⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 348 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 348 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Overpriset

Omtale av  C

Unngå «garanti strøm». De endrer prisen til den dyreste de kan så ofte de kan

Svar fra Fjordkraft
30.11.2022 15:37

Hei, og takk for tilbakemeldingen din. Garantistrøm er en variabel avtale, hvor prisen er basert på hva vi kjøpte inn strømmen til på forhånd. Nå i oktober og november ble strømmen til slike avtaler kjøpt inn da strømmen var betydelig dyrere, og det var forventet at strømprisene ville fortsette å være høye gjennom hele høsten. På godt og vondt ble spotprisen for strøm billigere enn forventet i oktober og store deler av november, som førte til at disse variable avtalene ble dyre til sammenligning. Dette kombinert med at strømstøtten følger den gjennomsnittlige spotprisen hver måned, og ikke hvilken avtale man har, slo dessverre dårlig ut for de med en variabel avtale. Selv om det er liten trøst denne måneden, er det viktig å huske på at disse variable avtalene har vært mer gunstig enn spotpris flere måneder tidligere i år, blant annet i august. Man slipper også å tenke på når på dagen man bruker strøm, har man en spotpris-avtale vil prisene svinge gjennom døgnet. Vi håper du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket. Mitt beste tips er uansett å følge med på strømprisene de neste månedene, siden det er forventet at vi nå går inn i en dyr vinter, uavhengig av hvilken strømavtale man har. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Skuffende!!!! Føler oss lurt.

Omtale av  Katrine

Føler oss fullstendig svindlet, stygt å utnytte en høy og usikker strømpris på denne måten som dere har gjort nå i okt/nov 2022. Ref nyhetene idag så er vi langt fra alene om å både være sterkt misfornøyde. Vi gjør idag som mange andre, bytter leverandør. Takk for oss!!😡

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:14

Hei Katrine, takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at det er utrolig kjipt å få en såpass høy faktura som mange har fått for strømforbruket sitt i oktober. Strømprisen man har fått med en variabel strømavtale er kjøpt inn på forhånd når forventningene var at prisene ville være høye også i oktober og november, noe som viste seg å ikke stemme. Siden strømstøtten man får fra staten ikke henger sammen med hvilken avtale man har, så har mange fått en høyere faktura enn forventet. I august og september for eksempel betalte de fleste en lavere pris med en slik avtale enn man ville gjort med en spotpris-avtale som følger kraftprisen time for time, men dette er jo liten trøst når man får en stor faktura nå i november. Vi håper dere gir oss en ny sjanse, så skal vi gjøre alt vi kan for å rette opp i inntrykket. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft leverer avtaler som omgår strømstøtten og sender gigantiske regninger

Omtale av  Mette

Regjering jobbet iherdig for å få på plass en strømstøtte som kunne avhjelpe husholdningene med de økende strømprisene. Fjordkraft leverer en avtale ( stabil strømpris) som ved gitte tilfeller helt faller utenfor strømstøtteordningen. Dette uten å advare kundene sine om risikoen de løper og at de må betale for Fjordkraft dårlige innkjøp. Dette bryter helt med intensjonen for strømavtalen. Det er sjokkerende at dette er lovlig for en profesjonell aktør som tjener svimlende summer på folks naive tro på at strømstøtten skulle gjelde for alle.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:14

Hei Mette, takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at en slik variabel strømavtale ikke har en direkte tilknytning til strømstøtten man får fra staten. Strømstøtten baserer seg på gjennomsnittlig spotpris måned for måned, og dette kan slå både positivt og negativt ut for kunder med variabel pris på avtalen sin. I august for eksempel fikk kunder med en variabel avtale en lavere pris enn spotprisen i store deler av landet, men man fikk allikevel like mye strømstøtte som kunder med en spotpris-avtale. I oktober derimot har det gått helt motsatt vei, og mange har betalt en høy strømpris sammenlignet med hvor mye strømstøtte de har fått. Fjordkraft som leverandør tjener derimot ikke noe mer på dette. Vi kjøper strømmen inn på forhånd til en sikret pris for kunder med en variabel avtale, og vi får ikke noen høyere fortjeneste ved at spotprisen faller så mye den gjorde i oktober. Dette er selvfølgelig liten trøst når man som kunde får en faktura som er betydelig høyere enn hva man forventet på forhånd. Om du vil følge kraftprisen time for time får man også spotpris-avtale hos oss i Fjordkraft. Da tar man en større risiko selv, siden prisen kan endres stort fra en dag til en annen, men man er i større grad sikret fordi strømstøtten følger tettere etter. Mitt beste tips, uavhengig av hvor du er kunde fremover, er å følge med på strømprisene de neste månedene, og bruke en app eller nettside som viser spotprisen time for time for å planlegge deler av forbruket sitt. Det er ikke alt strømforbruk som kan utsettes/flyttes basert på strømprisene, men det kan potensielt være mye å spare ved å følge mer med enn man har gjort tidligere. Vi håper at du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket ditt, men forstår også om du ønsker å prøve noe nytt. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Stabil strømpris Sør Norge avtale

Omtale av  Øyvind

Fjordkraft har kjøpt strøm på forhånd på fastprisavtale og dermed gamblet med kundenes penger på å treffe på kraftpris. Fjordkraft har ikke gitt informasjon om hvilken risiko kunden løper når Fjordkraft kjøper til forhåndspris ved fallende kraftpriser.. En av Fjordkrafts kommunikasjonsrådgivere innrømmer også i lokalavisen at kommunikasjon kunne vært bedre. Valget om bytte av kraftleverandør var lett !

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:14

Hei Øyvind, takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at en variabel strømavtale, hvor vi som strømleverandør kjøper inn strømmen på forhånd til en sikret pris, har fungert dårlig i kombinasjon med det store fallet i spotprisen som vi opplevde i starten av oktober. Forventningene til strømprisen i oktober og november var at den ville holde seg på et høyt nivå, slik som i blant annet september, og strømmen ble kjøpt inn i henhold til disse forventningene. Fjordkraft som leverandør sitter ikke igjen med noen større fortjeneste i en slik situasjon, risikoen du nevner rammer også oss, men dette er en mager trøst når man som kunde ender opp med en betydelig høyere faktura enn forventet. Jeg forstår veldig godt misnøyen man sitter med i denne situasjonen, og vi skulle veldig gjerne vært raskere og tydeligere med informasjon til dere som kunder da denne situasjonen oppsto. Vi gjør alt vi kan for å bli enda bedre på dette fremover. Det beste vi kan gjøre nå er å hjelpe hver enkelt å finne den avtalen som passer best for seg og sin hverdag, og så bør man rett og slett som kunde finne måter å følge med på kraftprisen selv i tiden fremover. Spotpris har i oktober og november vært det beste alternativet, men dette kan snu svært fort. Fjordkraft-appen er et godt alternativ for å følge med på dette. Fra 01.11.2022 er det nye krav til varsling av endring i pris, fristen er endret fra 14 til 30 dager i forveien. Dette fører i praksis til at variable avtaler beholder gammel pris lengre, som er positivt for kunden dersom kraftprisene øker mye på kort tid. Om man følger med kan man altså gjøre en god avtale ved å bytte til en slik variabel og forutsigbar pris i perioder, for eksempel deler av vinteren. Vi håper du gir oss en ny sjanse, husk at du kan bytte mellom spotpris og variabel pris når som helst via nettsidene våre, eller ved å ta kontakt med kundesenteret vårt. Om du derimot ønsker å prøve noe nytt fremover har vi forståelse for det. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Styr unna! Svindel i storstilt stil.

Omtale av  Morten

Fikk strømregning for oktober 2022 og denne var på 20.000,- for 3500kwh. Har aldri inngått fastprisavtale, men Fjordkraft har endret avtale uten å varsle på brev,e-post eller sms. Har vært kunde i over 27 år, men nå er det slutt! Nå ryker Altibox både på jobb og hjemme også. Aldri mer Fjordkraft, BKK eller Altibox !

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:14

Hei Morten. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Sender litt informasjon om variabel ifht. spotpris avtaler og hvorfor regningen i oktober var så høy. https://www.fjordkraft.no/strom/stromregning/forskjell-pa-variabel-og-spotpris/ Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lurt med strøm avtalt

Omtale av  Jan

Blitt lurt av variabel strømpris. Kom plutselig regning på 10000 kr. Byttet selskap

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:14

Hei Jan. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Feil avtale iflg forbruksrådet

Omtale av  Arve

Opererer med feil avtale!Ble veldig overrasket da jeg undersøkte om priser i markedet. Trodde jeg hadde en fin avtale men,..... no good reading!

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:14

Hei Arve. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Lureri

Omtale av  Ola

Fjordkraft har tatt over Eidsiva sin strømavtale. Jeg har automatisk fått en avtale som heter variabel strøm. Denne avtalen gjør at Fjordkraft kan sette strømprisen skyhøyt over makedspris. Helt klart et useriøst firma det er lurt å holde seg unna.

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:14

Hei Ola. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

"Forutsigbare strømpriser"

Omtale av  Kristoffer

Som flere andre inngikk jeg avtale med Fjordkraft med forsikringer om forutsigbare strømpriser uten uforutsette overraskelser. For oktober mottok jeg en strømregning som 4 ganger større enn vanlig, uten at strømforbruket mitt hadde økt. "Forutsigbare strømpriser" der, altså. Fjordkraft spekulerte uforsvarlig i fremtidige strømpriser, og da meklerne deres tok helt vilt feil, dumpet de regningen i sin helhet på oss strømkunder. Dette skjer i en tid da Norges Bank og politikere prøver å demme opp for inflasjon og skaper støtteordninger som skal hjelpe folk i dyre tider. Fjordkrafts respons? En strøm av tåkeprat og hjelpeløse bortforklaringer uten hint av moralsk fiber eller ansvarsbevissthet knyttet til at det faktisk er de som har sørget for at utallige minstepensjoniser og uføretrygdede nå sitter økonomisk i saksa og vil slite med å klare seg gjennom jula. Et hjerterått landeveisrøveri. Intet mindre. Dette firmaet bør alle holde seg milevis unna!

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:14

Hei Kristoffer. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Stabil strømpris sør, meget dårlig avtale

Omtale av  Didrik

Fjordkraft Stabil strøm pris ser ut som en meget dårlig avtale. I juridisk forstand er kanskje ikke svindel, men i beste fall sterk villendene og mye unødvendig risiko på kundene, minimal risiko for Fjordkraft. Det er synd at Norges største strømselskap, med Folketrygd fondet på eiersiden, driver sånn, særlig når man tenker på de har mange sårbare kunder. Det er også selvdestruktivt i den forstand at det undergraver tilliten kundene har til selskapet, det setter hele bransjen i dårlig lys, og heller bensin på bålet til de som mener at vi ikke trenger strøm selskapene. Som ihuga tilhenger av et fritt marked er dette bare trist. Har hjulpet en 80+ minstepensjonist med å se på strøm regningen. Dette er en person som ikke er på nett eller bruker email. Har Fjord kraft Stabil/Stabil sør avtale, ser ut til være nesten den samme avtalen som idag ligger på forsiden til Fjordkraft, men nå kalt Forutsigbar strømpris. Denne avtalen er hverken forutsigbar eller stabil, og rådyr. For perioden januar tom oktober har prisen forandret seg 11 ganger, og gjennomsnittlig fakturert strømpris er nesten 40% høyere enn spotprisen (den som brukes for beregning av strømstøtten). Det sikkert litt forskjellige måter å regne på, men man får nok ca samme svar uansett hvorledes man ser på det. Når man tar hensyn til strømstøtten så ser ut som om kunden har betalt nærmere 70% mer enn hva det ville kostet med en spotpris avtale. Hvis man ikke tar med katastrofe måneden oktober, så var tallene hhv ca 15% og 26 %. Særlig når man tar hensyn til strømstøtten så er det meget stor risiko for kunden, og sannsynligvis mye større risiko enn spotpris avtale (slik som i oktober). Det står det ingenting om. Det er ikke klart hvorledes Fjordkraft setter prisen, deres største insentiv er vel sannsynligvis å ha minimal risiko, og kunden betaler allikevel. Det ser ut til at noen tjener godt på denne avtalen, og det er i hvert fall ikke kunden (kanskje noen skulle gå litt dypere her, ´Follow the money´). Ringte kunde service, hyggelig og hjelpsom person, men var veldig vag på hva strømavtalen egentlig gikk ut på, måtte pushe ganske hardt før jeg fikk noen litt klarere svar. Til slutt lovet de å sende meg en email med statistikk for hvorledes prisen hadde vært for denne avtalen siste 12 månedene i forhold til spotpris. Fikk email, men uten statistikken, men de skrev at de ´sterkt anbefalte´ å bytte avtale (interessant at selv egen kundeservice ikke går god for avtalen). Spørsmålet er vel også hva slags selskap Fjordkraft/Elmera er og hvilke verdier står de for, spesielt i forhold til kundene. Ikke at jeg tror de andre er så mye bedre, kanskje med noen hederlige unntak. Som et relativt stort børsnotert selskap så har de presumptivt en kompetent ledelse, gode kontroll rutiner og risiko styring. Mao er det rimelig å anta at denne avtalen og prissikringen ikke er noe ´arbeidsuhell´, men en bevisst måte å prøve å utnytte kundene, spesielt de som ikke har forutsetninger for å forstå avtalen og som har tillit til Fjordkraft og telefonselgere. Pågående selgere fra Fjordkraft ringer med jevne mellomrom. Hyggelig prat når man har tid, men det skremmende hva de får seg til å si og mangel på kompetanse når man spør litt dypere spørsmål. Kanskje det trengs litt kvalitetssikring. Spørsmålet er vel også hvilken selvjustis/selvkontroll det er i bransjen, og er det en bransje standard/sertifisering og hvem som representer kunden ?

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:13

Hei Didrik. Så utrolig leit å høre at dere har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i dette tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvilken kunde det gjelder kan jeg heller ikke ta kontakt, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

ei skam

Omtale av  Asbjørn

Dårleg informasjon. dei skulle rådd alle husstandar til spotpris/ innkjøpspris etter straumstøtta kom på plass. Idiotar er leiinga der. Trur dei vanlege folk er spekulantar slik leiinga og styret er i Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:13

Hei Asbjørn. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fikk raske og greie svar da jeg skulle vege ny leverandør.

Omtale av  Frode J

Ryddig og greit å forholde seg til. Har god avtale for pensjonister og fagorganiserte. Grei hjemmeside for å følge forbruk.

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:13

Hei Frode og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Variabel avtale

Omtale av  Seb

Direkte svindel de driver med i variabel avtale, prisendringer vises i faktura og kan lett dobbles midt i måneden. Uakseptabelt. Fikk regning på nesten 8000kr en måned der spotpris hadde gitt 1700kr... Vet ikke hvordan de bestemmer variabel prisen men det er iværtfall ikke noe moral i bildet. Bytter selskap og kommer aldri tilbake.

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:13

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Strømavtalen du har hatt fungerer på den måten at vi foretar prissikringer i det finansielle strømmarkedet. Vi kjøper strøm frem i tid. Hensikten er ikke å slå spotprisen, men å tilby en mer forutsigbar strømpris, og dempe prissvingningene. Om du ser tilbake på tidligere fakturaer så kan du se at du fikk mer ut av strømstøtten, siden din sikringspris lå godt under den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde. Dette gjorde at du betalte mindre for selve strømmen enn markedsprisen, men fikk like mye strømstøtte som noen med en spotpris under disse periodene. Da vi sikret prisen for oktober var prisforventningene høye. Når vi da fikk et kraftig fall i spotprisen grunnet mye nedbør, vind og andre faktorer som påvirker strømmarkedet ble differansen mellom den variabel prisen vi kunne tilby og spotprisen unormalt stor. Strømstøtten som staten tildeler oss via netteieren er basert på den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde, ikke din avtalte pris. Dette er grunnen til at din faktura er så stor og du har fått mindre ut av strømstøtten i motsetning til tidligere perioder. Løsningen for deg fremover er å bytte til en spotpris-avtale som da følger det lave strømmarkedet time for time, og å bruke appen vår som er verktøy til å følge med om strømprisene skulle øke igjen. Om spotprisen øker mye på kort tid kan det være lurt å vurdere å bytte tilbake til en variabel strømavtale i en periode. Bytte av strømavtale kan gjøres på Min Side på fjordkraft.no Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Misfornøyd med priser og informasjon

Omtale av  Per T

Får ikke råd og informasjon selv om det siden har vist seg at avtalen Fjordkraft viser seg å være svært gunstig for Fjordkraft og tilsvarende ugunstig for,kunden. Det virker også som om Fjordkraft bruker billigere mobilabonnement for å lokke nye kunder.

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:13

Hei Per. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Elendig avtale

Omtale av  Elisabeth

Fjordkraft sin pris pr i dag er over alle støvleskaft i forhold til spotpris. Styr unna

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:13

Hei Elisabeth. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forandret vår avtale uten noe beskjed.

Omtale av  Rolf J

Fra kr. 2000.- til kr. 9300 i oktober. Brukt litt mer strøm, men de har lagt inn ny avtale vi alrig har hørt om.

Svar fra Fjordkraft
29.11.2022 08:13

Hei Rolf og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Kan informere at vi ikke kan endre avtalen din uten ditt samtykke. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR