Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min henvendelse med Phonero ble besvart med en gang - raskt, effektivt og hyggelig (på chat).
Hei Sverre, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Jeg er meget fornøyd med bruk av Phonero bedriftsabonnement. Min mobil er også en del av et familieabonnement der jeg har tatt inn resten av familien. Det mangler nå bare mulighet for det å kunne overføre data internt etter behov innad i familieabonnementet for å kunne gi Phonero topp karakter!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Dine innspill vedr. dataoverføring er nå videresendt vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Phonero har gode løsninger med et sentralbord og mobil-app som er enkle å bruke. Brukervennlighet er viktig i en hektisk hverdag og her treffer Phonero godt. Meget fornøyd med kundeservice/support.
Hei Espen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår sentralbordløsning og kundeservice. Mvh Mads Phonero
Phonero innfrir med god service og tjeneste. Ble litt krøll med portering fra Telenor, men fikk raskt hjelp fra Phonero. Bra Phonero:-)
Hei Tore, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Min kontakt har kun vært med en person. Om at jeg har hatt et "dårlig" abonnement. Kontakten var hyggelig og effektiv. Forblir abonnent hos Phonero.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hyggelige medarbeidere, veldig hjelpsomme. Systemet fungerer bra, god erfaring med Phonero.
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Phonero fungerer, akkurat sånn det skal. Jeg syns at man får gode tjenester, samt god og enkel oversikt over tjeneste man bruker.
Hei Philip, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Hold dere vekk fra dette selskapet, dårlig dekning, vanskelig å komme vekk fra selv om de ikke leverer dekning. Ufordragelig saksbehandler.
Hei Knut, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Fornøyd tildels. Gått litt ned på dekningen. Phonere leverer ikke like bra dekning som vi hadde før. Ellers fornøyd.
Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Mvh Mads Phonero
Hurtig tilbakemeldinger. Hurtig utføring av det som skal gjøre. Fantastisk kundeservice. Aldri et problem. Oversiktlig og forståelig faktura.
Hei Håvard, Godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Veldig god service, og meget konkurransedyktige priser.
Hei Linda, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Bra løsning og rask respons for registrering av nye abonnement. God sentralbord løsning med bra opplegg for sms.
Hei, Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Har ikke benyttet andre på over 20 år. (Ventelo m.v.) Kom inn gjennom firma jeg arbeidet for. Fikk forespørsmål fra en selger om å bytte, da hørte jeg brukte Ventelo sa han du har det beste.
Hei Hallvard, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Jeg bad om tilbud før flytting - flytting ble utført uten problemer men jeg kan ikke se at jeg har fått tilbud. Har bare fått bekreftelse på at det er gjort. Jeg har heller ikke fått noe informasjon om hva jeg bør gjøre etter at abonnementet er flyttet. Jeg fikk bare beskjed fra en av mine kontakter - Har du byttet telefon? Svareren din er ikke som den pleier
Hei Knut, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ny kunde, og hadde et par justeringer etter oppstart. Fikk veldig god hjelp med en gang!
Hei Hilde, Så fint å se at du er fornøyd med oss og at overgangen gikk fint! Mvh Mads Phonero
Eg opplever å få gode svar og grei kundebehandling. Dei er saklege, og gjer det som trengs, utan å vere masete. Overgangen frå Phonero til Telio var problemfri.
Hei Iver, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero