Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fastprisen kampanjen til fjordkraft er gull nå i disse dager når strømprisen er sky høy. Flinke folk på kundeservice. Får svar relativt kjapt.
Hei Shan, Takk for en hyggelig tilbakemelding og flott at du fikk brukt kampanjen på fastpris. Vår kundeservice jobber hver dag for å hjelpe våre kunder og det er kjekt å høre at du er så fornøyd! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundeservice er meget bra 🌞de gir gode opplysninger om diverse strømavtaler som passer enhver
Hei Frank, Så hyggelig å høre at du er fornøyd. Det liker vi å høre og spesielt at du trekker frem vår prisvinnende kundeservice! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Dere informerer aldri om at dere kan tilby en bedre avtale enn den jeg har. Jeg må lete opp tilbudene selv eller høre om dem fra andre. Tilbudene kan ikke finnes via appen deres, må inn på nettsidene. Skikkelig irriterende.
Hei Harald B, Våre strømavtaler ligger tilgjengelig på fjordkraft.no og foreløpig kan man ikke endre avtale i appen. Ta gjerne kontakt med kundeservice for å se om det finnes noen bedre avtale. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
God service og fornøyd med appen og fordelene. Fint å kunne spare Trumf på strømforbruket
Hei Hilde, Takk for tilbakemeldingen din. Det høres ut som om du har tatt i bruk det meste i Fjordkraft! Har du kikket på markedsplassen? Her kan du kjøpe mange strømrelaterte produkter og smarte duppedingser som hjelper deg å spare strøm. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Får ok veiledning om avtaler Hyggelig kundeservice Kunne vært bedre på tilbakemeldinger om avtaler
Hei Nils, Takk for tilbakemeldingen din. Husk å laste ned appen vår om du ikke har gjort det tidligere og følg med på min side. Her har du god oversikt over kundeforholdet og avtalene dine. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Liker å få en regning for strøm og linjeleie. Håper bare at skal komme nok regn så strømmen blir billigere.
Hei Kari, Det var godt å høre at du liker oversikten med strøm og nettleie på en faktura. Vi jobber hele tiden for å gjøre det enklere for deg som kunde. Husk at du også kan bruke appen vår for å spare strøm. Den billigste strømmen er den du ikke bruker! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Rask og imøtekommende betjening, gode løsninger og jeg har alltid endt opp med ny og bedre avtale.
Hei, Vigdis! Tusen takk for de fine ordene, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Håper du har en strålende dag videre!
Vanskelig å orientere seg om hvilken avtale som faktisk er mest gunstig. Liker ikke å bli tilbydt strømavtale fra Fjordkraft om jeg f.eks skal handle hvitevarer hos Power eller lignende. Menneskene på kundeservice hos Fjordkraft er høflige og imøtekommende. De gjør så godt de kan med det dårlige produktet de skal selge.
Hei! Vi forstår at det kan være vanskelig å orientere seg om hva som er den beste avtalen for deg, spesielt med de høye strømprisene vi har opplevd spesielt det siste året. Det er dessverre ikke slik at det er en strømavtale som er mest gunstig til enhver tid, så vi tilbyr et utvalg av strømavtaler tilpasset de fleste behov og situasjoner. Om du skulle være i tvil på hva som passer deg, vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med vårt flotte kundesenter igjen, da er vi sikre på at du får akkurat den hjelpen du trenger. Tusen takk for tilbakemeldingen din, ønsker deg en flott dag videre!
Da jeg ringte sist, fikk jeg en glimrende fastprisavtale.
Hei hei :-) Så bra at du fikk god hjelp av vår kundeservice. Vi jobber hver dag for å tilby våre kunder mer for pengene. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Bra erfaring. Hyggelige ansatte 😊 rimelig, greit å få utsatt regningen. Er fornøyd, kommer til å bruke de, så lenge prisen holder seg nede
Hei Edel, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Dette liker vi å høre og jobber vi for hver dag! Med vennlig hilsen, Oss i Fjordkraft
Eneste bransje(kraft)som ikke kontakter eksisterende kunder med gode tilbud og veiledning innen det de faktisk tilbyr.
Hei, Sindre! Takk for tilbakemeldingen, slik kundeoppfølging som du etterlyser kunne absolutt vært nyttig for mange kunder. Vårt fokus har vært å tilby den beste kundeservicen og oppfølgingen til kunder som tar kontakt med vårt kundesenter, i tillegg kan at man får gode råd og veiledning på nettsidene våre. Om du har behov for råd og veiledning vil vi anbefale deg å ta kontakt med kundesenteret vårt, så er vi helt sikre på at du får den hjelpen du måtte trenge. Ønsker deg en strålende dag videre!
Hadde en chat samtale hvor jeg skulle endre strømavtale. Hun brukte utrolig lang tid mellom hver gang hun svarte og etter vi var blitt enige skulle hun sende meg en sms som jeg skulle bekrefte. SMS kom aldri, og da jeg igjen spurte i chaten dagen etter fikk jeg til svar at det var glemt å sende sms, så det ble altså aldri gjort. Første kundebehandler virket både utilgjengelig og krass. Selvom den andre var hyggelig og ordnet opp, så ble opplevelsen dårlig.
Hei, Klara! Så kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med oss på chat. Det skal selvfølgelig være både raskt og enkelt å få hjelp fra vårt kundesenter, vi må bare beklage at det ikke opplevdes slik for deg denne gangen. Jeg vil forresten tipse deg om at man enkelt kan endre strømavtale selv via Min Side på våre nettsider. Der kan man enkelt sammenligne sin egen strømavtale med de andre strømavtalene våre, og velge den avtalen som passer best for akkurat deg. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og skal jobbe hver dag for at vårt kundesenter skal gi den beste service til alle som tar kontakt. Ønsker deg en strålende dag videre!
Gav meg ett fint tilbud på ny avtale og tilbakedaterte denne til starten av mnd selv om jeg endret mitt i mnd!
Alltid veldig hyggelig på telefon. Gir god avtaler og er alltid fleksible. Har fjordkraft både i veggen og på telefonen
Hei Charlotte, Takk for tilbakemeldingen! Det er hyggelig å høre at du liker oss både for strøm og telefon. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Får meg betyr pris, kundeservice, holder det de lover ,og ikke noe rot alt. I tillegg god informasjon. Ganske ny kunde nå, så har ikke helt klart en formening. Jeg bytter i disse tider, hvis jeg får bedre betingelser andre steder.
Hei Elisabeth. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og informasjonen du får. Vi håper at vi fortsatt kan gjøre deg en fornøyd kunde i fremtiden også.
Er greie og forhandle med om priser og andre ting og tang