Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Garantikraft fra jan. til april på maks. 39.9 øre pr kwt.
Hei Bent, Godt å høre at du er fornøyd! Husk å sjekke ut fordelene du har som Fjordkraftkunde. Her er det mye spennende å få: 2% trumfbonus over strømforbruket, mobil til rabatterte priser og mange nye fordeler hver måned på alt fra sushi til strømmetjenester. Jeg håper det vil gjøre deg enda mer fornøyd! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Har strømavtalen med navn "Garantert Fornøyd" fra Fjordkraft og er alt annet enn fornøyd. Avtalen gjelder bare for 3 måneder om gangen og du som kunde må inn på nettsiden og aktivere avtalen hele 4 ganger i året. Du får selvsagt ingen varsel om dette via Epost eller sms og linken på nettsiden er veldig vanskelig å finne og har i det siste året ikke vært å finne på nettsiden som følge av "teknisk feil ". Dette er ingen tvil om at Fjordkraft tjener veldig godt på dette. Veldig ufin forretningsmodell som er basert på å lure kunder for mer profitt. Ingen selskap jeg ønsker å være en del av. SVINDEL
Ikke noe spesielt negativt . Grunnen til at jeg byttet til Fjorkraft var vel pga. tilbud ved god reklame. Det har jo alle.
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Men vi kan jo ikke gi oss der. Jeg håper at du vil benytte deg av noen av fordelene du har som kunde i Fjordkraft. Da vil du nok bli enda mer fornøyd. Hva med 2% Trumfbonus over ditt strømforbruk?Mobilabonnement til hele familien til gunstige priser? Vi har også stadig nye attraktive fordeler som gir deg mer for pengene hver måned. Gi oss gjerne en tilbakemelding igjen om finner ut at vi har fortjent en stjerne eller to til. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Måten fjordkraft oppererer på er ekkel. De leverer dyre, uoversiktelige avtaler og øker dette påslaget på kilowattprisen etter inngått avtale. Tydeligvis har jeg en avtale som ikke engang viser seg på hjemmesiden deres. Og hadde en prismatch, som skulle få meg blandt de billigste, men det skjedde så absolutt ikke. Alle fjordkrafts 5(!!) avtaler er satt i rødt av forbrukerrådet. Alle avtalene er på listen over 29 ulovlige strømavtaler hos forbrukerrådet. Kundeservice er sløv. Kundeservicen vår er så bra, sier de. Den er tydeligvis så bra at folk kun snakker med dere pga kundeservicen, fordi jeg satt og ventet i 25 minutter uten svar. Aldri hatt dårligere opplevelse med et strømselskap før.
Fjordkraft informerer ikke meg om endringer o.l. Jeg har hatt fjordkraft en stund, men har aldri fått mail/brev om endringer. Jeg har saumfart faktura for å se om de informerer om endringer, men har ikke funnet noe.
Hei Sissel, Takk for tilbakemeldingen din. Vi informerer om endringer på epost og/eller telefon (avhengig av hva vi har registrert på deg og hva du har angitt som preferanse). Vi gir også beskjed på minside. Der kan du også sjekke på minside om vi har registrert riktig epost og legge til telefonnummer slik at du får informasjon på alle flater. Hvis vi har riktig e-postadresse kan du eventuelt sjekke om våre mailer havner i spamboksen. Selvfølgelig er du også hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundesenter, så sjekker de for deg og legger til det som eventuelt mangler. Ha en fin dag! Hilsen fra oss i Fjordkraft
Synes Fjordkraft fungerer bra. Med prismatch er det lett å få prisen ned på eksisterende avtale.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding og godt å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Ut fra test i bytt.no, har vi en rimelig avtale gjennom garantistrøm fra Fjordkraft. Dette er vi fornøyd med. Garantistrøm omtales som lite oversiktlig over hva det egentlig koster, men dersom bytt.no har gjort sammenligningsjobben sin riktig, har vi en god avtale.
Hei Astrid, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Husk at du i tillegg til en god strømavtale har mange fordeler som Fjordkraftkunde. Du kan få en ekstra rimelig mobilabonnement og mange andre fordeler i vårt fordelsprogram. Ha en fin dag! Hilsen fra oss i Fjordkraft.
Gode tilbud og strømpris. App gir nyttig informasjon om strømforbruk. Kan ha mobiltelefon abb hos det samme selskapet og få rabatter. Har gode tilbud på andre produkter.
Hei Jan, Så kjekt å høre at du liker appen og har oppdaget både fordelsprogrammet og mobil der. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Dårlig kundeservice Fakturering betaling tid lite hensyn til at enkelte ikke får betalt den 20 lite forståelse
Hei Vidar A, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, vi streber alltid om å gi den beste kundeservice. Her ser det ut som du ikke har fått den servicen, vi har mulighet til å gi betalingsutsettelse dersom det skulle være behov for det en måned.
Levere strøm som avtalt til en ok pris med kvalitet
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Det var bra å høre. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Dyrt, ser også at vi betaler mer via borettslag avtale enn dersom vi hadde betalt privat.
Hei Katarina. Takk for din tilbakemelding. Alle boligselskap som ikke har fått nye AMS-målere må være tilknyttet under fellesmåling. En borettslag avtale skal ikke være dårligere enn private avtaler. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du har spørsmål knyttet til borettslagavtalen deres. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Holder stort sett ikke det de lover. Første gang innrømmet de å ha satt meg på feil avtale, betalte til og med tilbake penger. Men å sette meg på riktig avtale var vist vanskelig. Og mer refusjon vil de ikke gi..... Bye Bye Fjordkraft, ses aldri igjen.
Hei Nils. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Som kunde hos oss kan man alltid velge hvilken avtale man ønsker å ha, forutsatt at den fortsatt er tilgjengelig. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Gebyr for papirfaktura medfølger i avtalen, og det var mer krevende enn det budre være å få fjerna det.
Hei Johannes! Du kan velge epostfaktura eller eFaktura via min side, det kan du gjøre før du mottar første faktura. Om du ikke har gjort det så mottar du første faktura i posten, den første er uten gebyr slik at du har mulighet til å opprette epost/eFaktura gebyrfritt for fremtiden. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Her får du det som er avtalt, og ingen skjulte kostnader.
Hei Gunnar! Takk for tilbakemeldingen! Veldig kjekt å se at du er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi har alltid hvilken avtale du har og tilhørende priser tilgjengelig på min side. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Hatt Fjordkraft i mange år, og er prisbevisst på alle mine utgifter. Sjekker og pruter på alle mine avtaler med jevne mellomrom, om det skulle gjelde strøm, bank eller forsikringer. Har aldri hatt problemer med Fjordkraft gjeldende dette, og opplever de som en rimelig leverandør av både strøm og mobiltelefoni.
Hei Bård, Så flott å høre. Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Dårlig innlogging til nettside og strømforbruket vises ikke før langt på dagen.
Hei Ole J, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med nettsiden vår. Det er dessverre noe forsinkelse i når forbruket viser i appen, vi jobber kontinuerlig med utvikling av dette. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft