Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig også er nettleien inkludert på en regning. Man får også følge med sitt forbruk for flere måneder på regningen man får tilsendt.
Hei May, Takk for tilbakemeldingen din. Det er godt å høre at de setter pris på alt på en faktura innsikten det gir. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Jeg har mobil telefon avtale med fjordkraft, så strømmen er billigere med den avtalen.
Hei Terje, Takk, det var hyggelig å høre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Forsøkte bytte til annen leverandør. FK ringte og gav godt tilbud pr tlf, men oversendt avtale var helt annerledes. Samme ettermiddag avsluttet min foretrukne leverandør sin kampanje. Vil ta kontakt med FK for å få oversendt lydopptak og videresende til rette instanser sammen med avtalevilkår. Verste selskap noensinne.
Prisen blir vi aldri fornøyd med men de har en grei app som gir oversikt, endel gode tilbud. Prismatch er heller ikke vanskelig.
Jeg var dum nok til å inngå avtale om å betale kr 1,- pr dag for å få strøm fra vannkraft. og skulle bli orienetert om hvilken leverandør det var, men får jo ikke det! Bare lureri selvfølgelig! Så har de en Trippelgaranti til kr.1,50 pr dag, men vet ikke hva slags garanti det eg. er! De endrer på pris ca hver mnd. som jeg selv må sjekke på Min side, som jeg ikke kommer inn på! Får jo strøm i kontakten da, og det er selvfølgelig verdi for meg!
Før genistreken med ACER trådte i 0kraft var prisen relativt lav og lett oversiktlig. Min spotprisavtale nå gir meg ingen indikasjoner på gjenomsnittprisen for en måned.El.forbruket for juli måned var større en for juli 2020 med sin relativt kjølige juli måned.Refleksjonene gjør seg selv.
Starter bra med solskinn og regnbuer.. Og så går de fra å være billige til å bli de dyreste i klubben.
Dere er alt for dyr og er svært lite fornøyd. Har aldri gode svar når man ringer inn
Fjordkraft matcher lavere pris fra andre leverandører.
Etter at jeg hadde takket ja til en strømavtale hos Fjordkraft, ble jeg likevel kontaktet både via mail og telefon 6 - 8 ganger med spørsmål om å inngå avtale. Da jeg fortalte at jeg allerede hadde takket ja, ble den nye henvendelsen beklaget med løfte om ikke å bli oppringt mer - hver gang! Useriøst! Vil ikke ha mer med Fjordkraft å gjøre!
Har prøvd å få tak i kundeservice ei god stunn nå men ingen vill hjelpe. Har trippelgaranti jeg skal benytte meg av men ingen hjelp å få. Fjordkraft hjelper kunn til for sin egen fordel. Er det noe som blir utgifter for di så havner du på sisteplass når det gjelder å få svar. Så da får man ikke svar. Så jeg anbefaler alle å velge noe annet når du skal velge strøm. Fjordkraft tilbyr mye ekstra som bare er lureri. Så nå skal jeg å bytte strømselskap og mobil abonnement. Dårligere kunde hjelp har jeg aldri vært borti!!
Betalt 1,20 kr /kWh i en periode hvor spotprisen lå på ca 0,6 kr. Kundeservice sier at spotprisene har presset opp prisen for denne avtalen.. Uhm, javel? Sa opp avtalen min, og da ringer det en fyr som tydeligvis kan gi meg en avtale til nesten halvparten av prisen, som i tillegg kan konkurrere med jeg byttet til. Fuck den praksisen, best å holde seg unna. Garantert fornøyd, særlig.
Det er første gangen et selskap lurer meg på denne måten. De ringer og kommer med et tilbud som er konkurransedyktig. De sender deg en SMS som du må svare ja på. Jeg trodde på det selgeren sa i telefonen og sendte ok tilbake uten å lese teksten. Litt uklokt av meg, men velger å stole på folk! Så viser det seg at uten å ha opplyst om det så har jeg fått binding på strømmen. Spurte spesifikt om dette i telefonsamtalen og fikk bekreftet at det ikke var binding. Kort tid senere setter de opp prisen: I tillegg sender de en betalingspåminnelse pr. post i tillegg til e-faktura. Aldri mer Fjordkraft på meg!
Grei oversikt i appen over faktura, tilbud og tjenester. Blir varslet via Mail dersom prisen endres. Kan være lurt og sammenligne pris med ande aktører innimellom,
komplisert faktura og stadige tilbud ang andre varerer og tjenester jeg verken har behov for eller interesse av. Dette må jo føre til økte kostnader for Fjordkraft.
Har mobilabonnement i samme selskap, og det fungerer greit. Føler likevel at prisen kunne vært lavere.