Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har vært kunde i kort tid men meget bra kundeservice så langt. Ordner ting som man etterspørr.
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kun positive opplevelser fra salg til support. Føler at Phonero ønsker kundens beste både på innhold og pris.
Hei Elin, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Fikk god info og oppfølging av kundebehandler i forbindelse med min henvendelse, og er godt førnøyd med dette.
Hei Matti, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Erfaringen med Phonero er god, men dekningen var bedre før de gikk over til Telia.
Hei Olav, Takk for hyggelig tilbakemelding. Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi sjekke om det er planlagt utbedring i ditt område. Mvh Katrine Phonero
Svarer raskt, får klare og gode råd/forklaringer på mine spørsmål. Stort sett gunstige priser.
Hei Tor, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Har hatt noe få praktiske problemstillinger ifm bruk og viderekobling av samtaler. I samtale med support har jeg fått rask og god hjelp som løste problemet og hvordan jeg kunne gjøre dette selv i ettertid.
Hei Tom, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Vil ikke bytte bedriftsnett fra Phonero. Får alltid rask hjelp på telefon når jeg trenger det. Alle jeg har vært i kontakt med er kunnskapsrike, hyggelige og hjelpsomme.
Heisann! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Takk for fin omtale. Mvh Katrine Phonero
God service. Fikk svar på det jeg lurte på med en gang.
Hei Leif, Så godt å høre. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Fått ordnet rask det jeg vil ha hjelp til via chat funksjonen.
Hei Eirik, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kjem greit til kundeservice, rask service når du treng nytt simkort.
Hei John, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Har ikke mye erfaring - men opplever at det meste funker
Hei Turid, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Når jeg kontakter Phonero kundeservice får jeg hjelp umiddelbart, og de er dessuten både hyggelige og kompetente.
Hei John, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Har ingen erfaring enda. Kun endring fra bedrift til privat. Mener at kr 199,- er i dyreste laget for 1 GB. Mener at prisen burde kr 169,- for å konkurrere med andre.
Hei Svein, Takk for tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre med vår produktavdeling. Ha en fin dag Mvh Mads Phonero
Support Phonero har hjulpet meg godt med å avklare misforståelser og uklarheter ang. fakturering.
Hei Svetlana, Takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Vi er godt fornøyd med service og kundeservice. Da selskapet er entreprenør og forflytter seg en del kunne dekning med fordel vært noe bedre enkelte steder.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne se litt nærmere på hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring/oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Oversiktlig faktura. Gode priser. Rask service på telefon og mail.
Hei Ragnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero