Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Her har de en stor jobb å gjøre

Omtale av  Ronnygeek

Anmeldelse basert på min bruk av T-We fra Telenor på Apple TV. Appen her er i så dårlig stand at kunder bør vurdere å gå sammen til sak for å påtvinge endringer i funksjonalitet og design. Det virker som Telenor har valgt å gå helt bort fra brukervennlighet og bruk av innebygde native funksjoner i operativsystemet. Eksempler: - Omvendt navigasjon. Der andre apper på AppleTV har navigering fra topp til bunn, har T-We valgt å ha meny i bunnen og scrolle oppover (!) fra hovedskjermen. Veldig lite intuitivt. - Påtvungede forslag på startsiden. Her vises forslag til hva du kan se som er helt uten kontekst og bruk av logiske algoritmer. - Hvor er Mine Favoritter/Fortsett å Se? Man må nesten være rakettforsker for å finne dette. Må scrolle helt til slutten menyen. - Kategorisering av Filmer, TV-serier og -programmer. Alt innhold er blandet i et ulogisk sammensurium. Helt umulig å prøve å navigere etter type innhold eller sjangere. - Farger og fonter. Distraherende bruk av dette. Skjønner at Telenor er stolt av merkevaren sin, men her går det på bekostning av brukeren. - Fortsett å se. Innhold du har startet på vises ikke alltid her. Og hvis man navigerer tilbake til en film eller serie man har startet på, vises ofte alt som usett - selv om du avslutter midt i en film eller episode. - Spoling i avspilling fungerer dårlig. Hurtig klikking for spoling framover - Trenger ikke tips om navigering under avspilling HVER gang man spiller noe. Forslag til endringer - Navigering fra topp til bunn. Bruk native meny i toppen av siden: Hjem | Mitt Innhold | Filmer | Serier | TV-Guide | Brukere | Innstillinger - Skjul kanaler og tjenester du ikke har i abonnementet. Det er det ingen som husker hva de har tilgang til, og det er frustrerende å se stoppskilt på annenhver kanal man går inn på. - Skift farger til nøytrale basert på standard for operativsystem; lyst, mørkt eller auto basert på tid på døgnet. - Bruk skrift som er native for operativsystem. Her er det dårlig leselighet og kontraster. - Fiks algoritmer for hva som blir foreslått. - Fiks søket. Autoforslag i søk fungerer ikke. - Fiks navigering i avspilling (spoling). Bruk native spoling i stedet for eget design. - Gi brukeren mulighet til å velge hva som skal vises og ikke av innhold på startsiden. - Tilby skylagring av opptak. - Se hvordan Strim.no og Get har løst det. De har knekt koden.

Et mareritt i flere måneder

Omtale av  Rune J

Elendig info feil info får forskjellige svar fra kundeservice . Ikke hjelp og få . Når tiden er ute skal jeg bytte Aldri mer Telenor

Uferdig produkt

Omtale av  Rolf

Samme problem som mange ande har vedrørende innlogging på t-we på mobil og pc. Hjelpesiden sender deg i sirkel, med ikke gjenkjent bruker, feil passord, kan ikke åpnes, kontakt kundeservice osv. Når produktet ikke fungerer, og kundeservice får bunnscore over så lang tid, så ser det ut for at viljen til å ta tak i dette ikke er til stede.

Katastrofe

Omtale av  Mags

Uleselig og rotete oppsett i te-we. Får ikke tilgang til appen på iPad eller PC, bare feilmelding. Minimum 30 minutter å vente på servicetelefon og en robot på chat som ikke fungerer i det hele tatt.

T-we Boks II - tv guide og opptak.

Omtale av  Svein

Program guiden er blitt uoversiktlig, vanskelig å se hvilket program/tidsrom som er gjeldende når man blar i guiden. Serieopptak tar også opp alle repriser slik at harddisken fylles opp av repriser av episoder.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Utrolig skuffende!

Omtale av  Nils

Jeg har ved 2 anledninger prøvd å få igang internett og TV tjenester fra telenor på 2 forskjellige adresser. Begge gangene har det tatt måneder før alt fungerer som det skal. Etter en måned med normal service stoppet plutselig alt igjen og nok en runde med kundeservice og utallige resets/reboots. Jeg synes også det er altfor lite 4k programmer tilgjengelig til tross for fiberoptisk tilkobling. Det blir nok satelitt på TV delen snart, bare for å bytte egentlig.

Dårlig brukervennlighet

Omtale av  Astrid

Dårlig brukervennlighet, kan ikke sammenlignes med Altibox, umulig å finne programmer som har blitt vist på tv

En «oppgradering» fra bra til dårlig

Omtale av  Wenche

Etter å ha vært fornøyd med TV- løsningen til CD i fire år, skulle nå Telenor TV komme på banen. Og selvsagt gjøre endringer! La meg med én gang fastslå at jeg ikke er «redd uvante endringer» slik programdirektøren prøver å peke tilbake på oss klagere for! Men produktet vi har fått rett i fanget er helt elendig! Programoppsettet på halv skjerm, det å måtte «spole» tilbake i stedet for å kunne bruke knapper og «bla» som før! Tilbakesteg!! Info- ja, hvor ble det av? «Vaskelappen» vedrørende programmer; borte! Tilbake kom noe idiotisk tungvint som bare forteller hva du ser på. Som regel vet jeg hva jeg ser på, det er INNHOLDET jeg vil vite noe om! Mine opptak? Hvorfor i all verden er det gjort så tungvint og uoversiktlig? Hva var galt med linjene som var brukt før? Og hvorfor gjøre sletting mer komplisert? T-We- oppsett ok for meg. Om det nå var nødvendig å endre. Det var utmerket før også. Vi er mange som er forbannet, fortvilet og grundig lei hele greia. De som uttaler seg positivt på vegne av Telenor TV har nok en annen tjeneste hjemme..

Håpløst

Omtale av  Laila

Ingenting finner jeg bra hos dere. Et forferdelig nytt system. Nå skal heldigvis borettslaget samles for å finne et annet selskap vi skal ha. Samtlige er misfornøyde!!

Var bra helt til siste oppdatering av T-We Box

Omtale av  Erik

Jeg var 97% fornøyd med T-We Box inntil siste oppdatering. Nå er det bare en plage å bruke boksen, og jeg blir stort sett så irritert over hvor dårlig det er, at jeg dropper TV-tittinga. EPG er blitt veldig uoversiktlig, opptaksmenyen er blitt totalt ubrukelig, og serieopptak funker ikke lenger. Kundeservice er blitt utrolig mye dårligere siden Telenor overtok Canal Digital (de skylder på korona...). Dette er så ille som det kan få blitt! Jeg sitter i styret for et mellomstort kabellag, og jeg kommer til å jobbe aktivt for å bytte leverandør når kontraktsperioden er over.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lite eller ingen hjelp å få

Omtale av  Tom

Tar utrolig lang tid før man kommer igjennom til kundeservice. Manglende kanaler selv om jeg betaler for det i kanalpakker. Fikk tilsendt ny tuner, ble tidvis greit en liten periode, men.... Blir vel en ny leverandør. Huawei er kanskje greit.

forferdelig!

Omtale av  Marina

Etter siste oppgraderingen ble en viktig funksjon- MANUELT OPPTAK BORTE. har ringt flere ganger til kundeservice men de kunne ikke hjelpe, sendte e- mail, fikk irrelevant svar. opptaket ofte funderer ikke i det hele tatt.

Skandaløst dårlig kundeservice etter at Telenor kjøpte opp Canal Digital

Omtale av  Steinar H

Strømmetjenesten t-we på PC, mobil og nettbrett har ikke fungert på flere måneder. Gjentatte skriftlige klager til kundeservice forblir ubesvart. En purring 8. juli resulterte kun i en tilbakemelding om behandlingstid på inntil 20 virkedager (saksnummer 18541880). Ny skriftlig purring 5. august er forsatt ikke besvart. Ved forsøk på innlogging til nett-tv på t-we.no blir man bare møtt av feilmeldingen "GRAPHYNE 2 CANNOT BE STARTED" og at "An error occured on account access". Å ringe kundeservice er nytteløst, da kundeservice ikke er i stand til å finne ut hvorfor serveren twe.no ikke gjenkjenner meg som abonnent på tjenesten. Alt fungerte prikkfritt inntil Telenor startet med "oppgradering" av T-We tjenesten for noen måneder siden. Det er helt utrolig at man ennå ikke har greid å rydde opp i dette rotet. Kanskje på tide å organisere en kollektiv erstatningssak mot Telenor TV for manglende levering av abonnement-tjenesten T-We på internett i flere måneder. Dette gjelder sannsynligvis langt flere enn en de mange hundre som har gitt uttrykk for sin frustrasjon på internett,

Styr unna Telenor som tv leverandør

Omtale av  Tina F

Fikk selger på døra og fikk et bra tilbud om nyinnstallering av twe og fiber. Virket for godt til å være sant, og det ble det også. Tok nesten 2 år før alt var på plass. Rot og surr fra første stund, underleverandører av underleverandører. Ingen tar ansvar og kundeservice er totalt fraværende og man kommer ingen vei. Når bindetiden er over, er det over og ut med Telenor. Første og siste gang vi bruker de som leverandør. 30 minutter+ i telefonkø for å komme igjennom og blir da satt over og nå vente 30+ minutter igjen. NEI, STYR UNNA TELENOR FOLKENS! Synd at Canal Digital ble kjøpt opp, for der var det virkelig bra kundeservice!

FORFERDELIG

Omtale av  Alf I. M

Hadde Canal Digital kabel. Var superfornøyd. Så tok Telenor over. Ble som fryktet. Den enkleste feilen tar nesten 1 mnd å rette. Kundeservice er helt fraværende. Bytter garantert TV leverandør.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Nødvendig??

Omtale av  Ann

Vanskelig å manøvrere og lite logisk. Bærer preg av et forsøk på å gjøre ting kjempeenkelt og ultralogisk, men ender med å gjøre det forvirrende istedet. Det gamle var nok klar for renovasjon, men dette er ikke bra...

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR