SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde phonero men dekningen holdt ikke mål. men når jeg byttet til smb ble jeg kjempe fornøyd med både avtalen og servicen jeg fikk dette sparer meg for ganske mye penger i løpet av ett helt år anbefales virkelig til de med som vil spare penger på telefon
Hei Kåre, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det gleder oss stort å høre at du er fornøyd med byttet til SMB Mobil og at du opplever både avtalen og servicen vår som god. Å høre at vi kan hjelpe deg med å spare penger over tid, er akkurat det vi streber etter. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du deler din erfaring. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Skammer meg over at jeg ble lurt og ikke leste «den lille skriften». Trøster meg med at jeg ikke er den eneste. Et bittelite «ja» skrevet i en presset stund, uten at jeg rakk å bruke hodet. Styr for all del unna dette selskapet. De bruker skitne triks for å overbevise deg. Usikker på om jeg klarer å leve med usikkerhet rundt priser og service i hele 36mnd, eller om jeg bare skal betale 6000kr og bli ferdig med hele elendigheten. Samtidig ønsker jeg ikke å gi dem denne gleden, ettersom det nettopp er disse pengene de bare venter på å få skvist ut av meg. De går vel forhåpentlig snart konkurs, for de kan umulig overleve lenge ved å la kundene føle seg lurt og svindlet på denne måten.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du føler deg lurt. Det er aldri vår intensjon at noen skal føle seg presset til å ta en avgjørelse uten tilstrekkelig informasjon eller føle seg fanget i en avtale de ikke er komfortable med. Våre selgere skal alltid informere om eventuell avtaletid og priser i salgssamtale, i tillegg til at det skal fremkomme i sms som sendes i forkant av avtaleinngåelsen. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med detaljer om din opplevelse slik at vi kan se på saken. Mvh Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med både pris og service.
Hei TP, Tusen takk for at du delte din positive opplevelse! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både prisen og servicen vår. Vi jobber hardt for å sikre at våre kunder får den beste opplevelsen, og din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette dette arbeidet. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Telefosalg av mobilabonnementet til sovende bedrift. Jeg føler meg presset, et nei godtas ikke, jeg fikk ikke all info, til tross for at jeg spurte- etterpå "med liten skrift" så jeg hva de hadde solgt meg. Selger sa, at jeg kunne prøve det litt. Men unnlot å si at det var bindingstid på 36 mnd. Burde selvfølgelig aldri svart "ja" på sms. Jeg hadde dessverre tillit til at det som ble sagt var oppriktig. Rundlurt og tvunget til å være kunde i 36 mnd, evt bruddgebyr på 18000 for meg og tre barn. Hvor er det etiske ansvaret her. ?
Hei Kari M, Takk for at du deler din opplevelse. Vi beklager å høre at du følte deg presset og at viktig informasjon ikke ble formidlet tydelig. Vi tar ditt innspill seriøst, og det er absolutt ikke slik vi ønsker at kundene våre skal føle seg. Vi ønsker å se nærmere på din sak og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Vennligst send oss en e-post til [email protected] med detaljer, så vi kan undersøke dette nærmere. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar lærdom av dette for å forbedre våre tjenester. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Styr unna,. . De selger inn på pris og sammenligner egen pris uten mva, men konkurrenters priser med mva. Selger presser deg på tid, og trigget til å godta avtale, før en gjennomgang av avtalen.
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis det har vært uklarheter rundt prisinformasjonen du mottok. Det er standard praksis hos oss at selgere informerer om at alle priser oppgis eksklusiv mva for bedriftsabonnement, og dette skal også tydelig fremkomme i SMS-en som sendes før avtaleinngåelse. Vi tar din opplevelse på alvor og vil se nærmere på din sak for å forsikre at våre prosedyrer blir fulgt korrekt. Dersom det er noe mer vi kan gjøre for å hjelpe, eller om du ønsker å gi mer detaljert tilbakemelding, vennligst kontakt oss på [email protected]. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fungerer greit til mitt bruk som enkeltmannsforetak
Hei Thoreivind, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at vårt abonnement fungerer godt for ditt bruk som enkeltmannsforetak. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Styr unna! De spekulerer i å selge bedriftsabonnement uten rettigheter etter forbrukerkjøpsloven til enkeltpersonforetak
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår din bekymring angående bedriftsabonnement og mangelen på angrefrist for enkeltpersonforetak. Det stemmer at bedriftsavtaler opererer under andre regler enn forbrukerkjøp, inkludert angrefristen. Din tilbakemelding er viktig for oss, og vi tar den med oss i vårt videre arbeid for å forbedre kommunikasjonen rundt dette. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Veldig bra pris på 5 gb abonnementet. Savner utsendelse av SMS til grupper via pc.
Hei Svein, Takk for at du delte din tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med prisen på 5 GB-abonnementet vårt. Når det gjelder ønsket om utsendelse av SMS til grupper via PC, setter vi stor pris på denne tilbakemeldingen. Vi ser kontinuerlig etter måter å forbedre og utvide tjenestene våre på, så dine innspill er verdifulle for oss i dette arbeidet. Takk for at du hjelper oss å bli bedre, og vi håper å kunne tilby flere funksjoner som møter dine behov i fremtiden. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fikk først ikke tilsendt simkort, var dermed uten dekning i 1 uke ved leverandørbytte. Til slutt sendte de E-sim, men denne var ikke gyldig for min type mobil, tross at mobilen min kun er 3-4 år gammel. Jeg avlyste avtalen grunnet brudd fra deres side på egne vilkår men de sendte fremdeles bruddgebyr på nesten seks tusen kroner. Skammelig at de markedsfører seg til små bedrifter og enketpersonsforetak. Kundeservicen deres har attpåtil korte arbeidsdager/åpningstider, vanskelig å få ting gjennomført via dem, ting tar laang tid å fikse.
Hei Inger, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager ulempene du opplevde med simkortet og forståelsen rundt avtalen. Det er aldri vår intensjon at våre kunder skal stå uten dekning eller oppleve forvirring ved overgangen til oss. Vi sender alltid ut sim-kort i god tid og følger opp med SMS før portering. Hvis det oppstår forsinkelser i postgangen eller andre uforutsette problemer, er vi her for å hjelpe så godt vi kan. Hvis du ikke får svar på telefon kan du gjerne sende oss en e-post. Vi besvarer ofte e-poster etter at telefonen er stengt og i helgene. Angående bruddgebyret, ser vi gjerne nærmere på din sak hvis det er detaljer eller omstendigheter som bør vurderes på nytt. Send oss en e-post til [email protected] med din situasjon. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Supert, funker bra. God dekning og gode priser. Ingen trøbbel
Hei Mari, Takk for super tilbakemelding! Det gjør oss veldig glade å høre at alt fungerer bra for deg, og at du er fornøyd med dekningen og prisene våre. At du ikke har opplevd noen trøbbel, er akkurat slik vi ønsker det skal være for alle våre kunder. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rimelig og godt levert uten problemer. Kan trygt anbefales videre.
Hei Tor S, Takk for den flotte omtalen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med våre tjenester og finner dem rimelige og problemfrie. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du deler din positive erfaring med andre. Vi ser frem til å fortsette å levere den kvaliteten du forventer. Takk for at du stoler på oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd og det tar ikke lang tid og få svar når man ringer
Hei Tom H, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service og at du raskt får svar når du tar kontakt med oss. Å tilby rask og effektiv kundeservice er noe vi virkelig verdsetter og jobber hardt for å opprettholde. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fungerer utmerket, god service og alt fremkommer som avtalt.
