Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd ned abonnement, pris, dekning og kundeservice anbefales!
Heisann Pernille. Gøy å se at du er fornøyd ed prisen, dekning, kundeservice og abonnementet! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Skriv gjerne til oss på [email protected] hva du mener vi kunne blitt bedre på, så kan vi ta tilbakemeldingen din med oss videre i arbeidet for å bli enda bedre. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Hurtig svartid. Veldig løsningsorienterte og stor kompetanse.
Heisann, Tilie. Takk for fin tilbakemelding! Tar dette videre til kundesenteret. Vi setter pris på tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero.
Jeg har ingenting å utsette på phonero. Veldig fornøyd med bedriftstjenesten.
Hei, Jesper Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! ' Sentralbordtjenesten Bedriftsnett er vi veldig stolte av. Appen gir deg en kraftpakke av en sentralbordsløsning, både på på app og i nettleser. Alt fra å aktivere nummeroppslag for å se hvem som ringer til å høre om en kollega er ledig for en samtale mens du har kunde på tråden er bare noen av de mange mulighetene. Dersom noen av disse mulighetene er tatt i bruk, eller dere ønsker å se hva dere kan få nytte av, kontakt oss på [email protected] så hjelper vi dere i gang. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Jeg er godt fornøyd med Phonero. Har ikke hatt noen problemer eller noe å klage på.
Hei, Geir. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
God service! Fikk god hjelp av kundeservice når jeg trengte det
Heisann Lise. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Har brukt Phonero i 1 år nå. Var skeptisk i begynnelsen med i min jobb så reiser jeg inn og utland.... dekning og kontroll på kostandene har ikke vært noe problem. God service og god dekning, da blir 10 av 10 :-)
Hei, Sindre. Gøy å se at du er fornøyd med dekning og vår kostnadskontroll! Telia bruker milliarder hvert år på dekning, og innen 2023 skal Telia være først med landsdekkende 5G. Det er vi stolte av å kunne levere. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Angrer på dette kjøpet med bindingstid i liten skrift i kontrakten der utkjøpsklausul er satt til 3000,-. Hadde jeg kunnet bytte før uten at det ville koste meg tilsvarende 10 måneder på et annet abonnement ville jeg gjort det for lenge siden. Elendig fakturering, det koster mye å få de tilsendt og jeg mottar de ofte ikke. Dette gir meg ekstrakostnad i purregebyr og det gir meg masse hodebry og merarbeid. Mobildata sluttet plutselig å virke ved en anledning. Jeg får ikke mottatt MMS på mitt tvillingsim. Ekstra data er dyrt og det er ikke mulig å bestille uten å logge inn på deres nettside (når man allerede er tom for data?). Oppsummert vil jeg si at dette selskapet ikke er å anbefale ved mindre du ønsker en elendig tjeneste! Til eventuell tilbakemelding fra Phonero: send meg gjerne en MMS.
Hei, Tobias. Det stemmer at dersom man sier opp en bedriftsavtale innenfor avtaletiden fakturer vi standard avbestillingsgebyr. Vi har mange måter å motta faktura på, noen har høyere kost enn andre som eksempelvis papirfaktura. Kanskje epost-faktura eller faktura tilsendt direkte til regnskaps-system (EHF) hadde fungert bedre om man skulle ha vansker med eventuell postgang. Alle fakturaene er også alltid tilgjengelig i Din Bedrift, om man skulle ha behov. Nå kjenner ikke vi til hvor du opplevde dekningsutfall, men kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se nærmere om det har vært feil i området eller om det trengs oppgradering. I appen Ditt Phonero kan man kjøpe ekstra data og betale med Vipps, selv om man har brukt opp sin datamengde. Vi varsler også ved 50, 90 og 100% oppbrukt data slik at man har mulighet til å vurdere om man trenger mer data, løpende. Nå kan ikke vi se nummeret ditt eller kontaktinformasjon i denne omtalen, men vi vil se nærmere på saken ettersom jeg ikke kjenner den i detalj. Send gjerne en epost til [email protected] så slår jeg på tråden. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero