Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
prisen har steget for mye i forhold til de tilbud som blir levert.
799 pr mnd for internett og tv,hatt de i 12 dager,dobbel pris,og halvparten av kanaler
Servicen er katastrofalt dårlig, altfor arrogante, veeeldig lang tid før de svarer på telefon, ingen ring tilbake funksjon. Dårlige eller ingen tilbakemeldinger på feilmeldinger, tok 3 måneder før de ordnet opp.
Da jeg flyttet inn i ny leilighet fikk jeg TV+Internett fra Telenor etter avtale med bosameiet, internettet er bra og det er ikke veldig mye å sette på der. TV-løsningen derimot, mareritt.. Startet med 500mbps opp og ned, men etter et par med fikk jeg beskjed om at hastigheten ville bli satt ned til 250mbps på grunn av endringer i poengsystemet. Dette var jeg ikke interessert i, og i og med at TWE-opplegget er tregt og vanskelig å bruke valgte jeg å si opp dette. Etter en stund ble jeg oppmerksom på at jeg fortsatt blir fakturert 649kr i mnd for noe jeg trodde var kun internett, neida.. Dette var V Premium, altså en premium tv-pakke jeg hadde sagt opp sammen med T-WE. Har ikke oversikt over hvor mye jeg har blitt trekt for dette, men jeg har kanskje vært for lite oppmerksom på dette. Ingen advarsel ved oppsigelse. For å si opp dette nå, må jeg aktivere T-WE og dermed skru ned hastigheten på internettet? HVORFOR?? Hvorfor skal Telenor gjøre det så ufattelig tungvindt.. Jeg sier bare, vær obs på alt de foretar seg og sjekk fakturaen! Jeg kommer til å fortsette å ha internett, men t-we kan de bare glemme..
Stadig feil kode E0326. Siste melding fra Telenor, feilen skal rettes før 11.12 23! Ringt mange ganger, sier de er klar over feilen. Men det skjer ingenting! Nå tar de ikke imot flere samtaler ikveld!
Dyre, elendig kundeservice, dårlig på hastighet, tar for lang tid å fikse sine egenproduserte feil. STYR UNNA
Fungerer greit,kundeservice kunne vært bedre,lang ventetid på telefonhenvendelser.
I lange perioder har nettet falt ut og det har tatt ukevis før noen kommer for å fikse det. Vi fikk beskjed om at vi ikke skulle måtte høyere i pris hvis vi laget avtale med telenor, likevel har de jevnlig satt opp prisen på fakturaen uten beskjed. Noen av de ansatte ordner opp, andre lyver og gjør seg veldig vanskelig. Man vet aldri hva og hvem man får snakke med. Helt håpløst.
Teleenor TV er bra. Kundeservice, fjernkontroll, stabilitet
Det er veldig vanskelig å få kontakt med Telenor for å få endret en avtale. Har prøvd i over en uke og det eneste svaret jeg får er at kontakt personene skal ringe tilbake.
Jeg abonnerer på HBOmax gjennom Telenor, men de klarer ikke å levere kanalen. Jeg har brukt dagevis og ringt utallige ganger til kundeservice for å løse problemet, men det er nytteløst, de klarer heller ikke løse problemet. Men betaling for kanalen, det tar de. Hadde andre som leverer varer og tjenester gjort det samme, så hadde det blitt omtalt som svindel. Jeg er dessverre tvunget til å forbli Telenor kunde, da styret i sameiet jeg bor i bestemte seg for å gå over fra Telia til Telenor.
uante fakturaer!å sånn som e ser det til gode å ref på tlf,meldinger som tar (data)å eller åiiiiii ikke helt klar over osvidere første telefon/fiberkabel å utstyr fra 2001,å får ikke di nye boxene/tunere+++++++++++
(t-we boks II, brukt ca 1 år) elendig interface, direkte brukeruvennlig tv (lyd) står på i bakgrunnen mens du blar mangel på søkemuligheter, kun bla med store bilder, ikke lister programmer i ukesarkiv blir tatt ned uten varsel den dagen de går ut tungrodd løsning ved bytte til hbo, discovery, tv2 (egen pålogging HVER gang du bytter) hbo fungerer ikke engang etter at de byttet til Max, får ikke satt opp/logget på Dette må være den dårligste tv-løsningen jeg noensinne har opplevd, kan ikke å anbefale noen å ha dette, mitt valgte alternativ er å ikke ha en tv-løsning, heller se nrk rett på nett...
God erfaring med T-we men pakkeprisen er altfor dyr.
Tjenesten er helt grei. Hva som er helt feil er hvor dyrt det er, og har blitt. Årsaken de kommer med holder ikke.
Bor i borettslag så telenor er påtvunget grunnet avtale, hatt de i 6år nå og opplevelsen blir bare dårligere og dårligere. Velger derfor å advare andre mot dette selskapet. -Telenor oppdaterer alt for ofte (hvor ofte ett produkt må oppdateres viser bare hvor dårlig det produktet er, og viser inkompetansen til utviklerne som må reparere ting hele tiden). -Man har heller ikke noe valg i å oppdatere eller ikke, og hver eneste dag stopper dekoderen visning for å søke etter oppdatering (som oftest på natt/tidlig morgen, dog ikke alltid, men for nattarbeidere feks er dette svært irriterende). -Mistet mange kanaler over tiden, uten reduksjon i pris, tvert imot har den økt... -Noen (har ikke testet alle) streamingtjenester stopper opp avogtil, spesielt hvis man har brukt ekstra poeng for å få HBO feks (hbo funker fint på playstation så det er dekoderen som er problemet). -Menyene og grensesnittet er tregt, spesielt når man skifter kanaler, det var kjappere før så dette er noe de har gjort med vilje eller bare ikke evner å fikse. -Menyen er lite brukervennlig og har bare blitt mer brukerfiendtlig med tiden, feks opptakslisten var før færre tastetrykk unna enn nå - og for å se hvor mange timer man har ledig må man nå gå inn på innstillinger for å se diskplass. Det er mer men tenker det holder for nå, men kan nevne at signalstyrke på kanalene er svært svake og ustabile hvor jeg bor (by). Søppelprodukt rett og slett.