Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri opplevd dårligere kundeservice i noe selskap noensinne, uansett bransje. De er raske til å svare på kundeservice, men det virker som om "kunderådgiverne" du kommer i kontakt er eksperter på å lure deg inn i avtaler som koster deg dyrt. Her må du lese alt som står med liten skrift for du kan ikke stole på at de forteller deg sannheten!! Jeg gremmes over at jeg lot meg lure til å bytte til Phonero, og ser frem til at jeg snart er ferdig med deres tjenester.
Min erfaring med Phonero er dessverre en skremmende opplevelse. En selger som unnlater å fortelle om alle tilleggsprisene, dekning som ikke tilsvarer andre leverandører, inkompetent kundeservice og dårlig håndtering av misfornøyde kunder. Så min anbefaling er å holde seg unna selskapet. Bare søk etter flere andre sin erfaring, så ser du at jeg er ikke den eneste, dessverre.
Dyrt og dårlig. De er mye dyrere enn andre telefonselskaper for vårt bruk. Vi ble i tillegg lurt på ekstra abonnement fordi de sendte med en haug simkort og ikke greide å portere telefonnummer som skulle porteres. Men det verste er at de ikke får til å sende faktura til rett tid, har sendt en rekke varsler på epost til en epostadresse som ikke eksisterer og ikke sender varsler til riktig telefonnummer. De har til og med sendt faktura med vårt firmanavn til en person i et annet firma i en helt annen bransje (det var i riktig by i det minste). Styr langt unna!
Blev lurt av en telefonselger. Koster 3000,- at annulere avtalen.
Ble lurt av selger inn i en 2 års bindingsavtale der hvor jeg ble lovt lave priser, men fikk det styrt motsatte med et kundeservice som er på randen til ubrukelig. Koster 3000,- å bytte, noe som ble en svært kostbar erfaring.
De nekter å godta min muntlige oppsigelse når jeg ringer 03222. Får ikke sendt en skriftlig beskjed om at jeg vil si opp fasttelefonen. Serveren sier at noen opplysninger mangler selv om jeg har fylt ut alt i kontaktskjema. Elendig webside. En ting er sikkert, jeg skal få den sagt opp om det enn skal koste.
De fakturerer oss for overforbruk ihht dataavtale, deretter beklager de feilen da abb. ikke ble strupet på 128kb/s som annonsert og lover å kreditere. Det skjer aldri og nå to måneder senere så mener de vi likevel skal betale. Utrolig dårlig kundeservice, sørg for å ha ALT SKRIFTLIG når det gjelder dette firmaet. Vi ser nå etter ny leverandør.
Svarte på en sms sendt fra en av selgerene, og vipps så har jeg signert bedriftsavtale, med høyt bruddgebyr! Prøvde til og med å angre før de hadde sendt sim kort, men det gikk de ikke med på. Ble fortalt at det kom til å koste 299 i mnd, får fakturaer på rundt 500 kr hver mnd. Helt elendig kundeservice i tillegg! Godt gjort av Phonero å lure en 20 år gammel student, takk for den lærepengen!
Ingenting er bra med Phonero. LIGG UNNA!! De skylder sin elendige dekning på telefonene..
Jeg ble lurt inn i en bedriftsavtale med 24 måneders binding. Etter 24 måneder skulle jeg ut av bedriftsavtalen og fikk beskjed om å betale 3750 kr i bruddgebyr. Etter 24 måneder setter de deg på ny binding. Det er ikke lett å komme seg ut av uten å bli flådd. Er dessverre en dyrekjøpt erfaring fra min del Har ingen positive ting å si om Phonero.
Selgere er aggressive, det loves tjenester like gode som andre sine selskap - men er elendig! For all del pass hva du trykker på når du snakker med dem, jeg kom bort i en knapp som de hadde sendt over SMS og da hadde jeg plutselig undertegnet avtale for hele bedriften. Dette er svindlere som ikke holder det de lover!! Svindel!!!
Bor i Stavanger, men ble anbefalt av Phonero å koble vekk 4G - for å få bedre dekning. Det funker, men er vel ikke en fremtidsrettet løsning? (firmaabb. Så får ikke byttet..)
Dårlig dekning, dårlig kundeservice- og som nevnt flere ganger tidligere, vanvittig dyrt å komme seg ut av. Det desidert dårligste løsningen vi har hatt i vår bedrift. De som har gitt full score tidligere her MÅ være ansatte.
Skal være blant de laveste på pris, beste på dekning. Ingenting lever opp til forventningene.
Bare total svindel. 2 års binding og autofornying. 3000kr for å komme ut.
Styr unna, verste mobilselskap i verden!!! Tullinger i kundeservice og mye mye mer!