Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice det lille jeg har trengt å snakke med dem.
Hei, Joakim. Gøy å se at du er fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet, og setter pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Christer, Phonero
Fornøyd ned abonnement, pris, dekning og kundeservice anbefales!
Heisann Pernille. Gøy å se at du er fornøyd ed prisen, dekning, kundeservice og abonnementet! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Skriv gjerne til oss på [email protected] hva du mener vi kunne blitt bedre på, så kan vi ta tilbakemeldingen din med oss videre i arbeidet for å bli enda bedre. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Hurtig svartid. Veldig løsningsorienterte og stor kompetanse.
Heisann, Tilie. Takk for fin tilbakemelding! Tar dette videre til kundesenteret. Vi setter pris på tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero.
Jeg har ingenting å utsette på phonero. Veldig fornøyd med bedriftstjenesten.
Hei, Jesper Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! ' Sentralbordtjenesten Bedriftsnett er vi veldig stolte av. Appen gir deg en kraftpakke av en sentralbordsløsning, både på på app og i nettleser. Alt fra å aktivere nummeroppslag for å se hvem som ringer til å høre om en kollega er ledig for en samtale mens du har kunde på tråden er bare noen av de mange mulighetene. Dersom noen av disse mulighetene er tatt i bruk, eller dere ønsker å se hva dere kan få nytte av, kontakt oss på [email protected] så hjelper vi dere i gang. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Jeg er godt fornøyd med Phonero. Har ikke hatt noen problemer eller noe å klage på.
Hei, Geir. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
God service! Fikk god hjelp av kundeservice når jeg trengte det
Heisann Lise. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Har brukt Phonero i 1 år nå. Var skeptisk i begynnelsen med i min jobb så reiser jeg inn og utland.... dekning og kontroll på kostandene har ikke vært noe problem. God service og god dekning, da blir 10 av 10 :-)
Hei, Sindre. Gøy å se at du er fornøyd med dekning og vår kostnadskontroll! Telia bruker milliarder hvert år på dekning, og innen 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G. Det er vi stolte av å kunne levere. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero