Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har egentlig gitt opp å snakke med kundeservice hos fjordkraft, siste gang jeg snakket med en rådgiver, gikk vi igjennom forbruk osv, og fant frem til en avtale som burde gagne meg.. Nor den ikke gjorde, å økte kostnadene med opptil 600kr mnd, etter det har jeg ikke snakket noe mer med di.. Eneste grunnen til at jeg har beholdt dem, er fordi jeg ikke er interessert i å legge ut for nettleie og strømstøtte, for så å få igjen.. Da en har 1 inntekt i huset, så er det vesentlig viktig å få pengene inn i begynnelsen på mnd, slik at en kan sette opp en budsjett for hele mnd... Det er det viktigste for meg akkurat nå.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Lite eller ingen informasjon, arrogant svar på telefoner. Dårlig kommunikasjon. Føler seg lurt opp i stry. Kommer aldri til å gå tilbake til et så useriøst firma.
Hei Roy og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Strøm regningen min gikk fra 900kr til 6000 kr i måneden. Når jeg prøvde ringe dem måtte jeg sitte en time i telefonkø (jeg fikk ikke prate med noen uansett) De sender deg mailer hele tiden sånn at du tilslutt ikke gidder åpne dem. Regningen min i september var 2100kr så øket den til 6000 for oktober. Den eneste måten å snakke med noen i Fjordkraft er når du sier opp strømavtalen dems, først da ringer dem deg og sender meldinger. Jeg skal aldri bruke fjordkraft igjen fordi jeg føler meg lurt.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De har tydeligvis en bråte med avtaler med foreninger etc. Hvor «gunstig» er disse avtalen sammenlignet med vanlig spot pris, som sannsynligvis er det de fleste har?
Hei Trond og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Hvis du tenker på organisasjons avtaler så er de bedre med tanke på fastbeløp og påslag i forhold til standardavtaler. En annen ting som er fordelaktig med slike avtaler er at de holder seg i pris over tid, siden slike avtaler må reforhandles om vi skal endre på vilkårene. Hvis du er kunde hos oss og er medlem av en organisasjon anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundeservice som kan ta en prat rundt hvilke vi kan tilby deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Billig og bra strømavtale, alt samlet på en faktura og en god app
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har forsøkt å bytte leverandør, men Fjordkraft kom opp med et nytt tilbud m. spotpris som virket forlokkende. Etter to måneder m.spotprisavtale økte plutselig Fjordkraft krav om innbetaling m. over 3.500,- per måned og slik oppfattes Fj. som meget dyr og noe upålitelig.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt for å se nærmere på denne saken og håper derfor at du har mulighet for å kontakte oss på Facebook eller ved å ringe oss på kundeservice. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Forandrer avtalevilkår bak ryggen på kundene. Nekter for feil. Styr unna…..
Hei Erik og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
God avtale, god service, Gode fordeler og garantier.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din Sissel. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Er ikke rart de er søkkrike sånn som de svindler og lurer kunder. Finner på nye avtaler som gagner de best og endrer kunder sine eksisterende avtaler uten å gi beskjed. I beste fall og er su heldig får du beskjed om dette på mail og som forsvinner i mylderet av andre spam mailer som de sender ut. STYR UNNA!
Hei Karl og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Det er tydelig at Fjordkraft er et selskap som har fått for stor del av markedet over for mange år. Et selskap som glemmer kundene sine og hva hovedproduktet deres egentlig er. Folk vil ha strøm og forutsigbarhet i pris/marked, ikke dårlige rabattavtaler og prissamarbeid med kommersielle aktører. Forretningsmodellen minner mer om et lavpris flyselskap, som gjør alt for å skvise ut mer penger av kundene sine – forskjellen her er bare at grunnproduktet heller ikke er spesielt rimeligere enn konkurrentene sine. Jeg vil ikke ha 2% rabatt på ullgensere, Trumf-sparing, mobilabonnement eller annet tøys. Kun strøm – helst en avtale som ikke lurer kundene med ord som "fastpris" når prisene egentlig er variable, eller der ord som "forutsigbarhet" og "prisgaranti" ikke betyr annet enn at de garanterer å gi kunden beskjed litt før prisene enten går opp eller ned. Når de i tillegg justerer ned forfallsdato på fakturaer fra 10 dager til 7 dager, synes jeg dette også tyder på at de kun bader i egen fortreffelighet for å rake inn på strømskandalen før andre selskaper. "Se, alle sammen, hvem som har mest på konto!" Det eneste som er forutsigbart med Fjordkraft er nettopp alle variablene og tilbudene man blir kastet etter seg, og at hyppigheten av dette bare kommer til å øke så lenge markedet ikke blir regulert til fordel for innbyggerne.
Hei Jostein og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Fjordkraft overtalte min far til å inngå ev svært ugunstig variabel stømavtale med såkalt forutsigbar pris. I november har hatt en fast pris på 349 øre/kWh mens gjennomsnirtsprisen for måneden i følge Norpool har vært 112, 6 øre/kWh. Bytt.no regnet ut at han ville spare 34 000 (ja, du leste riktig 34 tusen) kr på å bytte til spottpris hos den billigste leverandøren. Dette basert på et årlig forbruk på 16 000 kWh. Fjordkraft ble rangert som nr 33 av 33 tilbydere. Jeg velger å ikke komme med karakteristikker, men kunne jeg gitt mindre enn én stjerne, hadde jeg gjort det.
Hei Trond og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Kunder med variabel strømavtale har komt godt ut med avtalen over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Uetisk å ikke informere kunder om konsekvensene av såkalt «variabel strømpris avtale» Møkkaselskap:(
Hei Camilla og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Det høres ut som du har en variabel strømavtale. Denne har kunder komt godt ut med over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Hjelpsomme og vennlige. Jeg får forklaringer på mine spørsmål. Veldig grei nettside.
Hei! Takk for din tilbakemeldig. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en god dag
Ventet på svar 1 time og 54 min 14 november. Ba om endring av avtalen til spot pris fra 1 november. Dette var ikke mulig. Har inntil da vært kunde i flere år. Ikke nå lenger.
Tidligere Eidsiva nå Fjordkraft, jeg har hatt spotavtale m/prisgaranti, i hele mitt kundeforhold med Eidsiva, uten endring. Min avtale ble endret uten at jeg forstod det, den ble endret til "Variabel fastpris" Jeg fikk riktignok jevnlig varsel om økning av (noe jeg oppfattet) fastpristaket ihht spotavtalen. Jeg oppfattet det ved en tilfeldighet at jeg betalte 3,30 mer enn spotprisen, pga en avtale Fjordkraft automatisk endret , ved spot avtalens utgang, uten et forståelig varsel for en vanlig forbruker...... En dårlig og spekulativ kundebehandling fra FJORDKRAFT De sendte riktignok varsel om pris med jevne mellomrom, men ingen klar beskjed at dette ikke den opprinnelige avtalen.
Jeg har hatt noen problemer med Fjordkraft, men de har alltid ordnet opp. Nå må jeg velge en ny strømavtale, da den gamle opphører. Blir anbefalt "Innkjøpsprisavtale til spotpris". Har forsøkt å komme i kontakt med Fjordkraft for å få nærmere informasjon, men har ikke lykkes ennå. Er usikker på hvilken ny avtale som er best for meg. Kanskje begynner jeg å forhøre meg om avtale hos et annet selskap.