Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
grusomt service, Treig, svindel, dårlig, ubrukelig internett. Mine foreldre ble svindlet til å skifte fra GET til dette Uutholdelige internett. Mine foreldre fikk et telefon samtale, så da dette hjerteløse selskapet, at de lovet oss for et bedre internett. Men det fikk vi ikke i det heletatt. Hvis vi hadde muligheten til å skifte tilbake til GET. Hadde jeg tatt tilbudet med en eneste gang, ingen hesitation. Betaler for 60 mbps, jeg kan ikke se på youtube videor på 1080p engang, jeg kan ikke se på engang, hakker hver 5 sekunder. Det tar flere minuttet til å koble til dette internettet fra alle enheter. Jeg er seriøst deprimert av dette internettet. Jeg kan ikke spille på Xbox spill utenom å bli sparke ut av et game fordi internett er så dårlig. La oss sei vi betalte for 30 mbps i starten. så hva det absolutt ubrukelig så derfor skiftet vi til 60 mbps så nå er det fortsatt absolutt ubrukelig. Hvordan gir det mening!? Jeg vet ingenting om loven, men jeg vurderer virkelig å sagsøke dette skammeløse selskapet. Jeg vet ikke hvordan dere ansatte sover inatt ved å vite at du jobber for dette forferdelige selksapet. nå må familien min lide i de neste årene. Fordi vi har 1 år forbindelse. Jeg vet ikke engang om jeg kan klare det neste året med denne internett. Hvis du ser at 'Chenduran 18 år' kommer på nyhetene. Så vet dere hvorfor? Dette forbannelses internettet. jeg krever å si opp denne 1-års forbindelsen. det er ingen måte jeg kan klare enda et år med dette forferdelige forferdelige internettet!!!
Jeg har ringt utallige ganger og blitt lovet svar innen en dag, nå har det godt 4 måneder uten at vi har fått hjelp og uten svar. Program stopper opp, hakker og blir helt borte... Vi har mistet interessen for å se.. helheten er borte.. Hva gjør vi ?? Vi ble lovet ny tuner i års skiftet, det var bare en løgn.. Det er kun Sverige som har fått den nye tuneren som fungerer.. I Norge må vi vente til over sommeren. Til Allente ... skjerp Dere. eller kutt ut ..Canal Digital og parabolen har vært uten problemer for oss i mer enn 40 år, mens allente har vært en stor fiasko. Vi har Allente trådløst bredbånd med 60 MBit og programpakke..
Leier inn folk som ikke har myndighet til vite noe. Kundesenteret bør være mer oppdatert på hva som skjer. Umulig å få flyttet en forfallsdato. Dette burde være kurant.
Vi har vært kunde hos Viasat i mange år, faktisk nærmere 20. De siste årene har vi gått over til å streame alt innhold her hjemme og som følge av dette kuttet vi ut parabol og dekoder. Viasat gav oss derfor et hyggelig tilbud med halv pris for abbonementet det neste året, noe vi var svært fornøyd med ettersom vi ønsket å beholde viaplay ( strømme tjenesten ), samt noen få kanaler. Dette gikk helt fint inntill desember 2021. På dette tidspunktet var Viasat og Canal Digital slått sammen til Allente. Som vi har gjort de siste årene ringte vi inn for å binde oss for enda et år med halv pris ettersom vi fortsatt strømmet alt innhold og synes tilbudet var godt. Kundebehandler registrerte ting på sin side av telefonen og bekreftet at alt var ok. Vi ble veldig forundret da Allente ringte oss i slutten av Februar 2022 for å inngå en etårig avtale med halv pris lik den vi allerede ble enige om i Desember 2021. Kontakt med kundeservice var nytteløst. De insisterte på at datoen da ville gjelde fra Februar og ikke Desember 2021 når avtalen faktisk ble inngått. Kundeservice i Februar kunne bekrefte at vi var i kontakt med dem i Desember for å bestille forlengelse av abbonementet vi allerede hadde ( Et løpende abbonement med full pris ). Noe vi egentlig ikke trengte å ringe for, ettersom dette var noe som gikk av seg selv. Vi valgte da å sende en klage pr epost samme dag hvor vi forlangte at datoen skulle gjelde fra Desember 2021 når avtalen faktisk ble inngått, og at for mye innbetalt i Januar og Februar derfor skulle komme oss til gode. Vi er nå i slutten av Mars 2022, 4 uker senere. Allente bekrefter at de har mottat en klage, men har ikke gitt oss svar på denne. Tipper de venter til April ettersom oppsigelsesfristene deres er inneværende måned + 2 måneder. Oppsigelsen er nå ringt inn og vi venter på bekreftelse av denne. Aldri mer Allente. Kundeservicen suger, og pengene er alt de bryr seg om.
Dekoder hakker og er treg. Bredbånd hopper ut, er også utrolig tregt. Elendig!
Allente har ikke gjort annet enn å legge på prisen uten at tilbudet er blitt bedre. Når en så velger å si opp å flytte til en annen leverandør er de helt desperate etter å beholde deg som kunde. De kunne med fordel ha vist kunden litt mer omtanke mes en fortsatt var kunde.
Har forsøkt å si opp tjenester over lengre tid. Allente gjør seg utilgjengelig ved å tilby ikke-fungerende «min side». De utnytter at folk ikke har tid til alt maset med å logge inn - på nytt. «Vennligst prøv igjen seinere» - er sjargongen.
Først og fremst, er ekstremt fornøyd!!!! Appen er fantastisk, lett å se gjennom hvilke tillegstjenester du vil ha og hva du har på ditt abonnement. De har også gjort det veldig lett og oversiktlig å legge til andre streaming tjenester som viaplay etc hos de. Gjør det ekstremt mye lettere å ha oversikt! Dekoderen er litt treg i appene som netflix etc, men tror jeg har en av de første de sendte ut. Mulig dette er endret. Lite minus at en telefonselger hadde lagt til en del tjenester jeg trodde var inkludert, detter er jo ikke Allente sin feil. MEN ett kjempepluss at kundeservice fikset dette fort.
Slutter meg til all kritikk skrevet her,opplever alt sjøl hele tiden!!! Er meget oppgitt over alt dette. Har fått ny dekoder uten bedring.
Bilde forsvinner ,og låser seg ,må ta strømmen ,og da begynner den på bytt å søke .
OnePlace dekoderen er bare dritt. MÅ oppgradere forsterkeren for filmleie og ukesarkiv. STYR UNNA. Dessuten har de svensker som ikke forstår vanlig NORSK.
Oneplace dekoder fungerer ikke like bra som eldre modeller. Flere jeg kjenner får fryst bilde på skjermen samt uklare bilder. Plutselig så blir kanalskifte tregt og feilmelding med parabol kommer opp. Bilde dukker deretter opp etter en stund venting.Feilen kunne enkelt vært formidlet med en avviksmelding utfylt direkte til Allente. I steden må man bruke lang tid på å få hjelp på telefon (hvis de svarer).
Fikk tilbud om et rimelig 1års abonnement mens jeg hadde binding på TeWe i samme periode. Veldig takknemlig for hjelpa jeg fikk, for ny dekoder og for god kundebehandling. Har vært i kontakt med Allente flere ganger og har enda ikke opplevd noe negativt..
Ringte for å avslutte mitt abonnement hos Allente slik at jeg kunne ha tilgang til TV helt til jeg skulle flytte ut fra aktuelle plassen. Ble da anbefalt å fryse abonnementet i og med at jeg kanskje trengte i senere periode. Forsikret meg da om at det ikke ville koste noe som helst og ble anbefalt av kundeservice dette og ville slippe å betale hvis det ble oppsigelse, hørte for godt ut til og være sant tenkte jeg. Det var det!!! Etter 6mnd kom første faktura. Ringte da inn og forklarte dette til faktura avd. Den hyggelige damen var veldig forståelig og mente det var rett at jeg ikke burde betale for oppsigelsen, men at hun måtte sette meg over til en annen avdeling for at de kunne avslutte mitt abonnement med en gang siden jeg var blitt feil informert. Slik har det ikke gått. Nå som ikke jeg trenger tv må jeg betale for en oppsigelse jeg kunne betalt for samtidig som jeg hadde brukt TVen. Det som er sikkert og vist er at jeg aldri kommer til og være kunde hos Allente igjen noen gang, den broen har de klart å brenne! Nå blir det å betale ferdig og rett til annet tv abonnement om 3mnder når overtagelse av hus skjer.
Styr unna - dette blir dyrere enn du tror. Jeg tegner av prinsipp ikke abonnement på noe som har bindingstid, men nå viser det seg at det er bindingstid allikevel. I likhet med de fleste andre orker jeg ikke ta kampen. Da jeg skulle si opp (inovember 2021) var det kun mulig å gjøre dette pr. telefon eller (hold deg fast:) brev. Da jeg ikke gadd å vente 20 minutter i telefonkø, valgte jeg å sende brev. Dette brevet fikk jeg jeg aldri noe svar på (jeg ba selvfølgelig å få svar pr. brev), og jeg ventet på sluttregning i stedet for den vanlige. Den kom aldri, i stedet stengte de abonnementet mitt, noe jeg ikke merket engang, og nå skal de ha 590 kroner, ikke for å åpne det igjen, men i avstengningsgebyr. Her er det bare å betale…
Har prøvd flere ganger med kundeservice uten hell. Det er bruddstykker på sendinger, og kvaliteten er til tider nede i 10hz. Nå er det nok, betaler for noe Allente ikke leverer.