Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er ikke alltid våre behov kan løses på 1,2,3 men det å bli hørt og ikke minst fulgt opp er viktig for meg og våre medarbeidere. Så min erfaring er at man ikke bare er et nr i rekken, men at vårt kundeforhold betyr noe for Phonero. Blir stadig imponert over vilje og løsningsorienterte folk som tar oss i mot ved behov for hjelp. Ønsker oss litt mer fart i nett hastighet på noen spesielle områder i vårt distrikt, men ser at dette også stadig blir bedre. Digital sentralbord løsning på pc og mobil er også noe vi føler våre kunder merker at fungerer til det beste for oss og de som ringer oss. Etter mange år som kunde blir det faktisk bedre og bedre, noe vi stadig opplever om vi har ønsker eller har behov for endring.
For en utrolig fin omtale, Rune! Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter og at dere har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Hvis vi har spørsmål, så har vi alltid fått rask og god kundeservice.
Tusen takk for fin omtale, Vibeke 😊 Hilsen Dina i Phonero.
God service og god tålmodighet i prosessen med å fornye avtale. Setter pris på å ha en fast person og forholde seg til, en som forstår hva vi trenger. Takk for god service!
Så hyggelig å lese, Aud! Dette var en skikkelig fin omtale 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Veldig fornøyd. Fikk bra tilbud når vi vurderte å bytte leverandør. Raskt på banen. Noen ansatte opplever noe dårlig dekning utenfor tettbebygd strøk
Tusen takk for en fin omtale, Brit! Det er veldig viktig for oss at dere er fornøyd og har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Ringte kundeservice i dag og fikk utført noen endringer, samt fått gode tips angående en framtidig løsning.
Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp av vår kundeservice! Tusen takk for fin omtale, Odd 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi opplever god oppfølging og service. Enkelt å forstå og gjøre endinger i telefonioppsett.
Tusen takk for fin omtale, Cathrine😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har vel egentlig aldri opplevd noe irriterende siden jeg skiftet til Phonero. Alt har funket flott, regningene er små og søte og det beste av alt er at det alltid er hyggelige personer i andre enden av mobilen dersom det er noe jeg lurer på. Feks: Et spørsmål på mail fra i går fikk jeg svar på før jeg var stått opp i dag :-)
Dette var en skikkelig fin omtale, Bjørn 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.