Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Latterlig at det kjøres kampanjer. Nr 1. at det kjøres kampanjer man som kunde ikke blir informert om. Nr 2. Dersom man først ringer for å klage på prisen blir man lurt inn i en kampanje som kun varer et viss tidsrom. Da må man enten huske å ringe på ny for en ny kampanje, eller bli flyttet automatisk over i en avtale med blodpris. Hvorfor ikke gi kundene den laveste prisen dere kan tilby uansett!?
Råder alle til og bruke Fjordkraft. Enestående kundebehandling,alt på stell hos Fjordkraft.
Hei Nils, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Veldig godt fornøyd med kundeservice. Så mener jeg at fjordkraft appen er bruker vennlig
Hei Kenneth, Det var godt å høre. Takk for din tilbakemelding og vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Fornøyd med proff kundekonsulent … grei og informativ 😊
Ingen negative erfaringer bortsett fra prisen dere opererer med i markedet
Hei Per. Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en omtale av oss. Når det gjelder strømpriser så har det vært en krevende tid med veldig svingende markedspriser. Vi har forskjellige typer avtaler til kunder der noen følger spotprisen og noen som er litt mer forutsigbar over tid. Litt ut ifra hva kunden ønsker. Spotprisen er lik for alle strømleverandører. Du kan til en hver tid finne gjeldende pris på Fjordkraft.no og i appen vår. Mvh Fjordkraft
Må bli bedre på kundepleie !! Dårlig på å markedsføre seg på egne kunder.
Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med forbedre oss, og tar din tilbakemelding med oss inn i dette arbeidet. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Lite forståelse og hjelp å få. Var ikke fornøyd
Hei Thor, Takk for din tilbakemelding. Jeg håper du gir vår prisvinnende kundeservice en sjans igjen til å rette opp inntrykket ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Bytta fra spot til fastpris. Spent på neste strømregning. Den skal være mye lavere. Får håpe det stemmer.
Oppdaget nå at Fjordkraft på eget initiativ har endret mitt abonnement fra spotpris til en prisgarantiløsning. Bestilte spot, og hadde det på første fakturaen, men så ble det endret. Og atter en gang har Fjordkraft introdusert "trippelgaranti" i abonnementet mitt. Har aldri bestilt det og har tidligere fått det fjernet (tung prosess); et irriterende tillegg på 1,50 kr/d. Uakseptabelt at en leverandør tar seg slik til rette. Utenom det er FK grei å forholde seg til så lenge forholdet er problemfritt. Gode nettsider, ryddig fakturering, og gode medlemsfordeler. Er for øvrig fornøyd aksjonær i FK siden jeg sammenligner FK med DNB - dyrt å være kunde, men gunstig å være aksjonær siden dem tjener godt på passive kunder som meg.
Hei Krister Takk for din tilbakemelding. Vi skal ikke gjøre endringer uten ditt samtykke, så her vil jeg anbefale deg å kontakte vår fantastisk kundeservice for støtte og veiledning. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
God avtale, god oppdatering av pris, hjelpsom kundeservice
Hei, Per! Tusen takk for den fantastisk fine tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss denne rosen. Håper du har en strålende dag videre!
jeg får meldinger om prisendringer på min avtale med to til tre ukers mellomrom dette har vart i hele sommer så nå er jeg lei meldinger om prisstiginger og at de ikke har prisgaranti.
Hei Arne, Prisene har vært veldig ustabile i år, det er derfor noe større hyppighet på prisendringene på våre strømavtaler. Husk at vi har prismatch, dvs at om du får tilbud fra en annen leverandør så matcher vi prisen. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
tredoblet pris på 3 mnd, så hvis ikke prisen går ned så vurderer jeg ¨å bytte
Hei Solfrid, Strømprisen er historisk høy - det har den vært i hele 2021, både for oss og for deg som kunde. Ta gjerne kontakt med oss enten på Facebook, chat, epost eller telefon for å se om du har den beste løsningen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft.
Fikk fjordkraft automatisk med ny bolig, og fikk vite hvor dyr og dårlig avtale de ville dytte på meg. først sa de at det var et års bindende avtale som ikke var sant, da jeg aldri lagde avtale. Prøvde å bytte, fikk flere irriterende telefoner av de som ber om meg tilbake som kunde. Når det ikke gikk, sendte de flere strømfaktura i posten med fakturagebyr for å samle inn mest mulig penger fra meg før jeg bytter. fleste faktura var bare strøm på noen få dager og unødvendig splittet opp.
Hei Fredrik. Svært leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Siden jeg ikke vet hvem du er, er det vanskelig å finne ut hva som er skjedd i ditt tilfelle. På generelt grunnlag kan jeg si at vi ikke har avtaler med bindingstid på 12 måneder. I enkelte tilfeller inngår kunder avtaler med 6 måneder bindingstid, men da mot et gavekort i Power eller rabatt på neste faktura. Jeg har full forståelse for at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av oss. Jeg håper du vil gi en ny sjanse en gang i fremtiden. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Her forteller jeg litt av hva jeg har opplevd hos fjordkraft. I den måned jeg hadde oppsagt skulle jeg få siste regning på ca.450. men isteden for kom en overraskelse jeg fikk heller penger til gode (1492)det var noe som ikke stemte. Det forstod jeg etter at den nye selskapet fakturerte (kr.2247 av det var kun kr.28 som var regning fra nye selskap ) Jeg fikk opplyst fra fjordkraft at det var feil måle punkt derfor det har skjedd slik. Jeg klagde til fjordkraft de svarte at det er en til penger til gode på vei etter flere ganger kontakt med dem. det kom penger til gode kr.1170 og lit seinere penger til gode kr.146 og så kom en regning fra fjordkraft på kr.1604. Jeg tror det kommer flere regninger fra fjordkraft. selv om det er gått 2 måneder side jeg flyttet strøm fra dem og avsluttet abnomang. de påstår at det var feil måle punkt derfor det har skjedd slik. Men det stemmer ikke da både måler nr. og måle punkt er det samme den var den gang som i dag. Jeg skriver dette for å advare andre ikke gå for dette selskapet ikke prøve en gang. Du blir svindlet. Jeg lager slik rot med vilje fordi da mister kunden telling og de over fakturerer. Ved å lage rot over fakturer fjordkraft kundene sine en useriøst selskap styr unna. Ikke rart de kommer i media ofte som verste i strømbransjen.
Hei Ole, Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en, f. eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Skulle i dag ordne prismatch for min mor mot et tilbud fra Kraftriket med et påslag på -28,4 øre/kwt. Da kunne kundehehandleren fortelle at det tilbudet hadde hun benyttet og de kunne ikke gi prismatch. Så tok jeg neste på listen; Agva, med -28,3 øre/kwt. Nei den hadde min mor også benyttet tidligere så den kunne hun ikke få prismatch mot. Jeg spurte hvor jeg kunne finne de betingelse på hjemmesiden og ble da tilsendt de generelle vilkårene for prismatch. Der står det ingenting om at ikke samme leverandør kan brukes flere ganger i prismatch. Dette er for dårlig og dere har ikke prismatch.
Hei Rune L, Takk for din henvendelse. Når du benytter deg av prismatch så matcher vi vilkår hos den leverandøren du matcher mot, avtalene med minuspåslag er kampanjer for nye og når du har brukt den som "ny" kunde der så vil du ikke kunne matche den på nytt da du ikke lenger er ny kunde. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i Fjordkraft
Utmerket.service og mange gode opplevelser. Flott service.
Hei Jan, Takk for din melding og godt å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen, Fjordkraft