Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig deal i forhånd til andre på markedet. Jeg bruker mye mobildata så da er tilbudet til telenor for dyrt og for lite. Opplever dårlig dekning mange steder noe jeg ikke gjorde før jeg byttet til telenor. Han siste jeg snakket med på kundeservice om min bredbånd fremsto helt likegyldig til mine problemer når han fant ut at vi hadde forpliktet oss til 12 mnd bindingstid. Skal bytte bredbånd så fort den er over.
Obs ang Svap avtale. Henvender du deg til telenor hønefoss. Dårlig informasjon v kjøp av ny tlf. Obs spør og grav. At du må ringe kundeservice for å få svar på det du lurer på, er helt på trynet. Kjøper en tlf som er nedsatt 3000 kr, men i realiteten blir den til slutt mye dyrere. Her er det snakk om å gjøre kunden oppmerksom på angrefrist, binding, forsikring på tlf. Velger du å betale ut tlf ingen forsikring ble ikke sagt. Skjerp dere ang info. 🙈🙈
Dårlig info etter kravspesifikasjon fra oss. Dyrt!
Var fornøyd med de til å begynne med, men så fortsatt de å bytte avtalene og nå er det langt dyrere enn det var for bare noen måneder siden.
Telenor vil ikke ta noe som helst ansvar for at de ikke har avsluttet min SWAP Plussforsikring på min gamle mobil. Dette er til tross for at jeg har tegnet ny SWAP-avtale og ny Plussforsikring på den nye mobilen. Så da har jeg betalt dobbelt opp med forsikring i 16mnd på en mobil som jeg ikke har hatt. Jeg tar selvkritikk for at jeg ikke oppdaget det tidligere, men Telenor på sin side bør ta ansvar for at jeg faktisk hadde forsøkt å si den opp da jeg tegnet ny SWAP-avtale den gang da. Telenor tar opp telefonsamtaler som man samtykker til, men det mente de at de ikke brukte til slike situasjoner. Det vitner om dårlig kundeservice å ikke engang forsøke å undersøke saken.
mener vi betaler for mye, samt at dekning enkelte steder ikke er god når man kjører rundt i landet
Telenor har endra abonnementa i vår familie, uten å varsle. Nå har dei mista fem kundar. Ved familiefordel der ein i familien er «eigar» av abonnementa, får ein Ikkje ei gong snakke om sin eigenfaktura, uten at «eigar» er der og seier ja. Heilt vilt!