Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Release i 2 år, og fikk dessverre melding i går at det blir avviklet i juni. Ice overtar, og jeg følger absolutt ikke med over. Det som har vært bra med Release er at det aldri har vært noe tull med regninger og en meget bra App med god oversikt. Ringte de i fjor sommer og ønsket E-Sim. Svar med en gang, og de fikset det uten problem. Ett selskap jeg gjerne kunne tenke meg og være kunde I mange år fremover. Dessverre er det slutt i juni.
Hei, Thor E.K! Det varmer hjertene våre å se at du har vært så fornøyd med oss. Vi skulle gjerne ønske at det ble en anderledes reise videre, men vi kan glede med at Ice vant kundeserviceprisen nå i 2023 slik som i 2022. Og vi tror alle blir tatt godt vare på hos Ice fremover. Dekningen blir også bare bedre og bedre på de stedene det mangler. Og per idag dekker ice sitt nett 94% av Norges befolkning. Og der de ikke har dekning får du Telia dekning. Vennlig hilsen alle oss i Release
Vært svært fornøyd med Release, og pitchet abbonementene deres til flere jeg kjenner, men etter jeg fikk vite at Release går over til Ice, mister de nok dessverre meg. Var svært fornøyd da de hadde Telenor dekning, men når de nå bytter nett, til en operatør som har hakkete dekning på en god dag der jeg bor, så er det dessverre ikke holdbart for min del.
Hei, Tidligere F.K. Så flott å se at du har vært fornøyd med oss. Og dette tar vi uten tvil med oss videre. Vi tror at mange blir fornøyd med overgangen, men dessverre kan ikke alle bli fornøyde. Derimot kan vi glede med at Ice vant kundeserviceprisen nå i 2023 slik som i 2022. Og vi tror alle blir tatt godt vare på hos Ice fremover. Dekningen blir også bare bedre og bedre på de stedene det mangler. Og per idag dekker ice sitt nett 94% av Norges befolkning. Og der de ikke har dekning får du Telia dekning. Vennlig hilsen alle oss i Release
nå legges de ned og jeg må bytte abo IGJEN. Hvorfor må jeg over på ICE av alle muligheter???
Hei, Veronica! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med valget som er tatt med overføring av kundene til ice. Vi tror at mange blir fornøyd med overgangen, men dessverre kan ikke alle bli fornøyde. Derimot kan vi glede med at Ice vant kundeserviceprisen nå i 2023 slik som i 2022. Og vi tror alle blir tatt godt vare på hos Ice fremover. Vennlig hilsen alle oss i Release
Har Release på hytta. (telenor). Super dekning. Ser på dekningskartet til ICE.... HUFF!! Ligger godt innpå det lilla (dårligst dekning). Dette tror jeg IKKE blir bra! Men men, får vel prøve det ut i sommer da? Gleder meg IKKE til det.
Hei, Guri Vi tror at mange blir fornøyd med overgangen, men dessverre kan ikke alle bli fornøyde. Derimot kan vi glede med at Ice vant kundeserviceprisen nå i 2023 slik som i 2022. Og vi tror alle blir tatt godt vare på hos Ice fremover. Dekningen blir også bare bedre og bedre på de stedene det mangler. Men per idag dekker ice sitt nett 94% av Norges befolkning. Og der de ikke har dekning får du Telia dekning. Vennlig hilsen alle oss i Release
Er fornøyd både med tlf. og mobilt bredbånd. Og med prisen. Nå går vi for Release hele familien, siden jeg har anbefalt så sterkt. Alle er fornøyd! Funker fint både hjemme og på hytta.
Hei, Guri! Tusen takk for flott tilbakemelding.! Dette er uten tvil tilbakemeldinger vi tar med oss videre. Vennlig hilsen alle oss i Release.
Ingenting bra med dette selskapet. Dekningen er ikke i nærheten av Telenor sin, her er det mye som strupes på linjen på vei fra Telenor til Release. Videre får jeg stadig meldinger om at mobildata er tomt, når jeg aldri fikk samme meldingen hos telenor på et 6 gb abbonoment, mot det 15 gb abbonomentet jeg har hos Release. Bytter på flekken!
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når det gjelder dekningen så skal dekningen være akkurat den samme som Telenor sin, ettersom Telenor er pliktig etter Ekomloven å gi samme dekning til alle kunder. Og vi hører gjerne fra deg slik at vi kan sjekke opp i dette. Når det gjelder databruk så er det ikke mulig å bruke mer data hos en operatør enn en annen. Derimot har nordmenns databruk endret seg kraftig de siste 2 årene, og streaming tar mer og mer data etterhvert som tjenestene utvikler seg. Slik at vi anbefaler å ha rett datapakke til ditt forbruk. Vennlig hilsen alle oss i Release
Dere er super raske å svare på kundeservice. Kjempehyggelige og løser alt veldig raskt. I tillegg er dekningen meget god.
Hei, Kent! Og tusen takk for flott tilbakemelding! Veldig hyggelig å se at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en god påske! Hilsen alle oss i Release
Når jeg kom over til Release, reagerte ikke lenken jeg måtte trykke på for å komme videre. Jeg ringte å opplyste dette, men fikk til svar at dette har ingenting med dem å gjøre. Det er telefonen. Men det er første gang det har skjedd, så dette skjønner jeg ikke. Han viste ingen service, bare at det hadde ikke med dem å gjøre. Dermed byttet jeg leverandør igjen, og fikk tilbake den funksjonen. Så, takk for meg.
Hei, Tove S.J Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Når det gjelder lenker man må trykke på, så sender ikke vi ut noen lenker fra oss for at man skal bli kunde. Så her er det nok noe som vi ikke forstår helt. Send gjerne en epost til [email protected], så ser vi på dette. Hilsen alle oss i Release
Ikke har de 4g tale avtale virker det som med verken Telia og Telenor se. Når jeg ser norske Telia kunder surfer med full 5g på Telia se og har helt fint samtaler. Mens mitt ReleAse og faktisk mitt forje Telenor abonnent eten gjør at samtalen ikke en gang kobler opp.eller at Telia håper i gprs eller Edge fra 4g før samtale. Og Telenor håper inn på 3G som vidt fungerer og bare står der. Hvert i kontakt med både dere og Telenor. Og Telenor sier alt er i orden. Og dere sier dere for dessverre ikke gjort noe naturligvis siden Telenor styrer. Er faktisk og andre Telenor kunder som opplever det samme. Men ellers er jeg veldig fornøyd med alt annet. God pris, bra kundeservice skal ikke trekke ned på det siden dette ikke er deres skyld. Raskt ned gjerne 300-400mbits 4g over alt og vestenlig raskere 5g. I Norge.
Byttet fra happybytes der man hadde vært fornøyd hele veien, men så fikk jeg et godt tilbud under black week (2022) 50GB til kun 289,- (rollover så får du opptil 100GB) Så bestilte både til meg selv og til samboer. Egen app der du lett kan følge med på alt du trenger, og aldri noe tull med fakturering. Og selvsagt god dekning fra Telenor. Prisene de har ellers er også helt innafor, og langt bedre enn selveste Telenor. Veldig fornøyd med å være kunde hos Release.
Har flyttet 3 mobnr til release der det ene har 2 stk tvilling. Den ene tvillingen har riktig avsender (hovednr) på sms mens den andre har 12 siffer nr avsender. Dette er visstnok Telenor sin skyld / fordi det ikke finnes nok 8 siffer nr(!) og ikke noe Release kan gjøre noe med. Har fått noen hint fra andre hold om at dette skal være et løselig problem som kan hende alle.. 😅 Så da mangler det bare dette med å få orden i denne siste* irritasjonen. *har også hatt større utfordringer med å få ordnet datasim/tvilling (og spesielt esim) etter innportering.
Jeg bestilte dette abonnementet og sjekket at det var fri bruk i EØS. Til min overraskelse fikk jeg 60 kr. i tillegg for et par samtaler til Sverige. Så dette er ikke fri bruk når du ringer fra Norge. Så de mener Norge ikke er en del av EØS?
Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Per idag er det ikke oss kjent at samtaler fra Norge til EU/EØS er inkludert hos norske mobilselskaper per idag. På vår nettside står det følgende: Alle våre mobilabonnement har fri tale, SMS og MMS ved bruk i Norge og i EU/EØS land inkludert. Egne priser gjelder ved bruk i utlandet og ved bruk fra Norge til utland og spesialnummer. Så fra Norge til EU/EØS regnes som fra Norge til utlandet. Noe som også står i vilkårene man aksepterer når man blir kunde. Men det er beklagelig om du har misforstått dette. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig fornøyd med dekning, pris og ikke minst kundeservice. Jeg blir anbefalt av mine venner bytte til reales. Kundeservice tar saken på seriøs' og følge med hele veien.
Hei, Moh! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ønsker deg og dine et godt nyttår! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Får alltid god servise av hyggelige folk i butikken0
Hei, Bjørn F! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg og dine en fin jul! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Talking a lot about how good realease is and much cheaper. But not.. im very disapointet about this and going to another company..
Hello, Arnoldas! We are sorry to see that you are leaving us, and that you had a bad experience with Release. We would like to know why you think we are expensive and why you think we are bad. Please send us an email to [email protected] describing your experience so we can learn:) Wish you all the best! Best regards from all of us at Release.