Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
veldig vanskelig å finne frem til kundeservice jeg kan ikke bytte leverandør siden jeg ikke eier leiligheten. og husleien inkluderer basis-abonnementet. det er dårlig gjort at man ikke kan kjøpe dekodere lenger, men må betale leie/abonnement.
Alle feil har kommet etter de skiftet leverandør på programvare. Appen på AppleTV var endelig blitt god å bruke, og så kom de med den nye appen som bare var søppel - Ingenting fungerte og umulig å søke opp programmer. Har blitt bedre men fortsatt er det som om du bor i bakvendtland når du skal bruke den. Programmet på dekoderen er like bakvendt: når du skal spille av opptak må du lete gjennom mapper for hvert program og opptak som er bakerst i køen er det som er tatt opp!! Helt molbo. La de som lager det nye programmet se på den gamle appen/programmet til dekoder hvordan det kan gjøres og så endre det nye så det går an å bruke. Har også signalfeil-melding på hvert opptak på dekoderen etter siste programoppdatering. Å ringe telenor hjelper ikke - du får bare beskjed at du må ta strømmen i 10 minutter og så skal det sikkert være i orden. Vil ikke inrømme at programvaren har feil, skylder på brukerfeil/feil hos kundens utstyr/kabler. Er lei av telenor pga dette, de belaster meg også for 2 programkort når jeg bare har 1. Har ringt dem 3-4 ganger om dette. Blir ordnet for et par mnd. og så tar de etterbetalt for 2 kort igjen og belaster hver mnd igjen. Om det hadde hjulpet skulle jeg anmeldt dem for svindel, men jeg skal ihvertfall kontakte forbrukerrådet og høre.
Tenk at en så stor bedrift kan ødelegge et produkt så mye var jeg ikke klar over. T-we tjenesten er umulig og finne frem til om du bruker nettleser. Ønsket meg en bekreftelses mail på oppsagt kanal men det var det ikke mulig og få.
Har to T-We bokser tilkoplet fiber. Oppgradert grensesnitt på hovedboksen, kan til nød si at den fungerer etter siste "revisjon". På nr to boksen er det det gamle som gjelder, og her har man tilsynelatende ikke tenkt å gjøre noe? Denne boksen er blitt enda tregere enn før. Men den virkelig store irritasjonen skyldes at all web funksjonalitet har vært borte siden ny T-We ble lansert, fikk det til å fungere unntaksvis i starten. Har nå gitt det opp, selv om vi prøver nå og da. Er teknisk rimelig kyndig, men det er helt umulig å få til innlogging, både windows web, android og apple feiler. Når mange andre rapporterer om feil (feks E3009) og "Graphyne 2 cannot be started", så hadde jeg nok en forventning til at leverandøren valgte å kommunisere litt aktivt om problem og løsningsprognose. Frihet til å se tv uavhengig av faste enheter og fleksibilitet ift lineær sending er av vesentlig verdi ved valg av løsning. Og T-We leverer overhodet ikke på dette området, det er alt for begrensende, og når det da i tillegg ikke fungerer, så er det nær avbestillingspunktet. Tilbudet med valgbart innhold innenfor 100 poeng er slitsomt og lite oversiktlig, og min konklusjon er at jeg kan abonnere direkte på de strømmetjenester vi har interesse av og sløyfe T-We. Dette vil spare kost og ikke minst irritasjon selv om den subsidierte fiberen blir litt dyrere.
Har nå ikke hatt tv eller internett i snart 2 uker. Å ingen hjelp å få fra Telenor, selv etter et utall telefoner til kundeservice.
Canal Digital har blitt Telenor. Det kunne knapt blir verre, men det ble det. 20 minutters ventetid med distraherende musikk på øret. Nordens største teleselskap har ikke engang et system der de ringer opp kundene ved lang ventetid. Sur svensk kundemottaker som ikke var interessert i å løse superenkelt teknisk problem. Jeg ringte frisøren min i stedet. Han løste det på under 1 minutt - uten ventetid. Helt på linje med all erfaring jeg har hatt med Telenor på andre områder tidligere. Telenor: Selskapet som driter i kundene og har alltid gjort det. Jeg skifter til Viasat.
Endret abonnement i Oktober med effekt fra des . 500 til 300. Men nå T-WE fugere ikke fra idag. Telenor har det ser ut kansellert mitt tv abonnement. bare internet fungerer fra idag 1 des! Fikk Feil kode E9005 . TRingt Telenor. vente tid 35 min .. fortsatt venter nå kl 18.00 1 des
Decoderen fra Telenor sluttet å virke på fredag formiddag.Ettet å ha pratet med kundeservice,fant de ut,at decoder måtte byttes.Men har de noe pickup punkt? Å neida,den måtte sendes i posten,så jeg satt uten tv hele helgen.Her har Telenor en haug med butikker hvor de gjør alt for å selge deg ny telefon,og abonnement,men ingen service mht decoder.Skammelig.Jeg skal gjøre alt for at borettslaget bytter tv leverandør.Møkkafirma.
Vi har vært hos Telenor siden deres Canal Digital løsning. Så kom de med sin T-We, og det har bare blitt verre og verre med et elendig produkt under stadig utvikling, og hvor en skulle tro at de var smarte nok til å høre på godt betalende test kunder, men NEIDA. Så, ligg langt unna. Vi kommer til å hoppe over til annen leverandør i Black-Friday uken. Det kan ikke gjøres dårligere enn hva T-We er, så alt annet vil bli en forbedring.
Problemer med å se et program som har gått tideligere samt at en slår på tv og programmet er haveis så gårdet ikke å starte forfra.
Vi fikk montert nytt bredbånd og ba om og få montert signal til tv nr 2.5 ganger ringte jeg og bestilte dette.fortsatt ingen hjelp og få.nå er det gått 3. Mnd og de påstår de har sendt ut bestilling til one co , så jeg ringer de og spør men de har ikke fått bestillingen.og holde kunden for narr er de dyktige til.gikk over fra kobberlinje til fiber 300 og ble lovet bedre. Nett .men måtte leie 2 ekstra forsterkere for og få dekningen jeg hadde med kobber.fant og ut at telenor ikke automatisk sa opp regningen på kobberlinjen så jeg betalte inn snart 3000 for mye.dette er ett steinalderfirma uten kontroll.har tilslutt ringt one co og bestilt direkte slik at jeg får tv signal på tv nr 2.kanskje det hjelper.er på grensen til og bytte selskap.
Telenor burde ha holdt seg til mobil og brebånd. Nå sliter vi som bare f med streaming gjennom t-we. Lagger, hakker, mister kvalitet og bryter streamen. Dette var aldri noe problem før den forbanna oppdateringen av boksene som ble gjort for å bedere tilbudet til forbruker. Denne løsningen kan da umulig ha blitt alpha testa engang, ingen uten en pistol i tinningen ville sagt den var bra. Her får du ikke lenger det du betaler for. En kompis sa denne løsningen ligner veldig på den som er på parabol og vistnok mye billigere å drifte kontra den gammle løsningen. Noe jeg ikke hadde blitt veldig overasket over. Miner foreldere som er litt oppe i åra synses den nye løsningen er kronglete og uoversiktlig, noe jeg er helt enig i. Ut i fra alle omtalene her så er det jo ikke akkurat noe å slå i bordet med fornøyde kunder. Så lurer litt på hvorfor de skifta ut ett ellers ok system, selv om det var gammelt så trengs det nødvendigvis ikke rekonstrueres fra bunn av til noe som ikke funker, why not just use something that work already with new code.
Håpløst å få oversikt over opptak. Fungerte mye bedre før oppdateringen. Håpløs sletting av opptak. Blir mye unødvendig klikking. Telenor lytter åpenbart ikke til sine kunder. HBO er også super treig og vanskelig å få oversikt over filmene/seriene.
T-WE fra Telenor er noe av det dårligste tv løsning jeg har vært borte i. Alt er dårlig med T-we. Start forfra stopper opp og det kommer ofte feilmelding. Ukesarkiv er ulogisk satt opp. Spoling i programmene er tungvin. Gjelder T-WE bokser og appen til Apple tv. Kontakt med kundeservice får terningkast 1. Telenor la på. Styr unna.
Vi fikk med T-we på lasset i forbindelse med ny bredbåndsleverandør. Konseptet er rett og slett det absolutt minst brukervennlige jeg noensinne har vært borti + ustabilt med tekniske feil. Det er meningsløst å tilby et så dårlig produkt i 2020. Helt uforståelig. Skal si opp ved første anledning.
Omfattende og ny programvare uten varsel. Fjernet supre funksjoner uten grunn, f.eks. som å navigere en dag frem eller tilbake, alternativer er enten ingen eller dårligere. Noen av disse funksjonsknappene etterlatt uten noen funksjon. Dårlig signal - signalfeil-melding ved avspilling fra ukesarkiv, samtidig som direkte-TV fungerer fint, hva er greia? Hvorfor gjør de frem og tilbakespolingen dårligere, samtidig som ukesarkivet ikke virker? Ingen informasjon om endringer. Kundeservice som ikke svarer på henvendelser. Nå er jeg bare irritert på Telenor TV. Ser ikke at de har noe som er positivt og over minstemålet av hva man kan forvente, bare under.