Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Strømprisen er dyr med 6.56 påslag på spottpris

Omtale av  Gaute H

Når jeg har fått 2.50 i påslag og 12 kr. På måned av et konkurrerende leverandør er min avtale mye dårligere.

Veldig Bra

Omtale av  Nils E. S

Har Garentistrøm på 39øre kilowat time. Synes jeg fikk billig strøm i Januar , feb og mars

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:07

Hei Nils, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med garantistrøm. Det var nokså kalt i starten av året så da var det nok bra at du valgte denne løsningen! Med vennlig hilsen, Fjordkraft

Lite problemer med fjordkraft

Omtale av  Ola

Fjordkraft har fungert godt for oss. Lite å klage på. Litt rot med administrasjon av kundeforhold fordi både min kone og jeg ønsker å ha innsikt i dette. Ikke så elegant som vi kunne ønske oss. Dog fikk vi god forklaring på hvordan vi skal løse dette. Test av strømavtale ga oss betryggende bekreftelse på at fjordkrafts selgere har solgt oss den beste avtalen

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:07

Hei Ola, Takk for tilbakemeldingen og godt å høre at dere er fornøyd. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre løsningene bedre og mer elegant og da er det bra at dere tok kontakt og fant en løsning. Med vennlig hilsen, Fjordkraft

Forferdelig dyrt

Omtale av  Petter

Endte opp med strømregning på neste 5000 for februar. Ligger vanligvis på ca 2000. Et helt sinsykt prishopp..

Første regning er dyr

Omtale av  Patrick

Det som er bra med fjordkraft er appen deres, som gir deg is oversikt over forbruket ditt. Jeg har erfart at første strømregning er dyr så bare pass på dette

Svar fra Fjordkraft
22.06.2021 19:58

Hei Patrik. Så fint at du er fornøyd med appen, tusen takk for raus tilbakemelding! Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å finne årsaken til at du opplever første regning som dyr. På generelt grunnlag kan jeg si at vi får denne tilbakemeldingen dersom en ny kunde ikke har hatt gjennomfakturering (strøm og nettleie på en faktura) hos sin forrige strømleverandør. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan avdekke om det er skjedd en feil i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra app, men dårlig forklaring via telefon på hva jeg egentlig betaler for

Omtale av  Ole E

Bra app, men dårlig forklaring via telefon på hva jeg egentlig betaler for

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:07

Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen og flott å se at du er fornøyd. Det er litt vanskelig å vite hva du lurte på i forhold til pris ut ifra meldingen her. Det er bare å sende oss en melding med dine spørsmål om pris, så vil vi svare deg. Med vennlig hilsen, Fjordkraft

Garantert fornøyd er lureri!

Omtale av  Are

Denne strømavtalen er forbrukerfiendtlig. Umulig å vite hva strømregningen kommer på og når den er dobbelt så høy som forventet får du kun tilbake 150kr om du bruker garantien.

Svar fra Fjordkraft
08.07.2021 13:51

Hei Are. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. I appen vår kan man alltid får oversikt over forbruk og priser, som kan gjøre det lettere å estimere hva strømregningen vil komme på. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft jukser og fakturerer dobbelt av det de lover ut fra spotpris avtalen.

Omtale av  Bjørn A

Jeg har i lengere tid korrespondert med kundesenteret og påvist at de har dobbelt påslag i forhold til spotprisavtalen, men de bruker hersketeknikk og bortforklaringer.

Svar fra Fjordkraft
08.07.2021 13:51

Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for din opplevelse med oss. På minside kan du alltid få oversikt på hvilken strømavtale du har og prisinformasjon. Husk at vi tilbyr prismatch til alle våre kunder om man skulle finne et bedre tilbud. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Er veldig fornøyd med Fjordkraft prismatch

Omtale av  Elin A

Er litt dumt , vi må følge med på den billigste strømmen og gi beskjed til Fjordkraft , etter at avtalen er godt ut og fornye med den beste avtalen

Ført bak lyset

Omtale av  Torbjørn A

Pådyttet trippelgaranti i 5år, uten å vite hva det innebærer og umulig å komme inn på min side! ( var ikke registret av en eller annen ukjent grunn) klaget til Forbrukerrådet.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

For dyrt!

Omtale av  Alf O

Dette ble for min del ett kort opphold hos Fjordkraft! Fant 30 tilbydere som var billigere!

Garantistrøm

Omtale av  Bernt R

Ble anbefalt å endre fra EuroBonus til Fjordkraft garantistrøm. Beste anbefaling jeg har fått. Har allerede etter 2 mnd.spart ca 3000.- i strømregning. Ingen bindingstid og vil endre til spott i Mai.mnd.

Svar fra Fjordkraft
03.05.2021 14:07

Hei Bernt, Takk for at du tok tid til å sende tilbakemelding. Flott å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, Fjordkraft

Håper jeg får info når prisen endrer seg

Omtale av  Ellivi

Fornøyd så lang. Håper det holder framover. Føler det ofte det kommer tilleggsmomenter på el-regningen jeg ikke hadde mulighet til å forutse.

Svar fra Fjordkraft
18.06.2021 09:28

Hei Ellivi, Takk for din tilbakemelding. Ved en eventuell endring på avtalen vil du få beskjed på minside. Der kan du også angi hvordan vi ellers helst kan kontakte deg. Du kan gå inn på min side for å sjekke dine preferanser. Husk å laste ned appen mens du holder på. Her finner du gode fordeler for deg som Fjordkraftkunde, informasjon om strømforbruket og lett tilgang til nettopp min side. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft

Ingen liker å bli lurt

Omtale av  Hallvor L

Derfor har jeg byttet. Håper de kundene som er igjen flytter så snart det lar seg gjøre Makan til lureri. Totalt useriøse aktører NB! De har kjøpt opp Gudbrandsdal energi også , så ikke flytt til dette selsksapet

Svar fra Fjordkraft
07.07.2021 16:57

Hei Halvor. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd kunde hos oss. Siden jeg kun ser ditt fornavn, har jeg ingen mulighet til å sjekke opp i saken din. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Suverene Fjordkraft har avtale med 0 i månedsgebyr og 1,19 øre i påslag

Omtale av  Erik

Fjordkraft har avtale med 0 i månedsgebyr og 1,19 øre i påslag.

Svar fra Fjordkraft
26.04.2021 15:43

Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svindel og lureri

Omtale av  Arne

Hatt Fjordkraft en periode på strøm, byttet til annen leverandør. Ble etter 1-2 uker kontaktet av en ivrig selger fra Fjordkraft som ønsket meg tilbake som kunde, jeg bruker nok 23000-25000 kWh pr år. Jeg ble lokket med 10000 Eurobonus poeng for å komme tilbake, skulle komme i løpet av 14 dager. Dette kom ikke, jog tok kontakt og fikk beskjed om det ikke ville komme. Feilinformasjon fra ivrig selger. Sorry for det. Flaks at det finnes andre som leverer strøm da :)

Svar fra Fjordkraft
07.07.2021 16:57

Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vår sas-eurobonus avtale har noen ganger et kampanjetilbud på 10 000 poeng. Dette gjelder for kunder som ikke har fått mottatt disse poengene fra før. Nå ser jeg dessverre ikke saken din, men her ville jeg anbefalt å ta kontakt med vårt kundesenter om du ikke har fått dine poeng. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR