Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg har fått 2.50 i påslag og 12 kr. På måned av et konkurrerende leverandør er min avtale mye dårligere.
Har Garentistrøm på 39øre kilowat time. Synes jeg fikk billig strøm i Januar , feb og mars
Hei Nils, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med garantistrøm. Det var nokså kalt i starten av året så da var det nok bra at du valgte denne løsningen! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Fjordkraft har fungert godt for oss. Lite å klage på. Litt rot med administrasjon av kundeforhold fordi både min kone og jeg ønsker å ha innsikt i dette. Ikke så elegant som vi kunne ønske oss. Dog fikk vi god forklaring på hvordan vi skal løse dette. Test av strømavtale ga oss betryggende bekreftelse på at fjordkrafts selgere har solgt oss den beste avtalen
Hei Ola, Takk for tilbakemeldingen og godt å høre at dere er fornøyd. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre løsningene bedre og mer elegant og da er det bra at dere tok kontakt og fant en løsning. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Endte opp med strømregning på neste 5000 for februar. Ligger vanligvis på ca 2000. Et helt sinsykt prishopp..
Det som er bra med fjordkraft er appen deres, som gir deg is oversikt over forbruket ditt. Jeg har erfart at første strømregning er dyr så bare pass på dette
Hei Patrik. Så fint at du er fornøyd med appen, tusen takk for raus tilbakemelding! Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å finne årsaken til at du opplever første regning som dyr. På generelt grunnlag kan jeg si at vi får denne tilbakemeldingen dersom en ny kunde ikke har hatt gjennomfakturering (strøm og nettleie på en faktura) hos sin forrige strømleverandør. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan avdekke om det er skjedd en feil i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Bra app, men dårlig forklaring via telefon på hva jeg egentlig betaler for
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen og flott å se at du er fornøyd. Det er litt vanskelig å vite hva du lurte på i forhold til pris ut ifra meldingen her. Det er bare å sende oss en melding med dine spørsmål om pris, så vil vi svare deg. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Denne strømavtalen er forbrukerfiendtlig. Umulig å vite hva strømregningen kommer på og når den er dobbelt så høy som forventet får du kun tilbake 150kr om du bruker garantien.
Hei Are. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. I appen vår kan man alltid får oversikt over forbruk og priser, som kan gjøre det lettere å estimere hva strømregningen vil komme på. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har i lengere tid korrespondert med kundesenteret og påvist at de har dobbelt påslag i forhold til spotprisavtalen, men de bruker hersketeknikk og bortforklaringer.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for din opplevelse med oss. På minside kan du alltid få oversikt på hvilken strømavtale du har og prisinformasjon. Husk at vi tilbyr prismatch til alle våre kunder om man skulle finne et bedre tilbud. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Er litt dumt , vi må følge med på den billigste strømmen og gi beskjed til Fjordkraft , etter at avtalen er godt ut og fornye med den beste avtalen
Pådyttet trippelgaranti i 5år, uten å vite hva det innebærer og umulig å komme inn på min side! ( var ikke registret av en eller annen ukjent grunn) klaget til Forbrukerrådet.
Dette ble for min del ett kort opphold hos Fjordkraft! Fant 30 tilbydere som var billigere!
Ble anbefalt å endre fra EuroBonus til Fjordkraft garantistrøm. Beste anbefaling jeg har fått. Har allerede etter 2 mnd.spart ca 3000.- i strømregning. Ingen bindingstid og vil endre til spott i Mai.mnd.
Hei Bernt, Takk for at du tok tid til å sende tilbakemelding. Flott å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Fornøyd så lang. Håper det holder framover. Føler det ofte det kommer tilleggsmomenter på el-regningen jeg ikke hadde mulighet til å forutse.
Hei Ellivi, Takk for din tilbakemelding. Ved en eventuell endring på avtalen vil du få beskjed på minside. Der kan du også angi hvordan vi ellers helst kan kontakte deg. Du kan gå inn på min side for å sjekke dine preferanser. Husk å laste ned appen mens du holder på. Her finner du gode fordeler for deg som Fjordkraftkunde, informasjon om strømforbruket og lett tilgang til nettopp min side. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Derfor har jeg byttet. Håper de kundene som er igjen flytter så snart det lar seg gjøre Makan til lureri. Totalt useriøse aktører NB! De har kjøpt opp Gudbrandsdal energi også , så ikke flytt til dette selsksapet
Hei Halvor. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd kunde hos oss. Siden jeg kun ser ditt fornavn, har jeg ingen mulighet til å sjekke opp i saken din. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft har avtale med 0 i månedsgebyr og 1,19 øre i påslag.
Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Hatt Fjordkraft en periode på strøm, byttet til annen leverandør. Ble etter 1-2 uker kontaktet av en ivrig selger fra Fjordkraft som ønsket meg tilbake som kunde, jeg bruker nok 23000-25000 kWh pr år. Jeg ble lokket med 10000 Eurobonus poeng for å komme tilbake, skulle komme i løpet av 14 dager. Dette kom ikke, jog tok kontakt og fikk beskjed om det ikke ville komme. Feilinformasjon fra ivrig selger. Sorry for det. Flaks at det finnes andre som leverer strøm da :)
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vår sas-eurobonus avtale har noen ganger et kampanjetilbud på 10 000 poeng. Dette gjelder for kunder som ikke har fått mottatt disse poengene fra før. Nå ser jeg dessverre ikke saken din, men her ville jeg anbefalt å ta kontakt med vårt kundesenter om du ikke har fått dine poeng. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.