SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med dekningen. Prisen er også veldig bra.
Hei Per, Takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og prisen vår. Vi streber etter å tilby våre kunder den beste mulige service til en god pris, så din tilbakemelding betyr mye for oss! Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Svindel! Styr unna, de oppererer med falske betingelser. En selger ringte meg, sa de ikke hadde bindingstid og at jeg fikk 750,- i rabatt i hvilken som helst telenor butikk. Ingen av delene stemmer. Nå mener de at jeg skal betale de 4500 pga kontraktsbrudd, men avtalen ble inngått på falske premisser så jeg har sendt en anneldelse.
Hei Hjørdis, Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Vi beklager å høre om de problemene du har møtt og misforståelsene som har oppstått. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve vår service. Vi tar dine bekymringer alvorlig og ønsker å undersøke saken grundig. Kan du sende oss en e-post med detaljer om samtalen og avtalen til [email protected]? Dette vil hjelpe oss i vår videre undersøkelse. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å rette opp i denne saken. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Blir oppringt fra en selger som sier at han ringer meg tilbake igjen siden vi har snakket sammen tidligere, og han har funnet en billigere løsning for meg. Dette stemmer bare ikke, for jeg snakker konsekvent ikke med selgere. Løgn er ikke greit, uansett hva.
Hei Christine, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplevde denne situasjonen med en av våre selgere. For å kunne undersøke saken nærmere, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post med detaljer om hendelsen til [email protected]. Vi setter pris på at du tok deg tid til å informere oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
God fornøyd, god pris, mange andre som har ring, ingen matcher pris. God dekni g med telenor. Anbefales.
Hei Odd, Takk for din anbefaling og de positive ordene! Det er flott å høre at du er godt fornøyd med både prisen og dekningen vi tilbyr gjennom Telenor. Takk for at du delte din erfaring med oss og for at du anbefaler våre tjenester! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rask og god hjelp. God service og priser. Veldig fornøyd etter jeg byttet til de.
Hei Hege, Takk for at du delte din positive erfaring! Det er fantastisk å høre at du er veldig fornøyd etter byttet. Vi er glade for at du setter pris på vår raske hjelp og våre gode priser. Det betyr mye for oss å vite at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Lav pris og god dekning. Mye data for pengene. God kundeservice
Hei Peer, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du setter pris på den gode dekningen, våre konkurransedyktige priser og kvaliteten på kundeservicen. Det er viktig for oss at våre kunder føler at de får mye for pengene. Takk for at du deler din erfaring og for at du har valgt oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Like bra dekning som Telenor, men MYE billigere! Bra kundeservice 😃
Hei Lillemor, Tusen takk for de fine ordene! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og prisen du får hos oss. Vi setter stor pris på at du setter pris på vårt arbeid for å tilby god service og konkurransedyktige priser. Takk for at du valgte oss og for at du delte din opplevelse! Mvh, Birgitte SMB Mobil
God og hyggelig service. Fin avtale med nok data i forhold til andre selskaper. Absolutt konkurransedyktige priser. Raske til å svare på henvendelser og gode på å finne løsninger som passer.
Hei Rikke, Takk for de hyggelige ordene! Vi er utrolig glade for å høre at du er fornøyd med servicen vår, avtalen du har fått, og at du finner prisene våre konkurransedyktige. Å være raske til å svare på henvendelser og flinke til å finne gode løsninger er noe vi legger stor vekt på, så det er fantastisk å vite at dette er din erfaring med oss. Din tilbakemelding er viktig og inspirerer oss til å fortsette å yte vårt beste! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fungerer helt greit og koster ikke skjorta. Oversiktlige faktura.
Hei Svein, Takk for din positive omtale! Det er flott å høre at du er fornøyd med både prisene og oversiktligheten på fakturaene våre. Å tilby rimelige og forståelige tjenester er viktig for oss, og vi er glade for at dette stemmer overens med din opplevelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Rent lureri, men ikke rent mel i posen. Hold dere unna! Ble lokket og lurt til et nytt mobileabbonent. Jeg var skeptisk, men fikk muntlig bekreftelse på at de vilkårene de oppga gjaldt. De betrygget meg også med at samtalen ble tatt opp - så det var min ekstra sikkerhet. Da jeg fikk første faktura og oppdaget bedrageriet kontaktet jeg de, og da var de direkte ufine. Da jeg viste til at samtalen var tatt opp, så sa de at det opptaket var foreldet. Nå må jeg velge å betale dyrt månedsabonnement eller betale meg ut av avtalen med SMB. De lever av svindel.
Hei Inga, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at noen av våre kunder skal føle seg lurt. I verifisering med selger skal det alltid opplyses om priser og pakkestørrelser, samt at priser oppgis eks mva. Dette skal også fremkomme i sms som sendes i forkant av avtaleinngåelsen. Vi ønsker å se nærmere på saken din og gjøre det vi kan for å løse denne situasjonen på en rettferdig måte. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljer rundt din opplevelse, slik at vi kan forstå bedre hva som har skjedd og finne en passende løsning. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Her er det bare å styre så langt unna som mulig. Disse føyer seg i gruppen av andre svindlere som kjører samme taktikk. Utydelig når dem sier hvem som ringer og nevner Telenor tydelig i introduksjonen. Åpenbart for å skape tillit. Disse ringer såpass ofte at jeg vet å spørre om prisen og om dette er med eller uten moms. Før du spør spesifikt om dette så blir det ikke nevnt. Vil forøvrig også nevne siste møte med disse folkene hvor jeg nevnte min nåværende operatør og jeg ble satt på høytaler i gutterommet hvor det ble fnising og latterliggjøring av dette selskapet. Nydelig salgsteknikk gutta! Har du bedrift eller enkeltpersonsforetak (spesielt dette!) STYR UNNA. LANGT UNNA. dette kommer til og koste deg fryktelig mange kroner med abbonementskost, antakelige fakturagebyr og det berømmelige bruddgebyret når du innser at du har blitt lurt.
Hei Johan, Takk for din tilbakemelding. Det du beskriver er langt fra standarden vi setter for vår kommunikasjon og tjeneste. Jeg ønsker veldig gjerne å se på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljer, slik at vi kan ta tak i saken din. Igjen, vi beklager for den opplevelsen du har hatt, og takk for at du tok deg tid til å informere oss. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Svindel! Jeg ble kontaktet av en selger som ville selge meg abonement fra SMB mobil. Han kunne love full telenordekning, og den samme pakken jeg hadde med min nåværende leverandør, men til en mye lavere pris. Jeg ba han sende meg informasjon på email, noe han ikke kunne gjøre, men han bekreftet at han hadde gitt meg all informasjonen som var viktig å vite. Jeg fikk en sms på mobilen, han ba meg bekrefte denne. Da jeg ikke fikk gjort det med en gang fordi jeg måtte stelle med en nyfødt, så ringte han opp igjen, utålmodig og sa at jeg måtte bekrefte JA, og jeg måtte gjøre det nå. Han forsikret meg om at han hadde gitt meg all informasjonen jeg trengte. Med selgeren på røret sendte jeg JA. Jeg følte meg presset til å inngå en avtale som jeg ikke hadde fått sett godt nok på. Første faktura kommer, og det viser seg at det ikke stemmer at abonementet er billigere enn det jeg hadde fra før. Det er dyrere, fordi MVA er lagt på i tillegg. Jeg har drevet forretning i mange år, og vet at når man henvender seg til bedrifter så er vanligvis ikke MVA inkludert i prisen. Men det som IKKE er greit, er å si at prisen er lavere enn det jeg hadde fra før, der MVA var inkludert. Dette regnestykket går ikke opp og jeg føler meg lurt og svindlet. Når du tar kontakt med SMB mobil, så møter du total ansvarsfraskrivelse og en nedlatende tone. Det virker som at hele bedriftsmodellen deres baserer seg på at folk skal la seg lure, og betale bruddgebyr på kr 4700,- for å komme seg ut av en elendig avtale. Styr unna!
Hei, Takk for din tilbakemelding! Jeg beklager at du har følt deg presset til å inngå avtalen med oss. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Jeg vet ikke om det er selger du har vært i kontakt med etter salgssamtalen eller med vårt kundesenter, men det du beskriver i kontakt med oss er uansett ikke i samsvar med hvordan vi ønsker å ha det. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med detaljer om samtalen slik at vi kan undersøke hva som har skjedd her. Mvh Birgitte SMB Mobil
eller kanskje et gruppesøksmål? hva sier du? Vi tapte for mye penger til disse svindlerne. Jeg falt for det i går. da jeg sa at jeg måtte lese mailen sa hun at jeg kunne gjøre det senere og nå må jeg svare raskt på tekstmeldingen fordi hun allerede er innlogget i systemet og jeg må svare raskt…
Hei Sylwia, Det er virkelig beklagelig å høre om din opplevelse. Vi ønsker aldri at våre kunder skal føle seg presset til å ta en avgjørelse de ikke er komfortable med. Din tilbakemelding er svært viktig for oss, og vi tar dette på alvor. Vi ønsker å se nærmere på saken din for å forstå hva som har skjedd og hvordan vi kan rette opp i dette. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om hendelsen? Mvh, Birgitte SMB Mobil
Dette firmaet spekulerer i å ringe opp sovende enkeltmannsforetak og lokke med billige abonnementer som viser seg å bli langt dyrere i praksis. Vil du avslutte må du ut med 4500 kroner. De kommer ut av det fordi man signerer på at man er bedrift, og dermed fraskriver seg alle forbrukerrettigheter. Skjønner ikke at deres telefonselgere ikke skammer seg heftig. Alle er herved advart. Forbrukermyndighetene har mottatt hauger av klager på dem de siste årene.
Hei Inger, Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse og bekymringer. Jeg forstår at situasjoner der forventninger ikke møtes kan skape frustrasjon, og jeg beklager at dette har vært tilfellet for deg. Det er viktig for oss å klargjøre at det ikke er vår praksis å spekulere i å kontakte sovende enkeltmannsforetak. Vår målgruppe er aktive foretak som kan ha nytte av våre tilbudte tjenester. Ved alle våre salgsprosesser, er det en standard prosedyre at vi informerer tydelig om at våre priser er eksklusiv mva, eventuell avtaletid, og at det dreier seg om et bedriftsabonnement. Denne informasjonen skal være klar både i samtalen med vår selger og i bekreftelsen via SMS før en avtale inngås. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med detaljer om samtalen dersom du ønsker å diskutere saken videre. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fikk en telefon av en selger som presenterte seg på en måte som gjorde at det hørtes ut som han ringte fra en avdeling i mobilselskapet jeg allerede er tilknyttet. Han beklaget at de hadde oppdaget det så seint, men at jeg skulle vært overført til en annen avdeling for å få bedre pris. I tillegg skulle jeg få et gavekort på 750kr på mitt neste kjøp på telefon gjennom dem. Han tilbyr meg en pris han sier er halvparten av det jeg betaler i dag (som jeg rasket regnet ut at det ikke var, var mer som 30% men det var en god pris). Han referer også til at "jeg sikkert har fått mailen fra mobilselskapet mitt om at prisene deres skal øke." Noe jeg ikke finner når jeg søker i mailen min. Plutselig er det en del ting som ikke gir mening, så jeg begynner å stille spørsmål, blant annet hva slags selskap dette er. Jeg stusser på at jeg ikke har hørt om det. Og stiller også spørsmål ved at han refererte til det som en avdeling av mobilselskapet, jeg ber han blant annet utdype hvordan bedriftstrukturen der er. Og legger til at jeg er kjempefornøyd med mobilselskapet jeg har i dag og ønsker egentlig ikke å bytte. Da blir han veldig nølende, og så nesten litt aggressiv og lurer på hva i alle dager som er så bra med det selskapet at jeg ikke vil ha en mye bedre pris? Han begynner også å bable noe om Telia og at begge selskapene er tilknyttet dem, og også at jeg sikkert har veldig dårlig dekning på det abonnementet jeg har i dag. Noe jeg ikke har opplevd. Så, for å gjøre en lang historie kort, ba jeg han sende meg et tilbud på epost så kunne jeg ta en titt, men da ble han opprørt og sa at "det er ikke sånn jeg opererer, skjønner du!" Så da takket jeg nei, og avsluttet samtalen.
Hei Ane, Takk for din tilbakemelding! Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om samtalen? Mvh Birgitte SMB Mobil
Har fått god hjelp når ting ikke har fungert i oppstarten , ingen ventekø, og de ringer tilbake når de har lovet.
Hei Mart S, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du har fått god hjelp under oppstarten, og at vår innsats for å unngå ventetid og holde løfter om å ringe tilbake har møtt dine forventninger. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å anerkjenne vår service. Ditt innspill er viktig for oss, og det motiverer oss til å fortsette å tilby rask og pålitelig kundeservice. Mvh, Birgitte SMB Mobil