Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere langt unna. Mye lettere å ha alt separat. Allente snakker for dårlig med de andre selskapene. Problemer med å aktivere om du har vært kunde hos f.eks HBO tidligere
Helt horribelt. Dem trakk meg over 4200 som ikke skulle trekkes. Jeg må vente 2 uker på å få det tilbake. Kjeltingstreker. Det er mine penger dem sitter på. En dame Jeg prata med på fredag sa de skulle nok være inne fredag i ogmed det ble "ordna " tirsdag 24 januar. .hvem av dere lyver tru. Ps strømregninga mi hadde forfall forrige uke. Ikke fått betalt.
Det kreves at jeg oppgir ett kundenummer før jeg er blitt kunde. Men kanskje like greit.
Flyttet inn i ny leilighet i august 2022. Ble dermed oppringt av allente pga flytting, og nye tilbydere av tv kanaler. Jeg sa jeg så lite på tv, og lurte på det billigste de hadde. Fikk da en pris på rundt 300kr mnd, og 6mnd gratis noe som hørtes veldig bra ut. I desember fikk jeg regning på 579kr. Ringte de og sa at mine 6mnd ikke var ferdig. Fikk da til svar at de tok betalt på forskudd. Fikk ihvertfall utsatt betalingen med en mnd, som faktisk ble 6mnd og ikke 5. Så fikk jeg enda en regning på over 600kr. Ringte kundeservice igjen, og fikk beskjed at saken var sendt til noen høyere opp i systemet. Dette har nå pågått i to mnd, med en tlf i uka. Har nå fått beskjed at jeg må betale 600kr mnd, til saken er løst. Så 300kr mnd ble dobblet uten at jeg fikk noe å si i saken. Dette blir nå tatt videre til forbrukerrådet, for dette er jo kjeltring pakk så det holder. ALDRI mer allente.
Har hatt dårlig erfaring i 6 år, men det er ikke noe alternativ. Kundeservice forstår ikke problemet
For flere uker siden lovet kundeservice å komme tilbake til meg senest innen en uke. I dag da jeg ringte sa han» dette skal vi få løst i dag» etter en stund kom han tilbake å sa dessverre vi må vente😡En i avdelingen hadde visstnok fått svar 3 januar men fått det på sin private email ( i dag er det 26januar) de måtte da vente å høre hvilke svar han hadde fått og selvfølgelig var han ikke på jobb😡 helt utrolig. Jeg har siden begynnelsen av desember forsøkt å løse saken, alle sier de at de skal komme tilbake og har såå forståelse men de ringer aldri. Aldri Aldri tegn et abonnement
I flere dager problemer med å logge inn på Allente. Ingenting funker. Kommer ikke inn på kundeservice. Måtte inn på Canal Digital Go for å få tilgang på strømmetjenesten som jeg betaler for. Stor frustrasjon Kommer heller ikke inn på Min side.
Alt er elendig: kundeservice, dekoder og app… ingenting er noenlunde positivt.
Har gjentatte ganger forsøkt å logge inn på min side , men kommer ikke inn. Forsøkt å chatte, men får bare mange forslag som ikke fungerer
Super hjelp av en hyggelig fyr. Tolmodig med en pensjonist, god forklaring og hjelp med problemet.
Har vært trøbbel fra start med juging, misvisning og problemer etter problemer. Resultatet av dette var "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss." 1. Allente sa at jeg måtte kontake Elkjøp for å fryse mitt abonnement noe som var feil. 2. Jeg fikk beskjed av Allente at frysen nå var i orden 3. Fikk faktura på nesten 800kr en liten stund etterpå, frysen hadde aldri blitt registrert og de tar forskuddsbetaling på 2-3 måneder. 4. Det blir til slutt fryst og fakturaen blir slettet. 5. Får bekreftelse på at de har motatt min klage/oppsigelse 6. 6 uker senere ringer jeg og får beskjed om at klagen aldri har blitt registrert selvom jeg har bekreftelse på mail. Dette har resultert i flere runder med kundebehanlere i Allente som ikke har vært noe interessert i å hjelpe meg og egt bare behandlet meg som om jeg var en plage, Allente erkjente til slutt at jeg har blitt behandlet for dårlig. Resultatet av dette bar "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss."
Hei, jeg kjøpte Samsung tv i november 2022 hos Elkjøp. Jeg ble lovet Viaplay til kroner 279,- i måneden med bindingstid på12 mnd, mot avslag i prisen på 2000,-. Allestedsnærværende har senere øket prisen i to omganger og 18 januar 2023 er prosten steget til 499,-. Nå føler jeg at prisen selger lokket med hos Elkjøp oppleves som lureri om det som her har kjede er korrekt fra Elkjøp/ Allente. Hilsen Cato
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, så skal vi nok få hjulpet deg og finne ut hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Allente
Jeg har søkt opp og ned på hjemmesidene, men finner ikke noen måte å kontakte dem uten å betale for det. Jeg har tegnet abonnement, men får beskjed om NRK (som jeg betaler dyrt for over skatteseddelen enten jeg vil eller ikke) ikke inngår!
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Fungerer ikke med Samsung The Frame tv. Elendig kundeservice. Har brukt timesvis på tlf for å prøve og finne feilen. Allente har lansert en beta-versjon av appen fikk vi vite til slutt, og som ikke korresponderer med Samsung.
Allente app henger seg opp hele tiden . Alle de andre jeg har Tv2/viaplay/ netflix... åpner seg med engang .
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med Allente appen, beklager så mye for denne opplevelsen! Du kan prøve å avinstallere og installere Allente appen på nytt. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Appen deres tror jeg må være den dårligste på markedet. Det er faktisk så gale at jeg ga opp etter en dag og ser kun tv gjennom appene til de respektive tilbyderene, da Allente ikke klarer å integrere disse i sin app på noe vis. Sammenlagt så virker det som noen har snekret sammen dette firmaet i en fei....litt som første websiden til et firma, som egentlig ikke hjelper kunden med noe som helst😶 litt som websiden deres 🙄
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med Allente appen. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente