Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når phonero skiftet til Telia, forsvann den gode dekninga. Internett er treigt og telefonen bruker masse batteri på å vere i dårlig dekning...
Vi sparte 60% på en bedre tjeneste en vi hadde. Servicen er upåklagelig . Iallefall i stavanger hvor jeg har min kontakt. Alle bør gi Phonero en sjanse.
Stort sett dårlig dekning over alt..
Telia har mye dårligere dekning enn Telenor i mitt område som er Vestlandet. Lydkvaliteten er også markant dårligere. Plutselig dukker det også opp pris på samtaler til «andre mobilnett» uten at dette forklares eller kan spores. Appen til Phonero er bra og gir god oversikt, men dekningen er så dårlig at de som ønsker det i min organisasjon får bytte tilbake til Telenor.
Dårlig dekning for det meste. Som å gå tilbake til 3g. I utlandet fungerer det ikke.
Opplever stadig brudd og skurring på samtaler. 4G oppleves som 3G. Fungerer ikke / dårlig i utlandet
Dårlig dekning i storby. Mange brudd i samtaler. Dårlig kunde service
Generelt skikkelig dårlig. Mistet internett tilkobling, samtaler detter ut eller høres ut som roboter.
Gjennom jobb tok vi imot tilbudet på "hele familien" Med 5GB inkl. til 100kr ekstra per abonnement. Hadde 4 abonnement for barna - med meg som juridisk eier. 2 av barna gikk en mnd 2-4% over 5GB (i.e. få MB) - og fikk da tilleggsregning på 399kr hver!! Uten at de var varslet når det gikk over eller at de ble sperret. De nekter å varsel juridisk eier (meg) - og dermed lar umyndige påføre kostnader de ikke vet om. Per norsk lov er dette ulovlig. Byttet til Telenor. MEN forhåndsbetaling gjort dagen før oppsigelse for neste mnd (14dg forskudd) NEKTER de å kreditere SELV om det er sagt opp i forkant. Styr unna - ren og skjær SVINDEL. Selskapet er tuftet på dette.
De starter med to års bindingstid, og fortsetter med å forlenge med ett år automatisk (uten noen påminnelse om at dette skjer, selvsagt). Bommer man på datoen med å si opp, koster det kr 3000,- eks.mva i gebyr. Alle andre operatører jeg har undersøkt har ingen bindingstid overhode. Dekningen er langt dårligere enn hos f.eks. Telenor, noe de ikke gjør noe med etter flere klager. I USA koster samtaler kr 13,11 pr minutt (!!!!), kr 4,99 pr SMS og kr 1,86 per MB data. Seriøst. IP-telefonien funker aldri. Kundeservicen er supertreg. Styr unna!!!
Elendig selskap med mange utfordringer å ta tak i.
Har et bedriftsabonoment min jobb betaler for, men da jeg skulle opprette et Privat for et familiemedlem, startet helv#%te. Godtroende som jeg er, stolte jeg på rådgiver i andre enden da jeg ringte inn til Phonero, og stolte på hva han informerte meg om. I slutten av mars tegnet jeg avtale hos dem, som skulle koste 299, pr mnd pluss etablering på 50,-. Selgeren skulle fjerne etableringen siden jeg alt hadde et forhold, men jeg skal ikke gråte over 50,-. Det som irriterer meg, er i starten av Mai får jeg en faktura på 984,- som de ikke kan forklare. Får beskjed om at det er helt vanlig å ta betalt for 3x mnd frem i tid, uavhengig av Dataforbruk (Noe selger aldri informerte om, og jeg spesifikt spurte hvordan trekkene fremover ville bli) . Når jeg igjen tar kontakt, får jeg kun beklagelser på beklagelser servert, uten noen geniunitet eller form for handling rundt dette. Føler meg direkte svindlet, lurt og nå spyttet på av behandlingen jeg har mottatt. Jeg vil ALDRI kunne anbefale Phonero til noen, og dette er etter gjentatte samtaler med kundebehandlere. Styr unna! Det gjør godt for sjel og lommebok
Fra dag 1 til avsluttet mobilabonnement så var det bare trøbbel med alt mulig, og de nektet å portere mobilnummeret når jeg sa opp abonnementet.
Etter at Phonero byttet nett fra Telenor til Telia, har jeg ikke lenger dekning på hytta.
Dårlig dekning! Mye tull med ip telefoni, overpris på data. Vi hadde Telenor på jobben tidligere, alltid fornøyd. Styr unna.
De påstår at tilbakemelding er gitt i saker som er registrert hos kundeservice. Selv om man som kunde sier at man ikke har fått tilbakemelding, så avfeier selskapet det. De kan således ikke gjøre rede for hvilken tilbakemelding som er gitt og hvordan den er gitt. Å hardnakket sette seg selv over kundene på denne måten oppleves ikke som særlig god kundeservice. Det bør selskapet også forstå da henvendelsen ikke har et økonomisk aspekt ved seg.