Hei Tor K, Det er fantastisk å høre at alt fungerer utmerket for deg, og at du er fornøyd med servicen vår samt at alt går som avtalt. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og er glade for at du har en positiv opplevelse med oss. Takk for at du deler, og takk for at du er kunde hos oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd og de ringer meg og følger opp
Hei Turi, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår service, og at vår oppfølging over telefon har vært til hjelp for deg. Å høre at våre kunder setter pris på den personlige oppfølgingen de får, motiverer oss til å fortsette med dette arbeidet. Vi ser frem til å fortsette å støtte deg i tiden som kommer. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Inngikk avtale da jeg ble garantert full Telenordekning (4 "stolper på bobiltelefonen mot de 2 som jeg allerede hadde). Ble også lovet at jeg kunne kansellere abonnementet dersom SMB ikke klarte å innfri sitt løfte. Ingen av disse to løftene ble innfridd! Jeg ble gjort oppmerksom på at avtalen vi inngikk, ble tatt opp på bånd og jeg forsikret meg derfor om at ovennevnte løfter ble gjentatt under opptaket. I ettertid ba jeg om kopi av opptaket. Hva tror du at svaret lød? Jo, "det ble slettet straks etter at du hadde akseptert tilbudet". Dersom dette stemmer, sliter jeg med å forstå opptakets hensikt. I mitt enfold trodde jeg at dette var en dokumentasjon som skulle ivareta begge parters rettsikkerhet. I dag er jeg overbevist om at opptaket fortsatt finnes, at SMB er kjent med innholdet og at man derfor ikke ønsker å gjøre det tilgjengelig for meg. Nå har jeg sendt diverse e-poster om abonnementet til firmaet, men får ingen svar. Lurer på hvor seriøsiteten og profesjonaliteten har blitt av? - Jeg vet i hvert fall at man ikke finner den hos SMB.
Hei Alex W, Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det er veldig viktig for oss å høre om slike situasjoner, slik at vi kan jobbe med forbedringer. Selv om vi etter policy sletter opptak i tråd med GDPR-regelverket for personvern, tar vi din bekymring seriøst. Det er viktig for oss å oppklare eventuelle misforståelser og sørge for at du får den oppfølgingen du trenger. Jeg vil gjerne sørge for at saken din blir sett på igjen. Kan du sende oss en ny e-post til [email protected] med referanse til denne samtalen? Slik kan vi sikre at din henvendelse blir prioritert og behandlet raskt. Din tilfredshet og tillit er viktig for oss, og vi ønsker å vise deg den profesjonaliteten du forventer og fortjener. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Som så mange andre her ble også jeg lurt av selger som utga seg å være fra min leverandør Talkmore. Den muntlige avtalen som jeg ble lurt til å svare ja på i en sms uten at jeg hadde fått noe tilsendt var noe helt annet enn det jeg fikk tilsendt to uker senere. Jeg ga klar beskjed til selger at dette ikke var det jeg ble tilbudt og at jeg ville kansellere avtalen. Dette ble gjort i sms dialog med selger. Han har ikke kansellert eller sagt opp avtalen og de sender meg nå faktura for abonnement selv om jeg aldri har brukt simkortet deres. Heldigvis klarte jeg å få avtale uten bindingstid, men må altså betale faktura for 3 måneder uten å benytte tjenesten. STYR UNNA DISSE SVINDLERNE!
Hei Jan, Takk for at du deler din opplevelse. Vi tar dette på alvor og det er viktig for oss at all kommunikasjon fra våre selgere er korrekt og tydelig. Det du beskriver, med misforståelser rundt avtalen og oppfølging, er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenestene våre. Vi ønsker alltid at våre kunder tar kontakt med vår kundeservice og ikke direkte med selger. Siden du har vært i kontakt med selger og ikke fått avtalen kansellert som ønsket, ber vi deg sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om saken. Vi vil se nærmere på dialogen du hadde med selgeren og fakturasituasjonen din. Mvh, Birgitte SMB Mobil