SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
"All inclusive" til fornuftig pris... Angrer ikke på bytte.
Hei Bjørn, Takk for din positive omtale. Jeg er glad for å høre at du opplever prisene våre som gode og at du ikke angrer på byttet. Vi skal gjøre det vi kan for at det forblir slik. Mvh Birgitte SMB Mobil
Du kan få veldig raske hjelp.føler at SMB alltid prøve lose problemer.
Hei, Tusen takk for din positive omtale! Vi er opptatt av å gi alle våre kunder rask hjelp og å løse deres problemer, så det er veldig fint å få bekreftet dette. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg ble oppringt av en trivelig mann som sa de tilbyr full telenordekning, og sa han ville gi meg et bedre tilbud hos Talkmore. Jeg fikk mail og sms som jeg måtte bekrefte, men reagerte på at mailen kom fra [email protected]. Jeg spurte hvem han jobbet for, hvor han svarte SMB mobil. Etter et googlesøk fant jeg noen som påsto at det var svindel, så jeg spurte han om hvorfor mailen jeg fikk hadde så rar mailadresse. Han sa det ikke var mulig å svindle noen lengre, at alt er veldig trygt. Da jeg spurte om bindingstid på 36mnd sa han at de jeg evt ville bytte til vil "kjøpe meg ut", som jeg stusset over. Så da er det jo bindingstid, men han mente dette var vanlig og ikke noe jeg trengte å bekymre meg over. Jeg spurte så om han kunne ringe tilbake på mandag, slik at jeg kunne tenke på det, og da la han på. Merkelig..
Hei Karianne, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en liten gjennomgang på hva som har skjedd her. Kan du sende denne informasjonen til oss på e-post til [email protected] med informasjon om hvilket nummer som ringte til deg og når, så får vi tatt en liten gjennomgang. På forhand, takk! Mvh Birgitte SMB Mobil
Så langt fornøyd med kundeservice, er ny kunde så litt liten erfaring enda.
Hei Geir, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre det vi kan for at du forblir en fornøyd kunde! Mvh Birgitte SMB Mobil
Telefonselger kan utelate informasjon som er av betydning for pris. Når prisen er satt så holder den seg fast. Hyggelige ansatte
Hei Terje, Tusen takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du opplever abonnementet som stabilt og våre ansatte som hyggelige. Mvh Birgitte SMB Mobil
Perfect SMB Mobilabonnament and perfect telefontjeneste
Hei Dominik, Tusen takk for din positive omtale! Vi setter stor pris på din anbefaling og det er veldig gøy å høre at du opplever det som en perfekt telefonitjeneste! Mvh Birgitte SMB Mobil
Aldri opplevd så tilgjengelig og hyggelig kundeservice. Appen og mine sider gir god oversikt, og man har mange valgmuligheter for å legge begrensninger og holde kontroll. Setter også pris på muligheten for å ha tvillingsim. Ingen skjulte kostnader og telenordekning, som er best.
Hei Jostein, Tusen takk for den positive omtalen! Veldig godt å høre at du opplever vår kundeservice som tilgjengelig og hyggelig. Dette er veldig viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Synest det er merkeligt at rekningen for 12 Dagar skal vera lik ein mnd
Hei Holmedal, Takk for din tilbakemelding. Jeg mistenker at du viser til din første faktura. Ettersom vi forskuddsfakturerer så mistenker jeg at det her gjelder en lengre periode. Hvis du ser på side to på faktura så skal du kunne se på varelinjene hvilken periode faktura gjelder for. Dersom det er noe som ikke stemmer ønsker vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss på 21 93 61 61 eller per e-post [email protected]. Mvh Birgitte SMB Mobil
Etter litt misforståelse i starten er jeg blitt fornøyd kunde. Og jeg opplever god kundeservice.
Hei Merethe, Tusen takk for din positive omtale. Jeg er glad for at du har gitt oss en sjanse til å gjøre deg til en fornøyd kunde. Vi skal gjøre det vi kan for å beholde deg som en fornøyd kunde også! Mvh Birgitte SMB Mobil
Fornøyd med nytt mobilabonnement. Null problemer så langt.
Hei Mona, Tusen takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd. Vi skal gjøre det vi kan for at det vedvarer, og skulle det dukke opp et problem så er vår kundeservice klar for å bistå! Mvh Birgitte SMB Mobil
God service og billig! Lett å administrere og komme i kontakt
Hei Mai, Takk for din positive omtale! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd og at du opplever god service og lave priser. Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsetter å være en fornøyd kunde hos oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Vi har aldri hatt noe tull. Regningene er billige og aldri noen påslag. Når jeg ringer går jeg svar og alt blir oppklart med en gang. Veldig fornøyd 👍
Hei Liv, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd! Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss 😊 Mvh Birgitte SMB Mobil
Eg/me har fått det me blei lova med tanke på pris og dekning, som er det som betyr noko for oss. I tillegg enkelt og kjapt å få svar frå kundeservice.
Hei, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for at dere er fornøyd og at dere opplever at dere får det dere er lovet. Det er viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Klart billigste abonnement med Telenor dekning. Og faktura på EHF rett inn i regnskapssystemet.
Hei Johannes, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du opplever oss som det biligste abonnementet med Telenor dekning. Dette er nemlig vår målsetning. Mvh Birgitte SMB Mobil
Utmerket dekning og forutsigbare kostnader. Veldig fornøyd da de overnevnte faktorene er viktig for meg i et enkeltpersonforetak.
Hei Anthony, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd kunde og at du opplever god dekning og at det er forutsigbare kostnader Mvh Birgitte SMB Mobil
Det beskrives av flere hvordan selskapet opererer. De skjuler vesentlig informasjon, f eks 36 måneders bindingstid og later som de har Telenor i ryggen når de selger produktet. Samtalen ble tatt opp og dette legger selskapet til grunn. Måtte betale meg ut av avtalen!
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at våre selgere skal skjule informasjon om avtaletid eller utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Dette tar vi på alvor. Selgere skal i salgs samtale informere om at vi er en selvstendig norsk mobiloperatør, men at vi har full Telenor dekning. Det skal også informeres om eventuell avtaletid. Dette skal også fremkomme i sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med mer informasjon om saken, så kan vi ta en ny gjennomgang. Mvh Birgitte SMB Mobil