Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hold dere langt unnna dette selskapet, har holdt på i 1 og et halvt år for og få byttet selskap. Dem har oppsigelsestid etter binding er gått ut.
Les godt gjennom vilkårene, liten skrift, hvis du ikke sier opp tre mnd før bindingen opphører, så binder du deg for nye 12 mnd.
Hei driver noen mindre bedrifter. Phonero har kostet meg mer enn jeg noen gang var i nærheten av å bruke hos andre "gode dyre leverandører" av telekommunikasjon tjenester. Før visste jeg ikke hva mobil utfordringer var. Det vet jeg nå etter å ha brukt Phonero. A-Å skuffelse. Nå skal det likevel nevnes at etter at Telia overtok så kan det se ut som om at kundeservice er blitt bedre. Det at det er rimelig kan fort bli dyrere om du ikke leser kontrakter og vilkår nøye. Tenk deg godt om og forvent en del tid til omorganisering av både telefoner, mobil ID og ellers mobil innstillinger ved bytte av leverandør. For oss kostet det mer enn det smakte. Hilsen enda en som ikke er en av de 250 000 fornøyde kundene deres.
Umulig å ringe ut. Umulig å motta samtaler, i utlandet. SMSer blir liggende i over en uke, før det da kommer haugevis! Useriøst, si opp snarest!
Prøvde å skifte til annet selskap, men ble forelagt et bruddgebyr på 6000kr. De skulle ha dekket de 3000kr. De selv hadde betalt. Skyhøye priser på utvidet databruk uten varsling på forhånd, dvs fikk varsel men kun med beskjed om at hastighet ville gå ned. De tok 3kr/MB i overforbruk. Nå er bindingstid over, men får opplyst at de har 3mnd. Oppsigelsestid. Har nok ikke lest alt med liten skrift, men hold dere unna.
Dem ljuger å lover ting dem ikke kan stå for ved levering.
Jeg vil ikke anbefale Phonero. Dårlig oppfølging, kun åpent på dagtid.
Lurer oss som kunder med lovnad om lave kostnader, samt autofornyer abonnement uten varsel. Tilbakeholder også din kopi av kontrakt.
Phonero varsler forbruk på 50% og 100%. Ikke på 80% som er det naturlige. Dette er rent spekualtivt for å tjene penger på overforbruk, som koster en formue. Hold dere langt unna!
Får ikke engang videresendt anrop. Faller også ut i en samtale.
Virker ikke som Phonero takler andre telefoner enn iPhone!
Ringer meg og tilbyr abonnement, informerer ikke at det er bedriftsabonnement, heller ikke at prisen er før mums, eller at det er 24 måneders bindingstid. Når jeg ber om informasjon svarer de ikke på alle spørsmålene jeg stiller, spesielt spørsmål om hvordan jeg kan avbryte abonnement. Når jeg ringer å spør om bindingstid 4-5 måneder inn i abonnementet, får jeg for første gang høre at det er 24 mnder binding (fikk ikke kontrakt tilsendt). Derfor ventet jeg i 25 mnder før jeg avbryter abbonementet. Allikevel får jeg avbruddsgebyr. Når jeg da spør om hva som skjer, får jeg da høre at de har fornyet bindingen med 12 måneder og at jeg måtte ha sendt skriftlig avbestilling 3 mnder før utgang av forje binding! Hvor var den informasjonen når jeg spurte om bindingstiden?! Føler meg rett ut LURT! Veldig Misfornøyd!
De er noen luringer som er lite samarbeidsvillige med kunder. Må si meg forskrekket over at de har fornyet mitt abonnement uten at jeg som kunde ble varslet!
Vi er en mellomstor bedrift som byttet til Phonero da de lovet at de var kjempebillige, og vi ville spare mye i måneden. For det første er det heller dyrere enn sine konkurenter, elendig kundeservice. Og hvis du ikke sier opp i en liten luke blir du automatisk bundet i en ny periode. MAKAN....
Vært kunde i årevis, billig og bra, aldri noe tull. Bekymret over at de har blitt kjøpt opp av Telia. Håper at dekningen forblir som før.
Ikke bruk phonero! Det er svindel og lureri slik de setter opp avtalene sine!