Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.8
605 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
605 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 605 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårligste av alle TV leverandører i 2023 og sikkert videre.

Omtale av  Abs

Har telenor som valgt i borettslaget og betaler i felleskostnadene. Valgt etter poengene vi har inkludert, men ingen ting fungerer. Ikke engang nrk TV. Stopper og laster hele tiden. Prøvd å oppgradere hastigheten, uten at det har fungert!!! De vil vel at vi skal oppgradere til høyeste eller. De tar seg betalt for noe som overhodet ikke fungerer, så vi skal betale mer mer mer! Hva skal man egentlig forlange i 2023 av en leverandør til TV? Telenor, dere er vel de dårligste av de dårligste på markedet🤔

Telenor t-we

Omtale av  Sven

Ustabilt og meget dyrt. Dårlig service. Mange feil, og lang rettetid. Anbefaler å ikke bruke dette selskapet.

Bra, men dyrt

Omtale av  Fred E

Telenor er generelt bra og har gode tv og internet tjenester, syntes derimot at Telenor er blitt veldig dyrt.Har generelt gode erfaringer av Telenor på kundeservice .

Håpløs service

Omtale av  Terje

Ventet i 1t, blir oppigjen ringt og så oversatt til noen som aldri tar tlf

Løftebrudd!!

Omtale av  Per

Skrev under kontrakt med Telenor on kobling til fiber i mitt område, og nærmest halvering av pris mot et års binding. En konkurrent dukket opp og tilbød enda rimeligere TV/internet. Jeg kontaktet Telenor med forespørsel om å kansellere kontrakten. Fikk til svar at fiberutbyging var vedtatt, og at jeg dermed ikke kunne gå fra kontrakten uten å betale tusenvis av kroner for kontraktsbrudd. Nå har Telenor nettopp sendt melding om at fiberutbygging ikke lar seg gjøre likevel. Dermed fortsette jeg å betale flere tusen kroner mer enn nødvendig. Jeg har blitt lurt av Telenor.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Slitsom skit

Omtale av  Claudio M

Vi hadde Altibox og byttet av prishensyn til nyetablert Telenor bredbånd. Dekoderen ...vet ikke hvor jeg skal begynne. Første trykk ved installering... Ingen respons. Tredje gangen jeg insisterer godtar den "bekreft" knappen. Underlig. Så blander Twe seg med plays reklamer. Skal du se en serie kommer det reklame. Var det feil episode? Da får du gå ut og inn igjen til samme reklamebrekket. Kona er fly forbanna for at vi bytta, og jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg flat. BIG mistake. Fortsatt er bekreft-knappen ikke med på notene. Vi har omgått noen problemer ved å ta opp serier. Kona ble kastet ut av en film, da hun startet å se på tre kvarter etter tiden. Det er tydeligvis da den sendes til arkivet for å tvinge inn reklame. Skikkelig sømløst og flott... not.

Verdens værste kundeservice og opplegg! Bare driten

Omtale av  Thomas

Helt forferdelig kundeservice! Blir satt over 5 ganger i snitt hver gang jeg ringer om feil på mitt abonnement. Ingen kan noe tydligvis og sender deg bare videre som ender i tom tlf i andre enden slik at jeg tilslutt må legge på. Gud jeg angrer på at jeg gikk til detta telenor driten!

Statlig arroganse og overkjøring

Omtale av  Berit S

Snakk om å overkjøre kundene sine med endringer og oppdateringer i tv-boksen, til det verre! Og endringer i abonnement som fordyrer, både i kabel tv og Telenor e-post fordi de ikke greier å sikre den mot all hersens phishing og svindelforsøk. Det siste er vel at de har gjort en oppdatering sånn at enkle t-we bokser ikke greier å motta signalene lenger, sånn at vi må gå til innkjøp av nye avanserte bokser med internett og trådløs tv. Smart, ikke sant. Det er sånn de tjener penger.

Prisgalopp

Omtale av  Carl

Husk å ringe for å avslutte abonnement og i det minste bli tilbudt en mindre dritdyr pris på makkverket

Den dyreste operatøren.

Omtale av  Unni I. J

Den dyreste operatøren. Ingen rabatt på gode kunder gjennom mange år. Prisene blir bare dyrere og dyrere. Har både bredbånd tv og telefon. Tenker at de kunder som har det bør få rabatter istede går de opp i pris.

Svar fra Telenor TV
19.06.2023 14:51

Hei! Vi har stadig vekk kampanjer for eksisterende kunder, hvilket du kan sjekke ved å ta kontakt med vår kundeservice på 915 09000 eller Epost : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyrt og svært dårlig på navigering app i twe.

Omtale av  Misfornøyd K

Misfornøyd generelt både pris, service kommunikasjon, få har peiling - og gir deg dårlige tilbud.

Bra forsåvidt

Omtale av  Kjetil B

Er fornøyd, bare sjekke priser og tilbud rundt, og jeg deler tv pakke

Dårlig start.

Omtale av  Alexander

Fikk et tilbud når jeg bestilte Internett så tenkte jeg skulle prøve. Etter ikke å ha hørt noe på noen uker etter bestilling ang tv boks tok jeg kontakt. Fikk da beskjed om at tv boks var avbestilt, men ingen kunne fortelle meg hvorfor. Uansett så ble det lagt inn ny bestilling og de krediterte regning så langt. I dag hentet jeg tv boksen og tror du ikke de har klart å legge inn bestilling på to?? Nå må jeg detmed returnere en boks.. Håpløst.

Styr unna

Omtale av  Bjørn

Helt håpløst. Jeg inngikk avtale under forutsetning om at jeg selv ikke trengte å foreta meg noen endringer, at alt nødvendig utstyr fulgte med overgangen, at det etter overgangen ville fungere minst like godt, og til lavere pris. Stemmer ikke når man må kjøpe tilleggsutstyr eller leie fra Telenor til meningsløse priser.

Grusomt

Omtale av  Petter

Prøvde å angre en nylig inngått avtale om leveranse av tv bredbånd. Etter 50 min i tlf og 6 saksbehandlere som alle sendte meg videre brøt de linja. Verste jeg har opplevd.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Høy pris

Omtale av  Evy

Prisen steg fra 749kr for tv og 100 brebånn. Til 1435kr dette er for dyrt

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR