Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, det eneste hjelpen som dem har er nullstill tv-boksen men det hjelper ikke når en ikke får signal til kanalene en betaler for på begge dekoderne. Tv-guiden fungerer ikke. Er låst av bindingstid men når den er over blir det oppsigelse. Har du muligheten velg et annet selskap.
Jeg har vært kunde en god stund nå. Det første halvåret gikk veldig bra. Men litt humper. Men den siste tiden etter at det første halve året var gått har de vist seg at det er ingen som kan jobben sin. Ikke kan de svare på enkle spørsmål. Uvennlig og kranglete kundeservice. Kundeservice følger ikke alltid opp de de hadde lovet å følge opp. Det er ikke kunde som er i fokus hos Allente 😠 Styr unna. Ikke la deg lure av den vennlige tonen i begynnelsen. Kun lureri.
Styr unna. Sender fakturaer i hytt og pine. Helt useriøst og umulig å bli kvitt. Oppleves som svindel. Har forsøkt å prate med dem flere ganger men blir møtt av repeterende personer som helt åpenbart mangler god nok opplæring. Har sagt opp avtalen men fakturaene fortsetter å renne inn. Rett og slett helt umulig å bli kvitt dette firmaet.
Med bakgrunn i hytte som er lite i bruk, kontaktet jeg Allente i november 2021 for oppsigelse. De har faste folk som sitter på telefon vedrørende oppsigelse, og dette kan man ikke gjøre via "mine sider" på nett. Endte med å bli overtalt til å fryse abonnementet for å vurdere. Vurderingen i februar var den samme, jeg ville ut av avtalen siden det akkurat nå ikke passer å betale en god del for omtrent null tv-titting. Kommer sikkert til å ha parabol igjen, men det blir med noen andre. 20 års kundeforhold til Canal Digital (Nå Allente) endte med at oppsigelse skulle vært inne enda en måned tidligere, til tross for at periode ikke var påstartet og faktura ikke forfalt. Jeg betalte disse hundrelappene, men kan ikke annet enn å bli flau på Allente sine vegne over kundebehandlingen. Dette er strykkarakter, og jeg vil velge en annen leverandør ved neste korsvei.
Ved satelittbytte mistet jeg signalene, hadde montør fra allente 2 ganger, han konkluderte med at det ikke gikk. Sa opp, å nå mener de jeg skal betale for 2 mndr.. Uten signaler..
Helt utrolig. Vært kunde i over 10 år. Fri fra jobb 1 hel dag, 2 ganger, for å møte montør som skal justere parabolhodet på hytta. Ingen dukker opp. Skal få en mnd gratis...skjer ikke. Ringes opp av en kundebehandler som tilbyr meg 2 mnd gratis mot at jeg tegner abb. i 12 mnd !!!???? Frekt.. Sier opp abonnementet mitt, og får beskjed om at jeg må betale i 2 mnd til.... : O Ringes nå opp av Allente som tilbyr meg 1/2 år gratis... Glem det. Heretter blir det streaming via nett.. Aldri mer Allente.
Feilkoder og problemer med ukes arkivet, dårlig klippet, skal du se et program dukker det plutselig opp et annet, så er ikke slutten på programmet der. Gleder du deg til å se noe, så kommer det feil koder. kundeservice klarer ikke løse dette. De som jobber der vet ikke hvordan de løser dette. Sier de skal ringe opp igjen, så hører du ikke noe! Er det så vanskelig å gjøre dette riktig?
Har hatt Canal Digital med parabol i mange år nå, da dette har fungert best her jeg bor. Plutselig en dag, kom det opp melding på skjermen at signalene var borte - kontakt kundeservice. Været ute var helt rolig, verken regn, vind, snø, lyn, eller andre forstyrrelser som skulle ha innvirkning på parabolen. Ringte Allente kundeservice, som ikke hadde andre forslag til meg enn å bestille service på parabolen "men det må du dessverre betale selv", sa kundeservice. Ca.1000,- ville det koste, om jeg ønsket å se tv fra Allente. Betaler dem allerede 650,-/mnd for tv-pakke som jeg nå ikke skal få tilgang til før jeg velger å betale dem for å stille inn antennen min?? Da bytter jeg heller selskap. Strim ser ut som et godt alternativ!
Feil på hz ble rettet .fra 1060 til1080. Fikk god veiledning fra kundeservice
Har hatt trøbbel helt siden allente ble allente. Var kunde hos kanal digital fra før men ble flyttet over når "Allente" tok over. Da gav de meg et nytt år med bindings tid. Og ingenting virker. Det virker som de bare er et mellom ledd, da de ikke kan hjelpe hvis en av tjenestene ikke virker. Å du blir låst til bindingen å har ingen mulighet til og si opp selv om du ikke får forventet vare! Styr unna! Mvh Espen
Unngår å svare på mail. Har snakket med tre ulike personer hvor ingen tar imot min oppsigelse!!
Økte priser, mangel på service, ny satelitt, sammenslåing- alt for at dere skal tjene mer penger.
Sjokkert over selskapet, de er heldig som får 1 stjerne. Null hadde vore fullt fortjent, men desverre ingen alternativ å putte dykk der de skulle vore, borte...
Allente bør helt enkelt unngås. Året er 2022 og de skal få deg til å tro at en parabol satellitt er noe nytt som ikke er så enkelt å få til å fungere. Hvis du mot formodning skulle klaffe å treffe noen på kundeservice, så klarer de neppe svare på spørsmålet så du blir satt over til en annen outsourcet avdeling som aldri svarer. Å vips der var de 30-40 minuttene bortkastet.
Verste kundeservicen jeg har vært borti. Er tidligere viasat kunde, ble nødt til å gjennomføre plattformbytte. Ble forsikret om at bytte skulle skje automatisk, samt betalingsavtalen jeg hadde med viasat. Har betalt dobbelt i flere måneder. Når jeg tar dette opp med kunderservice ligger skylden hos meg, og de er ikke villige til å rydde opp, kompensere for dobbelt utlegg. Rart, når jeg spesifikt IKKE ble bedt om å foreta meg noe. Går videre med dette, hjelper ikke at kundebehandleren var frekk og lite samarbeidsvillig i tillegg.
Stadig svart skjerm, chromecast hakker i motsetning til annen chromecast i nærheten, appen burde vært mer brukervennlig, filmer i ukesarkiv er delvis ikke tekstet…