SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med å bruke smb mobil. Billig og bra.
Hei Magnus, Takk for at du delte din opplevelse! Det er kjempeflott å høre at du er fornøyd med SMB Mobil og synes våre priser er både gode og rimelige. Vi jobber alltid for å gi våre kunder den beste verdien, så tilbakemeldinger som din er virkelig oppmuntrende for oss. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Byttet til smb,enkelt i bruk og bare fungerer. Bruker det i min egen bedrift.
Hei Morten, Supert å høre at du er fornøyd med å bruke SMBmobil i bedriften din! Det er viktig for oss at alt går smidig for kundene våre. Takk for at du deler din erfaring, og husk at vi er her for å hjelpe om du trenger noe. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg er fornøyd SMBmobil. Ikke dårlig på den perioden som bruker SMB mobil abonnement, ingen problem. Vennligst hilsen Piotr. Presentere til andre SMB mobil.
Hei Piotr, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos SMB Mobil og at du ikke har opplevd noen problemer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fungerer som det skal, god dekning på mobil og data nettverk
Hei Knut, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er kjempebra å høre at alt fungerer som det skal og at du er fornøyd med dekningen på både mobil- og datanettverket vårt. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ingen problemer, merker ingen forskjell på andre abonnement
Hei Anne G, Takk for tilbakemeldingen! Dersom du noen gang skulle merke en forskjell eller ha spørsmål, er vi her for å hjelpe! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Bra kundestøtte! Månedlig fakturering uten ekstra skjulte avgifter og gebyrer,
Hei Lars E. G, Det er fantastisk å høre at du setter pris på vår kundestøtte og vår transparente faktureringspraksis. Vi streber etter å holde ting enkle og rettferdige for våre kunder. Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne positive tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fleksibel og forutsigbar teleavtale til gunstig pris.
Hei Kai, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi er glade for å høre at du finner avtalen både fleksibel og forutsigbar, og at du er fornøyd med prisen. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder det beste innen service og verdi, så din tilbakemelding betyr mye for oss. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med prisen på abonnementet. Dette dekker fint mitt behov
Hei Henning, Det er flott å høre at du er fornøyd med prisen og at abonnementet dekker dine behov. Vi setter pris på din positive tilbakemelding, og vi fortsetter å arbeide for å tilby våre kunder de beste tjenestene. Takk for at du valgte SMB Mobil! Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Null stress, enkelt og greit. Ser ingen grunn til å bytte.
Hei Matilda H, Tusen takk for den positive omtalen! Det er flott å høre at du er fornøyd med våre tjenester, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med abonnement i SMB. Jeg har vært kunde 1 år og tjenestene har vært helt etter tilbud og avtale. God dekning både på jobb og ferie. Lett å justere datamengder. Fakturaer har vært oversiktelige og korrekte.
Hei Rikard, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er svært takknemlige for at du har valgt SMB Mobil og er fornøyd med våre tjenester. At du opplever god dekning og setter pris på fleksibiliteten i abonnementet ditt, samt tydeligheten i fakturaene, bekrefter at vi er på riktig vei. Vi håper å fortsette å leve opp til dine forventninger i årene som kommer. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fungerer som det skal og ringte å prutet på egen pris
Hei Larskristian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er godt å høre at alt fungerer som det skal! Kundetilfredshet er vår høyeste prioritet, og vi er glade for å kunne imøtekomme dine behov. Håper du fortsetter å nyte våre tjenester og den nye prisen. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fikk telefon fra en hyggelig dam som jeg fikk inntrykk av ringte fra Telenor. Jeg fikk gode priser som viste seg å være eks mva. De opererte altså med en høyere pris enn jeg hadde fra før. Nå krever de meg for et bruddgebyr fordi jeg har sagt opp avtalen. Rein svindel! Kommer ikke til å gi meg før de trekker kravet.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi er ikke Telenor og våre medarbeidere skal aldri gi inntrykk av å være det. Det er viktig for oss å kommunisere tydelig og korrekt om hvem vi er og hva vi tilbyr. Ettersom det er bedritsabonnement så informeres det om priser eks mva. Det skal imidlertid opplyses om at prisene er eks mva og om det er avtaletid i samtale med selger, samt fremgå av sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Dersom saken ikke er løst enda kan du sende en e-post til meg på [email protected] med en kort oppsummering slik at vi kan se på saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Dette er et selskap jeg advarer strekt mot: meget gode telefonselgere som snakker selv inngrodde skeptikere og motstandere av telefonsalg , ganske rundt i løpet av noen hektiske minutter. I ettertid vurderer jeg at inngangsporten hos meg var at SMB mobil presenterer seg som en samarbeidspartner/ undergruppe av Telenor . Dette er et selskap som vurderes som seriøst og sikkert og ikke beheftet med risiko eller lureri for kunden. På denne bakgrunn trodde jeg meg på ganske sikker grunn i samtalen med SMB mobil. Så viser det seg at dette er ren svindel. SMB mobil er en konkurrent til Telenor. Jeg sikker som tapende part og vil sannsynlig måtte betale meg dyrt ut av denne avtalen. Styr unna SMB mobil !
Hei Karin, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager sterkt at du føler deg feilinformert. Våre selgere skal ikke mislede noen til å tro at vi er en del av Telenor, vi er en selvstendig operatør som benytter Telenors nettverk for å gi våre kunder god dekning. Vær så snill og kontakt oss på [email protected] med detaljene rundt din opplevelse, slik at vi kan finne en tilfredsstillende løsning. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
SMB annullerte avtalen Etter å ha sendt e-post hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd og uttrykt hvor ukomfortabelt og useriøst dette opplevdes, annullerte SMB avtalen. Det skal de ha ros for. Jeg sitter likevel igjen med en så dårlig opplevelse at jeg får dårlig smak i munnen når SMB blir nevnt.
Hei Astrid, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for å høre at din avtale ble annullert raskt etter at du tok kontakt, men vi beklager dypt at du sitter igjen med en negativ følelse etter interaksjonen med vårt selskap. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for å rette opp i din opplevelse, eller om du har ytterligere tilbakemeldinger, ikke nøl med å nå ut til oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
En ansatt i Telenor bedrift (tilsynelatende) ringer med et godt tilbud for oss med enkeltmannsforetak; " du betaler alt for mye for abonnementet du har nå ... og du kan få det billigere med flere data ved å bytte til dette abonnementet" "osv" I løpet av ca 6 minutters samtale er er jeg overbevist om at jeg snakker med Telenor og tror jeg skal få tilbudt et bedre og billigere abonnement :-) Men, når jeg "oppdager" at det ikke er Telenor som ringer, føler jeg meg lurt, og sjekker under samtalen ut brukererfaringer med SMB mobil på nett, bl.a. på bytt.no, og det var ikke positiv lesing. Åpenbart flere enn meg som har oppfattet at det er Telenor som ringer! Når jeg sier hva jeg leser - sier han at det er alltid noen som er misfornøyd.... Jeg spør om det er korrekt at det faktisk tilkommer et gebyr om en vil gå fra 3-års avtalen (som han kun hadde presentert som et garantitid på tre år uten prisøkning) må han bekrefte dette. Trist at et mobilselskap bruker en slik fremgangsmåte - STYR UNNA!
Hei Anita, Takk for din tilbakemelding. Det du beskriver er absolutt ikke hvordan vi ønsker å fremstå. Vi er ikke Telenor og våre medarbeidere skal ikke gi inntrykk av å være det. Det er viktig for oss å kommunisere tydelig og korrekt om hvem vi er og hva vi tilbyr. Jeg beklager at du følte deg lurt under samtalen, og jeg forsikrer deg om at vi tar dette alvorlig. Det er ikke vår hensikt at noen skal oppleve misforståelser rundt bindingstid eller gebyrer. Jeg vil gjerne be deg kontakte oss direkte på [email protected] med kort oppsummering av saken og ditt telefonnummer slik at vi kan ta en gjennomgang av hva som har skjedd. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ringte og fremsto som om han kom fra Telenor. Hadde et godt tilbud, men sa ingenting om 36 mnd bindingstid. En strategi de alle bruker, selv om de svarer her på flere kommentarer at de ikke bevisst gjør det.
Hei Ola, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis kommunikasjonen ikke var tydelig om våre tilbud og vilkår. Vi skal ikke fremstå som at vi ringer fra Telenor, og alle vilkår, inkludert eventuell avtaletid, skal kommuniseres tydelig av våre selgere i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med oss direkte på [email protected], med en kort oppsummering og telefonnummer slik at vi kan se på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil