Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telia/get boX. Kræsjer når man e litt for snar å trykke i menyer og div. Så går den igang med resett. Akkurat som den har for lite RAM.
Boksen kræsjer/henger seg opp nesten daglig. Bruker evigheter på å komme i gang igjen. Ingen info om hva problemene skyldes. Selv når den virker sånn nogenlunde som den skal, kan den henge seg ganske lenge når en ny kanal skal åpnes. Fjernkontrollen er hypersensitiv og går rett til hjem-sida bare du løfter den opp. Et virkelig elendig produkt.
Telia/getbox henger hele tiden, må restarte box flere ganger daglig, Apple TV fungerer bedre, men nettet har blitt dårligere etter overgang til Telia
Har hatt både Riks-TV, Telenor kabel-TV og Altibox tidligere. Alle hadde gode og kjappe dekodere. Telia sin boks er den dårligste dekoderen vi noen gang har hatt. Den henger, slår seg av og på av seg selv, alt går tregt, som f.eks. skifte av kanal og strømmetjenester. Mange apper fryser, boksen må stadig restartes manuelt. Support er vanskelig å få svar fra. Er dessverre låst i en avtale med bindingstid, men Telia skal vi ut av så fort som mulig.
Kanaler faller ut. Bilde pixelerer og fryser . Tv boks krasjer minst en gang om dagen. Ikke eksisterende kundeservice.
tjennesten du får fra Telia er verre enn det var når det var Get, og får du tak i kundeservice så er det helt lavmål. Get tidligere, tok i allefall selvkritikk og krediterte når det gikk ut over kunde, eller du betalte for noe du ikke fikk, kundeservice på Telia? ikke eksisterende. Om du lurer på å gå for Get eller noe annet , GÅ for noe annet!!!! vært kunde gjennom borettslag i snart 15 år, men vil fremme forslag om å bytte ved neste korsvei, RETT OG SLETT dårlig alternativ og arrogant kundeservice, ingen hjelp å få!!!
Getboxen låser seg og må restarte mange ganger for kvelden. Har byttet den 1 gang men problemet fortsetter. Veldig vanskelig å nå kundeservice. På tide de skaffer en box som virker, luta lei av denne dritten.
1. Den nye boksen er fryktelig treg. 2. Fjernkontrollen er dårlig - bare å ta i den så blir en eller annen knapp inntrykt og du må vente på at bilde på skjermen kommer opp, for så å komme deg tilbake til dit du var. 3. ideen og konseptet er bra, men er alt for tregt. Det kan ta alt fra 3 til 50 sekunder å skifte kanal.
Skrur seg av helt uten noen varsel, bruker lang tid på å skru på igjen. Hakkete opptak. Hjelper ikke at man stadig mister kanaler pga brutte forhandlinger heller.
sliter med å se opptak og fryser i menyer. generelt treg er den også
Dette svarer IKKE til forventningene, vi hadde Telenor Altibox, men fikk et godt tilbud vi sa ja til.. Vi har fått noen kanaler vi ikke hadde før og det er bra, men nå forsvinner jo stadig noen i brutte forhandlinger, uten noe kompensasjon? Men alt er tregt med Telia, kanalbytte, spoling, opptak, info osv. osv. Og..tekstingen er katastrofal, det virker som at det brukes «Google translate». Har aldri tenk på at dette skulle være et problem, men dette er utrolig irriterende. Vi har prøvd å finne en innstilling for bytte av teksting, men det finnes ikke. I det hele tatt er vi ganske missfornøyde med Telia og vurderer å bytte tilbake til Altibox. Med så mye dårlig omtale Telia får her på siden, bør de virkelig komme på banen å løse problemene ALLE sliter med. Mitt råd: IKKE bytt til TELIA
Styr unna telia box. Må restarte i eininga. Dårlig på opptak bilde fryser lyden går videre. Må restarte. Dårlig på lipsynk
Her er listen: 1. Enormt treg. 2. Må ofte erstattes. 3. Appene/strømmetjeneste henger. 4. Ingen mulighet for å lage egne kanal-lister 5.
Jeg er MEGET fornøyd med Telia. Fungerer perfekt . Utrolig utvalg av filmer og serier.
Hvor fornøyd er dere med så mange misfornøyde Teliabox kunder? Treg å spole, treg ved skifte kanaler, vanskelig å slette opptak. Her har dere mye å lære av GETbox 2.Trenger ikke at alle program ligger på skjermen, .I det hele tatt er alt "treigt". Vurdere å avslutte kundeforholdet.
Må berre seie det; eg opplever Teliaboksen som elendig! Treig, til dels uoversiktleg og lite logisk og ikkje til å stole på. Løysinga frå Telia er å ta straumen og når ikkje det hjelper, ta reset. Heller ikkje det løyser problema. Opplever at program som er tatt opp, ikkje ligg på Teliaboksen, men på Nett-TV (Teliaplay). I blant nektar boksen å ta opp (kunne ikke laste dette innholdet). Har du tatt opp eit program, blir det gjerne liggande saman med masse Sendt og Sendes. Å finne opptaket kan vere som å leite etter nåla i høystakken. Spolefunksjonen er antikvarisk, ikkje mogleg å spole i ulike hastigheiter. TV-guiden ofte feil. Vi har to dekodarar. Har opplevd at TV-guiden er heilt forskjellig på dei to boksane, også etter at vi hadde tatt straumen. TV-arkivet nokså ubrukeleg. Leitte etter skiskyting på NRK. Ingen ting. Gjekk inn på Eurosport. Der låg NRK-programma! Har i meir enn fire månader sendt e-postar/kontaktskjema til Telia. Ei og annan tilbakemelding, som eigentleg ikkje løyser problema. Og så er det heilt taust igjen. Fekk i november tilbod om oppgradering til 1000 Mbit/s, skulle vere utan ekstra kostnad i 3 mnd. Sjekka tilfeldigvis faktura og såg at eg var fakturert frå dag 1. Telia har erkjent feilfakturering og ordna opp. Kanskje andre er i same situasjon? Hastigheita vi oppnår, er mykje lågare. Telia seier no at 1000 Mbit/s forutset kabel, med trådlaust får du neppe meir enn 300 Mbit/s. Dette vart tilbydd som 1000 Mbit/s, utan forbehold Både boksen og kundebehandlinga er elendig. Er dessverre bunden til Telia gjennom burettslagsavtale. Vi har erfaring også med Altibox. Ingen tvil; vi hadde bytta på dagen om vi hadde hatt moglegheit.