Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer ikke. Appen har håpløst brukergrensesnitt. Umulig å spole. Henger ser opp. Styr unna
Som tittel sier..tragisk. Hvorfor ikke bare innrømme, som det er..dere klarer ikke å levere det som blir oppgitt. Slik har telenor operert i mange år. Det er faktisk "svindel" i andre sammenhenger å ikke levere det som er avtalt, tenker spesielt på oppgitt hastighet. Kan man ikke levere som avtalt, skal man selvfølgelig ikke betale for det som ikke blir levert.
Helt tilfreds med alle ovennevnte tjenester. Om det har vært problemer er de blitt løst umiddelbart, enten av meg selv gjennom omstart eller via telefonråd.
Mistet tv-signalet kl. 18:20 i går. Får etter en liten time beskjed om at rep. beregnes ferdig kl. 23:00. 22:30 kommer beskjed om at feilen er rettet. Fortsatt intet signal. Prøver alle de ting Telenor skriver, men stadig intet signal. I dag ringer naboen Telenor og får telefonsvarer med beskjed om at feilen ikke var rettet, og at det kunne ta 3 dager!!!!!! I dag kl. 13:30 ringer også jeg Telenor, da noen har hørt at teknisk hjelp kommer tidligere jo flere som klager. Telefonsvar på Kundeservice: Det er 52 minutter ventetid!!!!! Det burde ikke være lov for Telenor å benytte ordene service eller skrive på nettet at «vi hjelper dere». Vet ikke om det er noen vits i å ønske God Bedring.
ALDRI tegn et abonnement med Telenor der ordet T-we er involvert. Denne tjenesten har ødelagt så mange TV-kvelder for meg at det sannsynligvis er opp på 10-tallet. Kundeservicen er ikke-eksisterende, selv om tusenvis av brukere sannsynligvis sliter med de samme probleme som meg. "Graphyne 2 cannot be started" og "Finner ikke abonnementet" er klassikerne, som gjerne kommer opp når jeg kommer hjem, sliten etter en dag på jobb og skal kose meg med en fotballkamp. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre, annet enn å advare andre om å tenke på å tegne abonnement - synes det er rart at media ikke har vært mer på dette. HOLD DEG UNNA
Vi har forsøkt å være tålmodige, men etter flere mnd med super hakkete bilde, blokkert ukesarkiv osv osv osv, bytter vi gladelig til første og beste leverandør som kan levere lignende tjenester her! Vi har hatt besøk av montør, byttet boks og restartet etter alle kunstens regler - gang på gang(!), men det blir rett og slett mindre og mindre som fungerer! Heldigvis er det bare en tv boks, men der er uansett kjipt å ikke kunne se det man har planlagt, når man først setter seg ned. Burde krevd tilbake betalingen for siste halvår, om vi hadde hatt ork til det.
Etter forrige oppdatering, gikk det fra greit til grusomt! Uoversiktlig og dårlig grensesnitt! På tide å gjøre noe med Telenor?? Så mye negativ omtale skal en lete lenge etter. Svært lite fornøyd :(
Som alt Telenor tar i så er også T-We totalt ubrukelig. Grensesnitt som på 90 tallet. Hbo og de andre strømme tjenestene er bare pinlig. Man må jo huske hvor langt man er kommet på serier, for det gjør ikke appen for deg. Men hadde ikke ventet noe annet fra telepatetikon......
Twee er helt forferdelig å bruke, elendig, meny og at en ikke har noen logisk knapp å bla i kanaler mens en er på en annen kanal er helt høl i hue. At ikke alle kanaler er tilgjengelig via net tv er ikke til å forstå. Her har telehor mye å lære av Get/telia. Hadde det ikke hvert for at jeg er fanget i telenor sine klør hadde jeg bytta tvert!
Graphyne 2cannot be started An error occured on account access Denne meldlingen har jeg fått da vil jeg å logg inn på t-we. Jeg har ringt kundeservice men fikk ikke noe hjelp av dem.
Det er dessverre ingen forbedring av å bli kuppet av Telenor. Dårligere kvalitet på TV, og lang ventetid på kundeservice. Skjerpings til Telenor. Når tjenestene er så dårlige, bør de sørge for nok folk på kundeservice også.
Presser kundene over på streaming TV med oppdateringen som ble gjennomført i våres. Alt er tregere og mye mindre intuitivt.
oppdatrring har godt i loop i 24 timer uten feilmelding
Tv med valgfrihet står det. Kan man velge å få tilbake de gamle navigeringsmulighetene?
Dårlig kvalitet, svært uoversiktlig, tregt, lite som fungerer,
Med Canal Digital hadde vi et produkt som leverte hva de lovet. Etter Telenor overtok har det blitt et produkt som ikke holder mål. All kritikk som jeg har lest her er i samsvar med vår egen opplevelse av Telenor. Det virker som Telenor har blitt for store og arrogante overfor sine kunder. Det virker som de ikke lytter til kritikken. Sitter igjen med en følelse av at de kun har interesse av å selge nytt utstyr som heller ikke virker og ”pusher” serier og filmer som vi nødvendigvis ikke er interesserte i.