Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Trygt , enkelt og stabilt God kundeservice med rask oppklaring
bytter deg rundt på abonnent hele tiden og tar plutselig betaling for tjenester som alltid har vært gratis. Dekning er varierende.
Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at de selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Hvis du sikter til Epost så er det i vinter gjort et stort løft for å endre hele Epostplattformen til en mer moderne utgave, da den foregående versjonen lå et stykke etter dagens standarder. I ly av at dette medfører store kostnader for både drift og utvikling, har det medført at vi må ta en pris for tjenesten. Du finner selvfølgelig gratisalternativer der ute, men da betaler man som kjent med personlige data hvilket ikke er tilfellet hos oss, og kan være greit å ha i bakhodet når man skal velge Epostleverandør.
Mottok på 2.5 mnd 6 fakturaer med feil pris på både mobil og fiber... lite hjelp å spore hos telenor, var vell mer problemer for hver person man snakket med frem til det ringte en for å bestikke for at man skal beholde kundeforholdet 14 dager etter oppsigelse.... men når man endelig har kommet seg unna så blir man må nytt svindlet av telenor, forsøkt svindlet for nermere 9000 kr av telenor. Telenor virker å kun ha studenter som besvarer kundeservice I tillegg så er dekningen i området der di hevder å levere 5 g at man så vidt kan skimte 4g
Hei! Hvis det fortsatt er forhold her som er uoppgjort anbefaler vi at du ber om å opprette en reklamasjonssak via kundeservice på 915 09000 som er raskeste metode, eller sende oss en Epost her - velg Abonnement og faktura for abonnementet det gjelder : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ Hvis du tidligere har fått avslag hos reklamasjonsavdelingen blir neste skritt å anke saken via Brukerklagenemda som kan ta saken videre for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ https://www.bkn.no/
Har vært kunde hos ulike mobilselskap før jeg landet hos Telenor. De er ikke billigst i klassen, men til gjengjeld så synes jeg at jeg får mye mer valuta for pengene mine. God dekning, god service og flere tilleggstjenester inkludert i prisen. Med dagens standard så blir jeg hos Telenor som kunde på mobil, nett og TV.
Jeg kommer til å skifte alle abonnement til Telia. Telenor dytter på oss stadige unødvendige utgifter, som nå med mail som skal koste penger, mobliforsikringer du ikke trenger. Skal du ha avbetaling må du kjøpe swap, og slik flår de studenter ogde som ikke kan betale kontant. Så må du tegne en mobilforsikring ved kjøp av mobil (som de håper du glemmer avbestille i tide, slik at kostnader påløper). De bryr seg ikke om kundens behov, de ber kunden om å tilpasse seg Telenor. Sleip ledelse, sleipe salgstriks/produkt konsept.
Alt dreier seg om penger, nå skal de jommen ha betaling for epost også! Snart så er det takk for meg!
Blir alltid møtt med super service i butikk på Sandvika stor senter
Det hjelper ikke med mye data. Det blir ikke billigere når man ikke bruker alt.
Hei! Det du eventuelt ikke bruker i løpet av en måned rulles automatisk over til neste, og er standard for alle operatører i disse dager. Er imidlertid ikke kjent med at noen tilbyr avslag i prisen fordi man ikke rekker å bruke opp datakvoten man betaler for.
lei av at mitt abonnement blir byttet ut og blir byttet til nye og xyrere abonnement
Opplever Telenor som en pålitelig og trygg leverandør av mitt mobilabonnement der. Har klare og forutsigbare betingelser . Dessuten opererer Telenor med en meget høy grad av data sikkerhet overfor sine kunder.
Generelt en veldig god teleoperatør, med gode familie, samleordinger hvis man har flere produkter. Desverre noe dyrere enn andre konkurrenter.
Var i kontakt med Telenor både i går og i dag angående e-sim kortet som ikke fungerte. Det ble bestilt et nytt e-sim kort, men det gamle ble ikke slettet. Fikk opp en masse tøv om jobb telefon, sekundær telefon, etc. Ringte Telenor i dag, men ingen kunne hjelpe oss. Var innom Telenorbutikken her på stedet og ingen hjelp å få. Hvor er det blitt av Telenor slik det var? Føler meg rett og slett svindlet. Trudde virkelig Telenor var "up to date", men de er tilbake til steinalderen. Nå er tid for avslutte samarbeidet med Telenor og gå over til noen andre.
Fungerer meget bra, men er av uforståelige grunner vesentlig dyrere enn andre, til og med egne datterselskap.
Stor minus : Eg er kunde sjå telenor i ca. 10 år og fekk aldri gode abonament / mobil eller smartwatch tilbud . Plus : Bra dekning, både i Norge og i utlandet.
Godt, men alt for dyrt abonnement i forhold til mitt bruk og andre selskap
Har vært Telenorkunde i mange år og har opplevd god kundeservice de gangene jeg har hatt behov for kontakt. De har levert raskt og enkelt ved endringer i abonnement, og også informert om det som passer best for mitt forbruk-selv om dette har handlet om å gå for et lavere/billigere abonnement opp gjennom årene. Opplever god dekning og stabile produkter. Familieabonnement på mobil er supert med ubegrenset bruk til en fast pris, data-sim m/ruter har også fungert fint så langt til vårt bruk. Prisen kunne vært noe rimeligere.