Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Løfter som ble gitt ved overtakelsen ble ikke innfridd.
Hei Olav, Takk for din tilbakemelding! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil gjerne se nærmere på dette, ta kontakt med oss på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Katrine Phonero
Kjapp og god respons på endring fra bedrift til privat.
Hei Sissel, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Billig og bra service. Ryddig overgang fra Telia 😊
Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Phonero har et kundesenter som svarer raskt, er hyggelige og ikke minst har peiling på det de driver med.
Hei Britt, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Hurtige og gode tilbakemeldinger samt hyggelige personer på support
Hei Trygve, Tusen takk for fin tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi får alltid personlig service fra hyggelige og løsningsorienterte folk.
Heisann! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har vært bedriftskunde i over 1 år og har så langt ikke noe å klage på. Får alltid god hjelp og raske svar fra kundekontakt. Teknisk support har så langt funnet løsninger for oss. Flott portal for rapporter, selv om noen grunnleggende rapporter mangler ifølge meg.
Hei Martin, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi tar gjerne imot innspill på nye rapporter, så send oss en henvendelse på [email protected] så tar jeg det videre med vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Fantastisk service! Veldig hyggelig og imøtekommende da jeg snakket med dem i telefonen. Behjelpelig på alle punkt.
Hei Tommy, Tusen takk for fin tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Jeg har vært bedriftskunde tidligere og har vært veldig fornøyd. Fra og med i dag er jeg privat kunde og håper å bli like fornøyd
Hei Inger, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Vi har kommuneteamet som kjenner oss. De følger opp!
Hei Line, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Veldig bra kundebehandling! Har sendt inn noen ønsker ight statistikk: • Mulighet til å definere hvilke ansatte vi ønsker å inkludere i måling • Mulighet til å definere tidsintervall (uinteressant å vite antall samtaler som blir tatt etter arbeidstid)
Hei Erlend, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er dine ønsker viktig for oss. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
God kundeservice og flinke saksbehandlere som finner løsninger på kort tid
Hei Birgit, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Grunnen til at jeg skiftet til Phonero for noen år siden, var at dere hadde den beste prisen. Nå har jeg ikke hatt fast-telefon på noen år, så det er hovedsakelig faktureringsbiten jeg har hatt noe med å gjøre --- det har fungert greit.
Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Jeg har vært kunde siden 2001 og har alltid blitt møtt med vennlighet og svært god kompetanse av deres medarbeidere, uansett hva grunnen til mine henvendelser har vært. Det er nesten aldri ventetid på telefonen! Hilsen en meget godt fornøyd kunde.
Hei Steinar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Skulle tro at det å forlenge tiden fra telefonen begynner å ringe til telefonsvareren slår inn, skulle være en enkel sak. Men det viser seg at det ikke kan gjøres. Har arbeidsgiverfinansiert telefon, og vi byttet til Phonero for en tid tilbake. Er ikke helt fornøyd med de nye avtalevilkårene. For eksempel at det å ringe til Canal Digital regnes som en privat tjeneste når jeg bruker nr. 06090, men ikke når jeg ringer med 915 foran, er for meg totalt ubegripelig. Ja, begge deler er privat. og det betaler jeg ganske mye i fordelsbeskatning for. Men å plutselig trekkes i lønn for noe som er særdeles vanlig, kan umulig være intensjonene. Bruken av telefonen for øvrig er jo ganske "fri". Relativt god dataavtale og man kan jo ringe for en god del før arbeidsgiver kommer på banen. Da skulle slike bagatellmessige ting også havnet i samme "potten" som den øvrige bruken.
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding! Vi er klar over utfordringene med personsvar og ser på muligheter for andre løsninger i fremtiden. Når det gjelder samtaler til spesialnummer og trekk for bruk utover inkludert trafikk, så hjelper vi deg gjerne med å sjekke hvilke regler som er satt av din bedrift slik at du har full kontroll på hva som er inkludert og ikke. Mvh Mads Phonero
Fungerer helt greit. Spesielt kundeservice. Skulle gjerne hatt bedre dekning
Hei Bjørg, Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Når det gjelder dekningen vil vi gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero