Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Allente er fullstendig useriøse. Har, dessverre, et abonnement hos dem på parbol tv og det ser det ut for kommer til å bestå, for det er helt umulig å få sagt opp avtalen..... Dessverre få alternativer, men dette selskapet bør alle som kan styre laaaangt unna. Skulle gjerne tatt med det som er bra, men finner ingenting på plussiden...
Får meg ble avtalen gjort pga kjøp av klokke .på på power har jo canaldigital fra før og detta blei en dyr skuffelse på et lite avslag .rett og slett en felle man bør unngå.
Useriøst firma, som ikke holder det de lover. Kan ikke kalle det annet enn svindel. Går inn avtale med firmaet og ber han sende en bekreftelse. Bekreftelse kommer aldri. Ringer inn, og får etter masse om og men en bekreftelse, som ikke er på det som var avtalt. Ringer inn flere ganger, og får ikke noen ny bekreftelse, men de sier det er i orden og jeg skal ikke bekymre meg. Da regning kommer, så er det ikke i orden. De har ikke holdt seg til avtalen som blei avtalt.
Elendig firma og lureri. De trakk automatisk fra min konto hver måned som sto Canal Digital også sender de faktura fra Allente altså dobbelt. Da jeg fortalte om dette til kundeservice ville de ikke tro meg og benekter at de driver slik. Jeg har da sagt opp Allente da de driver juks men det var 3 måneder oppsigelse og når det har endelig gått 3 måneder har de da klart å fakturere meg 2 måneder til og er rask til å gå til inkasso. Styr unna.
Ble oppringt av allente og ble enig om å gå over til dem. Det som IKKE selgeren sa var att noen kanaler ikke er tekstet på norsk og ikke er mulig å få norsk tekst på. Jeg ringte kundeservice og ville kansellere avtalen, for jeg må ha norsk tekst pga. av hørselskade. Det var ikke noe de kunne hjelpe meg med. spurte om jeg kunne få snakke med en sjefsfigur, fikk jeg som svar att de snakket ikke med kunder. Kommer ALDRI til å anbefale eller være kunde der mer.
Sendte avbestilling to timer etter kjøp av tv og spørsmål om abonnere på Allente. De godtok det ikke. El kjøp hvor jeg kjøpte tv’en, måtte sende to oppsigelser. Fikk regninger i flere måneder på tross av oppsigelsene. Hadde egentlig aldri blitt kunde hos Allente. Også inkasso.
Ble lovet ingen bindingstid på tlf. Spurte spesifikt om det flere ganger. Selger svarte tydelig at det ikke var noen bindingstid. Så sender de bekreftelse MED bindingstid, som jeg overså. Jeg stolte på det som var sagt. Prøver å si opp og møter bare svar om at det er bindingstid… jaja, burde jo skjønt det.
Allente appen er ekstremt dårlig. Veldig uoversiktlig oversikt over tv program. På flere kanaler står navnet på episoden og ikke navnet på programmet. Umulig å skjønne hva som går på tv. I tillegg skulle det vært klokke så man så enkelt hvor man var i programmet.
Styr unna, og man må desverre be dem dra til helvete før de slutter å ta kontakt.
ER logget inn på min side for å finne oversikt over mitt abonnement og faktura, men alternativet er ikke å finne
Da jeg først ble kontakta av Allente ble jeg forsikra om at de to ukene med prøvetid var fullstendig uforpliktende og at jeg når som helst i løpet av de to ukene kunne si opp. Det tok meg tre tungvinte forsøk, to skriftlige med chatbot og ett på telefon, før jeg fikk en endelig bekreftelse på at abonnementet var oppsagt og at jeg ikke ville bli fakturert. Til tross for dette mottok jeg faktura et par uker seinere. Jeg måtte på nytt bale meg gjennom min side og chatboter for å få kontakt med noen som kunne bekrefte at fakturaen var slettet. Allente har tydeligvis valgt en "jerngrep-strategi" for å holde på kundene sine, men ser ikke ut til å forstå hvilken harme dette skaper blant for dem som velger å si opp (og dermed sannsynligvis aldri komme tilbake).
Bakgårdsfirma med slett kundebehandling, lang ventetid, ingen hjelp ved problemer, ingen svar ved hendelser på epost og om du ringer, så får du ikke svar på lenge. Elendig!!
Har ikke kjøpt tjenester fra dette firma men de sender faktura og inkassosaker flere ganger. Styr unna søppel.
Løgn er tydeligvis akseptert blant kundebehandlere/selgere hos Allente. Anbefaler p gjøre eget opptak av samtaler da deres opptak «forsvinner» på mystisk vis når de blir satt til veggs. Hårreisende dårlig kundenehandling!!!! Det blir løyet om hva abonnement leverer og hvordan dekoder fungerer. Blir aldri kunde der igjen
Skulle si opp abonnement i frysperioden som er til mars 2023. Det går ikke da må abonnement åpnes igjen å det må betales i oppsigelsestiden. Kjedelig det da når parabol står på plass jeg ikke lenger eier.
Har hatt 2 ulike oneplacedekodere. Begge har hatt noenlunde samme problem. Når en ser på et program, kan dekoderen iblant kutte ut for å starte seg på nytt. Mange opptak blir mislykket. Vet ikke hvorfor. Enkelte opptak blir også hakkete. I dag oppdaget jeg plutselig at de fleste program jeg hadde på harddisken, var rett og slett borte. Kan ikke si jeg har gjort noe forsøk på å slette annet enn enkeltprogrammer. Håpet den nyeste dekoderen deres er mer stabil! Med hilsen Dagfinn H. Kunde i mange år, tross alt.