RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nesten hver gang jeg ønsker å starte et program forfra må jeg starte boksen på nytt. Ta strømmen, vente et minutt osv. RiksTV vil ikke bytte ut den over 10 år gamle boksen, må i så tilfelle ut med nesten 3000,-
Hvorfor er det då dårlig bemanning? Hos dere ⁉️ umulig å komme i kontakt på tlf Dette må dere gjøre noe med hvis ikke må vi avslutte kunde forholdet med dere. Dette er slett behandling av deres kunder. Skammelig !!!!!
Bilde og lyd er ikke synkron og rikstv kan ikke helpe meg med løser dette problem. Dette problem gjelder forst og fremst signal via antenne men oppstår også på Internett.
Det et for dyrt 8400 for ei basispakke med 45 kanaler
Fungerer bra. Lavere pris enn min tidlligere leverandør
De har satt opp prisen på mitt abonnement fra kr 329,- til kr. 549,- uten å ta kontakt med meg først
Tar altfor lang tid å kontakte kundeservice! Hva med å lage en «ring tilbake»-funksjon? Ventet i over 35 denne gangen, ikke stort mindre de andre gangene vi har ringt…
Ekstrem lang ventetid på servicetelefonen. Hadde et godt tilbud på TV-pakke. Det betinget at man brukte/skiftet til internetleverandør, GlobalConnekt. For en kjempenedtur. De skulle ordne alt (Riks TV), men det varte og det rakk. Avtalen ble til slutt sagt opp og det endte med at jeg ble sittende med en sluttregning mot internettleverandøren på 4500 NOK for oppsigelse utenfor agrefristen. Helt håpløst. Lang leveringstid både på smart-box og internettleverandør. Tror de sliter med et ordresystem som ikke fungerer. Min selger meddelte at han sluttet for at det ble for mye rot.
Må vente 2timer i telefonen. Når jeg for kontakt blir brutt etter 20sek pluss at de lyver om problemet, og skylder på nettleverandør.
Utstyr som ikke fungerer ordentlig, elendig kundeservice, kundekonsulenter som ikke kan hjelpe deg, osv, osv..
Har prøvd alt ventet 94 minutter på tlf ikke svar prøvde cat skulle sette meg i forbindelse med et menske igjen ting skjedde
Møkkaselskap.fikk ikke produkter til å virke.hat prøvd alt,men ingen ting nyttet. Sente produkter tilbake. Og nå krever dem meg for over 3500 kroner for att jeg har sagt opp noe som ikke fungerer + ett etablerings gebyr på over 1100 kr.som jeg har betalt. Er vel ikke riktig for en kunde og må betale for noe som ikke virker. Har klaget flere ganger. Men dem vil ikke forstå att deres produkt ikke virker på min ,TV. Det eneste dem henger seg opp i .så er det att jeg ikke klaget innen 14 dager som er fristen for å slippe å betale for ett helt år.
Sitter på vent i 20 min for å spørre om noe på faktura. Nå legger jeg på.. Det skal ikke ta så lang tid for å få snakket med noen..
Styr unna rikstv viss du skal ha det i bobil funger ikke. vi har fricamping på fjellet og forskj steder ellers i Norge men hver gang må vi kontakt rikstv og de sier er ikke signaler dere dere er eller så sier de flytt bobilen eller antenne hva slags svar er dette nå vi betaler for og få inn tv kanaler
Det er for dyrt å oppgradere når man først har blitt kunde. Nye kunder kan være heldige, men de flår sine egne kunder.
Ikkje mulig å avbestille. Ingen tar telefon, ingen ringer opp, ingen mailadresse. Elendig dekning rundt i Norge