Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Generelt treg. Jeg er vant til vanlig chromecast med fjernkontroll og den er betydelig raskere og 1/5 av størrelsen. Etter siste oppdatering igår, fungerer det ikke å vaste fra telefon da firmware er utdatert.. dårlig da jeg håpet en oppdatering vil gjøre den litt kvikkere
Hakker og er treg, låser seg, må koble den ut flere ganger i uken, kommer ikke igjenom til kundeservice, tidligere har vi brukt Telenor som er en helt annen divisjon, Telia anbefales ikke.
Boks er et kapittel for seg. Stadig vekk bugs og problemer. Men det som er skikkelig dårlig, er tilgjengeligheten til kundeservice. Eller rettere sagt mangel på dette. Å få tak i flyselskapene i begynnelsen av pandemien var jo en lek i forhold.
De burde investert litt mer for å få en boks som faktisk fungerer skikkelig. Den er treig og krasjer ofte. Uakseptabelt
Uskarpt bilde til tider. Programmer henger stort sett.
Elendig kundeservice! Har ventet 1,5 timer i telefonen, men ingen kundebehandler ledig på en insdag!
Netter er tregt selv om jeg betaler for oppgradert hastighet. UMULIG å komme igjennom på kundeservice!!!
Nå har det gått over 1 uke uten tv. Verken kanaler eller apper vil loade engang, kommer bare opp en sirkel og sort skjerm. Er ikke snakk om at man skal betale for tv man ikke får sett på? Snakket med kundeservice på e-post 2 dager siden, sendte over informasjon og har ikke hørt noe mer siden. Og imorgen skal de trekke meg full regning selv om tv ikke har funket. Noen andre som har opplevd det samme?
Umulig å komme igjennom på kundeservice. Har prøvd flere ganger og ventet opptil 45 minutter hver gang Vi har Teila i sameiet men skal gjøre det jeg kan for å skifte leverandør.
Med denne TV boksen føles å komme tilbake minst 10 år i tiden. Ingen spoling tilbake, ingen arkiv… tar en del sekunder å få forandringer på tv skjermen, hvis man trykker på fjernkontroll,. Telia kundeservice er dårlig, ble bedt i løpet av 2 uker ( ringte 3 ganger ) å kjøre selv (!!!) til Telia butikk å hente nye internett boks og tv boks. I butikken ga de meg den andre tv boks ( som koster 49,- i mnd pluss oppstarts gebyr 499,- ) uten at noe sa det. Etter jeg klaget til kundeservice at jeg hadde ikke tenkt å betale for det, fikk beskjed å kjøre tilbake til butikken ( nærmeste butikk er 15 min. kjøretid ). Bra service, kunden trenger noe ( Telia sender feile bokser i posten, da må de leveres i butikken ), da MÅ jeg som kunde bare kjøre til butikken. Elendig service… bor i borettslag som har denne leverandør for tv og internett, ikke mye man kan gjøre. 😡
umulig å komme gjennom til riktig valg på kundeservice tlf , når di setter over bryter det etter få ring. prøve å chatte med botten..prøv å skriv oppsigelse sier e bare … i starten så får man valg om å bli oppringt , men d virker helt tilfeldig om man er så heldig .. nå sitter jeg å ringer med 2 telefoner ,å prøver å komme gjennom 53 minutter runde nr 2 i dag , dette er skikkelig provoserende , klarer ikke å si opp abonomang på mine sider kundeservice skal være på topp , ikke bare den ene samtalen der di hocker deg vi er tilbake hos telenor igjen (var telia som klarte å overtale mannen ) god dekning i huset (ved mobilabonnement) men mobildekning ute i gata er fraværende .. du dør ikke om du velger ett telia abenomang - men skal du noen gang bytte eller ordne noe faktura relatert / noe å husk OPPSIGELSE tid selv om du er utenfor bindingstid!!! dette gjelder trådløst bredbånd
Bruker Apple-TV hjemme og på hytta. Ustabilt. Kvalitet opp og ned til stadighet. Spoling håpløst med venting og uønsket hopp til start. NRK-app, RiksTV og TV2-play virker ok.
Tv boksen henger seg opp. Når det skjer virker ikke fjernkontrollen heller. Må ta strømmen for at det skal funke. Er drittlei. Går tilbake til Altibox, hadde aldri problemer med den.
Låser seg. Treg når den «fungere». Fikk levert en ny boks da vi klaget på den første. Den nye akk like elendig. Rett og slett et imponerende produkt, imponerende ubrukelig.
Pokker til dritt. Alt henger og er ubrukelig. Telia kan lære av Telenor og t-we, ikke utfordre dem på noe de ikke kan holde
Gikk fra get, som var helt OK til telia som har en dekoder som virkelig IKKE funker som den skal.