⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lite imponert!

Omtale av  Lmr

Lite igjen for pengene, har ikke efaktura, lang bindingstid, som er umulig å komme ut av!

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 15:13

Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha blitt kunde hos oss. Vår målsetning er å være prisleder for mindre bedrifter, med full telenordekning. Når det gjelder e-faktura, så tilbyr vi ikke dette da det er bedriftsabonnement. Send meg gjerne en e-post på [email protected], med beskrivelse av det du er misfornøyd med, så skal vi se hva vi kan gjøre for deg! Mvh Birgitte SMB Mobil

Upåliteliig - ligg unna!!!

Omtale av  Odd A. W

Responderer ikke på mail til kundeservice, har ingen vakttelefon, holder ikke avtale ihht utsendelse av sim kort

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 15:11

Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har opplevd manglende respons fra vår kundeservice og at vi ikke har oppfylt vårt løfte om utsendelse av SIM-kort som avtalt. Dette er absolutt ikke standarden vi streber etter, og jeg forstår hvor frustrerende dette må være for deg. Vi har normalt kort svar tid på vår kundeservice. Kan du ta kontakt med oss på telefon eller e-post: [email protected] dersom din sak fremdeles ikke er løst. Mvh Birgitte SMB Mobil

Jeg vil skrive klager mot dere hvor det er mulig for å advare alle deres fremtidige kunder om at der

Omtale av  Maryna R

Dere bedrar kundene fra starten av. Deres operatør sa at dere dekker hele boten fra forrige operatør, at jeg sender dere fakturaen fra dem og alt vil bli betalt. Jeg sendte den, og svaret jeg fikk var at jeg må betale alt selv, og at det ikke var noen skriftlig bekreftelse. Total svindel.Jeg vil skr

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 15:07

Hei Maryna, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en dårlig start på kundeforholdet her. Dersom det er avtalt at vi skal dekke bruddgebyr fra tidligere operatør vil dette krediteres over fremtidige fakturaer. Det forutsetter at dokumentasjon på betalt bruddgebyr (maksimalt 3000,- pr abonnement) fra avgivende operatør oversendes oss. Dersom din sak ikke er løst ber jeg deg ta kontakt med meg på [email protected]. Mvh Birgitte SMB Mobil

Useriøst mobilselskap

Omtale av  Arne M

Er et lite troverdig mobilselskap. Aldri snakk om bindingstid fra selger, så viser det seg at det er 36 mnd. Hele tiden små/mindre beløp som føres opp på fakta. Useriøs aktør som anbefales å holde seg langt unna.

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 15:03

Hei Arne, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du ikke har fått korrekt informasjon fra selger. Det skal fremkomme i samtalen og verifiseringen om det er avtaletid, i tillegg til at det skal stå i sms som bekreftes før avtaleinngåelse. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med meg på [email protected] med denne informasjonen samt det du skriver om de mindre beløpene som føres på faktura. Da kan vi hjelpe deg med å tilpasse abonnementet til ditt behov samt se på det du nevner rundt avtaletid. Mvh Birgitte SMB Mobil

Et godt abonnement

Omtale av  Hans

Godt fornøyd med mitt mobilabonnement. Fungerer godt til mine behov.

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 15:01

Hei Hans, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er godt fornøyd med ditt mobilabonnement. Takk igjen for din positive omtale, det setter vi stor pris på. Mvh Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Greit abbonement.

Omtale av  Erik

Greit, praktisk abbonement.jeg villeimidlertid gjerne hatt regning på mail og betale på Vipps.

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 15:00

Hei Erik, Takk for din tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med abonnementet. Det er mulig å motta faktura på e-post. Ta kontakt med oss på [email protected] dersom du ikke har fått det på e-post enda. Vedrørende betaling via Vipps, så kan det hende dette er noe vi klarer å få på plass i fremtiden. Mvh Birgitte SMB Mobil

Fornøgd

Omtale av  Erling

Enkelt, greit og rimeleg. Godt fornøgd i ein travel kvardag

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 14:58

Hei Erling, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du finner abonnementet enkelt, greit og rimelig og at du er godt fornøyd! Mvh Birgitte SMB Mobil

Bra nett her.

Omtale av  Ottar

Bra dekning der eg er. prisen er gunstig for meg. Har tidelegare hatt mobil fra arbeidsgiver , så samenligning er ikkje så enkelt. var litt forskjellige abonement der ,men dekninga fra telenor sitt nett var best

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:16

Hei Ottar, Takk for din tilbakemelding! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med både pris og dekningen. Vi har en målsetning om å være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning, og din tilbakemelding viser at vi er på riktig vei! Takk igjen for den hyggelige tilbakemeldingen. Mvh Birgitte SMB Mobil

Styr unna! Dette er svindel.

Omtale av  Yngve

Dette selskapet er utrolig useriøst, og går aktivt inn for å lure deg. De ringte meg og latet som at de var min nåværende operatør, å at de bare ville sette ned prisen min. De latet som at de leste opp avtalevilkårene for abonnement, som hørtes ganska bra ut og som jeg takket ja til... Da jeg oppdaget at de hadde lurt meg (rett etter samtalen) ringte jeg de opp for å avbryte det hele. Da mente de at jeg nå skyldte 6000 kr i avtalebrudd... Heldigvis var både forbrukerrådet og fri rettshjelp kjent med dette elendige selskapet, å via advokat fikk jeg kvittet meg med denne sinnsyke regningen de hadde lurt meg inn i. Jeg ser at selskapet har svart enkelte personer her, for å fremstå som hjelpsomme, men dette er bare en del av fasaden deres. Styr unna. Dette selskapet bedriver svindel, og utnytter mennesker som driver enkeltmannsforetak, fordi de vet at om noe signeres på foretaket har man færre rettigheter enn man har som privat forbruker. Styr langt unna! Eventuelt ta saken videre til advokat (feks via fri rettshjelp).

Svar fra SMB Mobil
29.04.2024 14:58

Hei Yngve, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Jeg er glad for å høre at din sak er løst og beklager igjen for feilen som har oppstått. Vi tar alle påstander om misvisende praksis alvorlig, og jeg ønsker å gjøre det klart at det aldri er vår intensjon å villede våre kunder. Mvh Birgitte SMB Mobil

Usedvanlig kundevennlig…anbefales!

Omtale av  Øivin

Usedvanlig god service, både når det gjelder raske tilbakemeldinger og hyggelig mottakelse som kunde! Anbefales!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:13

Hei Øivin, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår service. Takk for din anbefaling, det betyr mye for oss! Mvh Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skyhøye gebyr som du ikke legger merke til før regningen kommer...

Omtale av  Espen

Hyggelige og smarte selgere på tlf, elendige vilkår som sørger for å legge skyhøye gebyr på data (1kr pr mb ved overskridelse av abo.) ved brudd må du betale 3 mnd oppsigelses + inneværende mnd. Har betalt flere tusen til dette lureriet - Alt er juridisk innafor, men oppleves som svindel og utnytting. Takk for meg!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:12

Hei Espen, Takk for din tilbakemelding. Jeg setter pris på dine positive ord om våre selgere, men er samtidig lei meg for å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre vilkår. Jeg tar dine synspunkter seriøst og vil bruke dem til å evaluere og forbedre våre praksiser. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere, vennligst kontakt meg på [email protected]. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Supert

Omtale av  Miriam

Gode priser, god kundeservice, oversiktlig faktura, og god dekning. Anbefales! Selgeren min var utrolig hyggelig.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:10

Hei Miriam, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen, fakturaens oversiktlighet, og dekningen vår. Vi setter stor pris på din anbefaling og er glad for at din erfaring med vår selger var så positiv. Mvh Birgitte SMB Mobil

Detta var ikke helt innafor

Omtale av  Linda K

I dag ble jeg oppringt av en veldig hyggelig fyr. Vi hadde visst snakket sammen før og ifølge han, ikke at jeg kan si jeg husker det; men ok, jeg tar det for god fisk, hvorfor si det om det ikke stemmer. Han snakket om SMB og Telenor. Det tok en stund før jeg skjønte at SMB er et eget selskap. Javel. 36mnd bindingstid sier mannen, jeg tenker ok, men hva om jeg ønsker å si opp? Ingen bruddgebyr sier han. Og jeg tenker som så at det er jo fint. Jeg prøver, jeg er en optimist. Svarer ja på sms, og dum som jeg er leser jeg ikke gjennom avtalen før etterpå, og da er det tydeligvis for seint å kunne trekke seg uten å måtte betale i dyre dommer. Leser også at det tas gebyr for fakturautsendelse? Ikke for en digital faktura vel? Og jeg får visst også 3 mnd med bedriftsnett gratis..som jeg selv må si opp om jeg ikke ønsker å ha det. Dette ble heller ikke informert om fra selgers side. Jeg skjønner at jeg (heldigvis) ikke er alene om å ha blitt rundlurt av en av deres selgere, men dette er faktisk ikke greit. Lite og dårlig info, utne mva kom og litt casual på slutten av samtalen, "har du svart ja på sms ennå??" det var litt pågående rett og slett. Overvekten av dårlige anmeldelser her gir meg skikkelig dårlige vibber, og jeg kan ikke si jeg føler at jeg vil oppleve det som trygt å være kunde hos dere.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:08

Hei Linda, Takk for at du deler din erfaring med oss, og jeg beklager oppriktig at samtalen med vår selger ikke levde opp til de standardene vi setter for åpenhet og nøyaktighet i kommunikasjonen vår. Det skal fremkomme tydelig i kommunikasjon med selger at vi er en selvstendig mobiloperatør og hvorvidt det er avtaletid eller ikke. Det høres ut som det har skjedd en misforståelse angående bindingstid og bruddgebyrer. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med dine kontaktdetaljer? Vi ønsker å rette opp i eventuelle feil og gjøre det vi kan for at du skal være en fornøyd kunde hos oss. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Kan anbefales

Omtale av  Håkon

Bruker SMB i vår bedrift. God kundeservice og gode priser

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:00

Hei Håkon, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen og prisene våre. Vi jobber kontinuerlig for å tilby det beste for våre kunder, og din tilbakemelding er svært motiverende. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Frekke svindlere på salg 2

Omtale av  Anne

Jeg leser anmeldelser om dette mobilselskapet og oppdager nøyaktig samme historie om jeg ble utsatt for selv i dag. Selgeren ringte min mann på jobb og ville overtale ham til å tegne nye mobilab. Min mann ba selger ringe meg, som er eier av abo. Jeg svarte at jeg ikke hadde tid, og ønsket å diskutere det med min mann først. Senere oppdaget jeg at han hadde ringt tilbake til mannen min, løyet og sagt at jeg hadde godtatt avtalen!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:58

Hei Anne, Takk for at du deler denne situasjonen med oss. Jeg er virkelig lei meg for å høre om din opplevelse med vår selger. Dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer for kundekommunikasjon, og vi tar dette svært alvorlig. Vi setter pris på åpen og ærlig kommunikasjon, og det som skjedde i ditt tilfelle er uakseptabelt. Jeg ønsker å forsikre meg om at vi undersøker denne saken grundig og tar de nødvendige skritt for å rette opp i og forhindre at lignende situasjoner skjer i fremtiden. Kan du sende meg noen flere detaljer om samtalen og selgeren til [email protected]? Igjen, jeg beklager dypt ulempene dette har forårsaket. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

styr unna

Omtale av  Elle

I dag ble oppringt an en av deres selger, skulle gi meg tilbud på 2 stk bedrift abonnent, hørtes greit ut at. greid å nesten lure meg inn avtale med 3 årsbinding uten å neven det i hele tatt. styr unna

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:56

Hei Elle, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du følte deg misledet under samtalen med en av våre selgere. Det er viktig for oss at all informasjon om våre abonnementer, inkludert bindingstid, blir klart og tydelig kommunisert til våre kunder før en avtale inngås. Vi tar dette alvorlig og ønsker å undersøke hva som gikk galt i din situasjon. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om samtalen og hvem du snakket med? Mvh, Birgitte SMB Mobil

Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR