Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Irriterende når de gjør endringer som medfører ekstra kostnader. Gode tilbud får kun nye kunder og ikke de som har vært kunde i mange år.
Raskt og veldig stabilt fiber. Dekoder og muligheter meget bra
Har aldri opplevd noe i nærheten av hvordan Telenor behandler kundene. Har ikke kunnet få gjennomslag og hjelp fra Telenor . Det tok flere dager før kundeservice opprettet «sak» tilknyttet problemet. Og det er ikke enda blitt rettet opp , etter snart en hel uke
Dårlig app på apple tv boks. Stort sett ment for bruk med egen te-we boks som er noe avleggs. Logger stadig ut av appen og ber om ny innlogging. Relativt dyrt i forhold til hadtighet de leverer på nett og kvalitet på innhold i tv-pakken
Høy pris, dårlig hastighet og ustabilt nettverk tilkobling.
Ok pris de første to årene. Etter to år doblet de prisen fra 899 kr mnd til 1799 kr mnd.
Ønsker å se på andre alternativ Ønsker å se på deres forslag
Økonomisk sett så er Telenor rett og slett for dyrt for meg
Flere program er ikke tekstet eller kan legge til teksting.
Blir bare dyrere og dyrere for mange kanaler som ikke jeg ønsker
Har mye god erfaring med selskapet, men håper at andre leverandører kan steppe opp. De blir desverre litt for dyre.
Telenor krever forskudd i en og en halv måned på noen uhyrlige regninger! Sier opp ett abb 14 august å må betale ut september. Helt uhørt ! På bredbånd har vi ikke fått kapasitet og fart på det vi har betalt for. Ringt utallige ganger uten at det hjelper.
Sendinger med mye. Bakgrunsstøy forsvinner kommentarerlyden og må skifte kanal og så tilbake så varer det en stund og sånn varer det...
Snakket med 8 medarbeider samme dag, før nr 8 forsto feilen. Den skulle ordnes etter 2 dager. Og det ble gjort.
Jeg må ukentlig restarte boksen, får sjeldent avspille opptak, får bare feilmeldinger, og bildekvaliteten på opptak, utsatt start av programmer og streaming (skyshowtime) er vanvittig dårlig. Og boksen er ny i år! Dessverre har borettslaget avtale med telenor, jeg ville aldri hatt dette frivillig!
Første gang betaler for kanaler hos Telenor. Så sier jeg opp. Og har ikke lenger Nrk eller en eneste kanal. Derfor vil jeg bytte til noe rimeligere