel om 3000,- i bruddgebyr pr abonnement! Jeg protesterer/bestrider selvsagt, og argumenterer med at jeg har eksplisitt skrevet: «ingen bindningstid» da jeg aksepterte nye priser, som jeg fikk som en slags kompensasjon for den reduserte kvaliteten i tjenestene etter porteringen til Telianettverket. Blir vel forliksrådet neste.. for dette oppleves som aldeles urimelig. Jeg har forøvrig invitert leder forbnummerportablitet til dialog for å finne en minnelig løsning, foreslo å betale 3 mndr abonnement, men det virker som de spekulerer i å fakturere bruddgebyr istedet. Styr unna!
Hei Tarald, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Direkte kontakt med en som hjalp meg. Ingen tastetrykk, ingen ventetid. Raskt og effektivt !
Hei Mette, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine