Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice jobber raskt og er serviceminded. Fikk hjelp med en gang.
Hei, "Bedriftskunde" Godt å se at du er fornøyd. Vi er veldig stolte av å ha prisvinnende kundeservice, både Bytt-favoritt 2021 og EPSI vinner som bedre kundesenter for bedrifter i 2021. Men vi gir oss ikke der og fortsetter i år, som i fjor, arbeidet for å bli enda bedre. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
5 stjerner, Veldig bra, Bra app, Veldig Bra service
Heisann, Anna. Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi er stolte av appen Bedriftsnett som også gir deg mulighet for nummeroppslag slik at du ser hvem som ringer Om du ikke har aktivert nummeroppslag enda, kontakt oss gjerne på [email protected] så slår jeg på tråden og veileder deg. Vi setter pris på tilbakemeldingen din! Hilsen Christer, Phonero
Jeg opplevde den ansatte som veldig hyggelig. Han var hjelpsom, støttende og forståelsesfull. Jeg opplevde å bli hørt, og jeg fikk den hjelpen jeg behøvde. Dagen ble langt bedre etter at jeg tok kontakt. Tusen takk for kjempegod hjelp 😊
Heisann Reidun. Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Tusen takk for fin tilbakemelding, var veldig gøy å lese :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Vi hadde en utfordring med vår vakt telefon som denne gang ble tatt tak i veldig raskt. Kunderådgiverne til Phonero har vært veldig dyktige til å fortså de problemene vi har hatt tidligere og ordnet opp og informert oss om forskjellige alternative løsninger. Noen ganger har det vært mer omfattende saker vi har oversendt til Phonero, og da har det tatt lengre tid, men vi har alltid hatt god dialog og fått beskjed om at dette ikke nødvendigvis er en "quick fix" og en antatt tid saken vår vil være ferdigbehandlet. Kunderådgiverne er flinke til å kommunisere og forklarer eventuelle utfordringer på en god måte slik at også ikke-tekniske individer (som meg) forstår. Kan anbefale Phonero som leverandør.
Hei, Siri. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Jeg formidler denne tilbakemeldingen med vårt kundesenter. Vi er stolte av å være Bytt-favoritt 2021 og EPSI vinner som beste kundesenter for bedrifter 2021, men vi gir oss ikke der og skal fortsette forbedringen i året som kommer. Tilbakemeldingen din setter vi veldig pris på, takk :) Hilsen Christer, Phonero
Vi har hatt Phonero i noen år nå, og de fleste har god dekning hjemme/på hytta, og noen få har ikke så god dekning. Men sånn hadde fet uansett hvilken operatør vi hadde valgt- den ene eller andre veien. Vi er godt fornøyde med Phonero:)
Hei, Kicki. Tusen takk for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Nå kjenner ikke vi til områdene det dreier seg om, men send oss gjerne en epost på [email protected] så kan vi undersøke om det allerede er planlagt eller om dekningen må oppgraderes i området. Håper å høre fra deg. Hilsen Christer, Phonero
jeg er veldig fornøyd med Phonero, bra kundeservice og meget gode priser
Hei, Synnøve Veldig gøy å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Enkelt og greit. Alt gjort via mail og bekreftet i løpet av kort tid.
Heisann Anders. Godt å se at utfordringen ble løst enkelt og greit. Takk for din tilbakemelding! Hilsen Christer Phonero