Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det som skulle være norges billigste må ha blitt til norges dyreste! Betaler nå 59 øre kWh I reklamen står det faktureres etterskuddsvis. I virkligheten fakturerer de forskuddsvis for 2 mnd av gangen! Styr unna! Dette er etter min mening ren svindel!
Hadde spotpris-avtale, men etter tre måneder ble jeg flyttet over til en ny avtale (FLYT) som er mye dyrere. Årsaken til flyttingen var at jeg ikke opprettet begge deler, avtalegiro og efaktura. Fikk aldri beskjed om dette og har betalt dyr strøm i nesten ett år. I henhold til avtaleteksten er det riktig at de ikke trenger å informere meg om byttingen, men all sunn fornuft i meg roper svindel! Når jeg ringte kunderservice var dette min feil fordi jeg 1. Ikke opprettet det eg skulle i nettbanken og 2. Fordi jeg ikke fulgte med på faktura. Greit det, jeg er sløv sånn sett, men som trebarnsfar klarer ikke jeg alltid å sjekke i detalj alle faktura jeg mottar. Jeg vil ikke ha en leverandør som spiller på at tidsklemma, og at folk vil glemme å opprette begge avtalene i nettbanken og deretter ikke følge med på fakturaene.
Hei Nedim, Vi har krav om avtalegiro/efaktura på våre billigste avtaler fordi dette er veldig kostnadsbesparende, noe som gjør at vi kan holde prisene så lave. Vi har gjort vårt beste for å tydeliggjøre dette veldig slik at det går frem før man bestiller. Men husk at det ikke er noen bindingstid, så vi kan når som helst bytte deg tilbake til billigavtalen om du ordner avtalegiro/efaktura. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg har vært kunde helt siden de var nye i markedet. Etter at jeg fikk en avtale med etterskudd syns jeg det har blitt bra. Trekker likevel 1 poeng for at det ikke er minside.
Hei Sahid, Takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg skal spille videre ditt innspill om efaktura. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har stort sett bra tilbud og man får snakke med en kundebehandler relativt raskt!
Hatt Agva i 6-7 mnd, litt opp og ned i pris, men helt ok over tid.
Slapp å sitte i telefonkø. La igjen nr og ble ringt opp innen kort tid. God og rask hjelp.
Agva ligger stort sett billigst på prissammenligninger, MEN hvilket abonnement som som ligger øverst varierer. De har mange avtaler med nesten like navn, og prisene varierer fort og mye mellom de ulike avtalene. Virker som om strategien er å ha billige lokkepriser, for så etter en stund øke prisene kraftig mens de flytter en annen avtale til å bli billigst. Håpet er vel at kunden ikke skal oppdage dette... Prisendringer varsles ikke, - man må følge med på hjemmesiden Dersom man følger VELDIG godt med og bytter til den til en hver tid beste avtalen er det sikkert penger å tjene... Byttet selskap da jeg ikke ønsker å være kunde hos et så spekulativt selskap. Kundeservice har dyrt 815-nummer og kan være vanskelig å få tak i. Ikke "min side" slik at man selv enkelt kan endre avtale eller føle med på forbruk.
Dette selskapet er ikke en kraftlevrandør. Dette er strømmeglere (eller heldigitalt energiselskap som de selv kaller seg) som tjener sine penger på å lure sovende kunder. Alle avtalene de har er juks og fanteri, og så fort du glemmer å sjekke strømprisen en måned så betaler du det dobbelte. De fråtser godt i et deregulert marked (slik som Enron i sin tid gjorde). Agva vil alltid komme opp med den beste prisen på strømpris.no, men dette er kun deres måte å hanke inn nye offer på. Ligg unna!!!
Billigere priser og er det noen problemer, så får du raskt løst de gjennom kundesupport. Når jeg sender e-mail, så får jeg svar innen 5 minutter hvor de kommer med en løsning, dette er veldig bra.
Hei Matias, Takk for fine ord, det er veldig hyggelig med sånne tilbakemeldinger! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har et billig alternativ som etter en stund forsvinner.
Jeg har nettopp blitt kunde og da er det vanskelig å gi noe annet enn 3. Alt har fungert som det skal med bestillingen og det er bra pris. Fortsetter det sånn øker karakteren!
Svindel faktura viser større forbruk av kvh enn det som er avlest og registrert hos nettselskapet. Faktura viser forbruk av graderte kvh f.eks 0,89. Måleravlesning til nettselskap Bkk er alltid i hele kvh. Svarer ikke på e-post. Sjekk faktura nøye ved dette selskap.
Hei Norvald, Vi følger alltid forbruket fra netteier, dette går automatisk i systemet. Send gjerne en mail direkte til meg, så skal jeg se på det. [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg var dum nok til å ikke sjekke referanser før jeg bestilte. Nå sliter jeg med store fakturaer som ber om forskuddsbetaling i 3-4 mnder frem i tid. Til dere som jobber i Agva Kraft: Håper dere er stolte når dere ser dere selv i speilet om morningen. Bare å se på denne siden og facebook for å se hvor mye frustrasjon og sinne dere skaper. Det "billigste" er ikke det beste, i hvertfall når det ikke er det billigste!!
Hei Kristian, Vi fakturerer avtalene maks 2 måneder. Uansett tror jeg det er bedre for deg med månedlig etterskuddsfakturering. Bare ta kontakt, så ordner vi det, for det er ingen bindingstid. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Kan tro de lo godt når jeg skiftet fra Telinet til Agva. Pest til Kolera. Fikk opprinnelig en god avtale med fri levering første måned og betaling på etterskudd mot E faktura, men ble trukket ikke bare første måned, men neste og noe som gjorde at jeg fikk underskudd på konto med ekstra rentebelastning. Skygg unna.
Hei Leif, Beklager, men her forstår jeg ikke helt hva du mener. Fint om du sender meg en mail på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Lurepriser, lokketilbud, økte til 63, deretter 69 øre etter første måned. Da jeg sa opp avtalen forhåndsfakturerte de for 4 måneder til 69 øre i tillegg med krafti overestimat av beregnet forbruk.
Hei Tor, Prisene er dessverre høye nå, det gjelder overalt. Jeg tror det må være en feil, for ingen avtaler forhåndsfaktureres for 4 måneder. Send meg gjerne en mail så kan vi se på det. Vi har selvfølgelig også avtaler med etterskuddsvis fakturering. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vi har opplevd kort ventetid og super service på våre henvendelser samt løsningsorientert personale. Anbefales!
Hei Lene, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Vi håper vi fortsetter å innfri dine forventninger. Ha en riktig god dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice