Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig kundeservice og pris, informerer ikke kunder ang. prisforandring/avtaleforandringer.
Begynte bra med lave fakturaer, men plutselig uten å si ifra satte de meg over på et annet abonnement med 2-3x prisen..
Byttet abonoment uten å si i fra til meg. Sendte regninger som var dobbel så høy en. Di skulle vere.
Jeg har nylig gått fra et større selskap til Agva og jeg må si at strømregningene mine har blitt mindre. Sånt blir man glad for!
Ikke så rart at Agva ikke har all verdens av kundeservice når prisnivået er som det er. Husk å legg inn både avtalegiro og efaktura, så får du den gunstigste avtalen.
Har brukt Agva ca 1 år. Før tok jeg ikke hensyn til deres faktura. Siden jeg har leid ut leiligheten min trenger jeg faktura å viser leietakere. Men jeg fant ingen faktura. Hver gang trekker Agva pengene ut fra meg uten å fortelle noe. Jeg leter etter i banken min, og det finnes ingen faktura. Sinsykt! Agva må passer på hva dere tenker om penger. Det er ikke riktig. Nå krever jeg å gå gjennom alle fakturaer i 2017. Anbefaler alle, slik må vi unngå. Ta bytting fort alle.
Dette er så nær svindel som en kommer. Som andre sier, såkalt billig strøm, som kort tid etter blir dyrest i markedet. Bytt selskap med en gang.
Har skrevet og sendt epost men får ikke svar som forventet, de bør jobber raskere.
Har ikke forstått at jeg har tidligere har godtatt en forhåndsbetalingsavtale og syntes jeg har betalt veldig mye det siste året, helt til det viste seg at jeg hadde betalt alt for mye. Har deretter ikke betalt strøm en evighet siden jeg hadde så mye til gode, men nå kom det to store fakturaer med kort mellomrom. Den første greide jeg ikke betale, og den ble betalt av en annen, fra en helt annen konto. Nå har hun fått neste faktura i sin nettbank, for mitt abonnement! Ringte kundeservice i dag (som var hyggelig nok) og hun sa at det var nok å betale en regning i nettbank, så ble en efakturaavtale opprettet! Er dette lovlig? Er vant til at jeg må godkjenne slikt i nettbanken. Selvfølgelig kan jeg be om å heller betale etterskuddsvis, men dette virker som noe skikkelig lureri for meg. Ta alt for mye betalt først, så kan dere få rentene...? Det ser ikke pent ut.
Øker priser hele tiden uten varsel som loven krever. Mangler side å logge inn... Ikke noe hyggelig kundeservice.
Regningene har gått i været. Ser på samme periode som i fjor, og fortsatt er de da 4-5 doblet. Prøver å ringe Agva Kraft, men vanskelig å få svar. De sier en skal taste 0 for å bli ringt tilbake, men denne servicen virker ikke. De har heller ikke tilbud om Min side slik en kan se hva som har skjedd med strømforbruket. Nå skifter jeg leverandør om de ikke har en god forklaring. Om de svarer telefonen da.
Burde hatt "Min side" og mulighet til å følge forbruket sitt, lese fakturaer osv.
Fornybar energi er bra. Billige priser er bra. Men kundene burde kunne logge inn til "min side" slik at man kunne sjekke fakturaer og strømforbruk.
Jeg hadde bestilt strøm fra Agva og bedt om at faktura skulle sendes meg på e-post. Fikk mail om at jeg måtte opprette e-faktura men dette ønsker ikke jeg. I sin markedsføring bl.a. Gjennom Elskling kommer det klart frem at de tilbyr faktura på e-post. Jeg ringte Agva og fikk da en dame på tråden som sier de ikke har mulighet for å sende faktura på e-post men at jeg må betale et miljøgebyr hvis de må sende fakturaen i vanlig post. Jeg sa da at de isåfall drev med villedende markedsføring og henviste til info bl.a. På Elskling - damen ble sint og sa at da kunne jeg bare glemme avtalen hos dem og så la hun på.
Selskapet har satt meg opp på en forskuddsbetalingsavtale uten at jeg var klar over dette. Tok litt tid før jeg forsto dette og oppdaget at de overfakturerte grovt. Når jeg oppdaget dette hadde jeg nesten 20000,- kr. tilgode som sto hos de. Har nå holdt på i flere måneder for å få mine penger utbetalt igjen. De har lovet å gjøre det flere ganger uten at det har skjedd noe. De har konkurransedyktige priser, men anbefaler på det sterkeste å finne en annen leverandør.
Hei Terje, Dette hørtes rart ut, jeg vil gjerne ta en titt på saken din. Om du har penger til gode skal det selvfølgelig utbetales med en gang. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Billig strøm hvis du har riktig avtale, men de bytter uten å si i fra og da blir det plutselig dyrt.
Hei Magnus, Det kan se ut som om du har vært med på en kampanje der vi sponser strømmen din første måned i stedet for å bruke penger på reklamekampanjer. Etterpå går prisen over på en konkurransedyktig avtale. Det er ingen binding ved disse avtalene, og supert om du kommer med tips om du synes det ikke er godt nok formidlet på våre bestillingssider at det er en kampanje. Tar gjerne tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice